G: Lempihajuvetesi ja koulutuksesi/ammattisi?
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Dieselin Loverdose, kun ei enää Chacharelin LouLou' ta ja Escadan Sentimentiä saa. Insinööri.
Mun lemppari oli kanssa Escadan Sentiment ennen ja on sitä vieläkin yhden pullon pohjallavähän, käyn välillä nuuhkimassa. Harmi ettei saa enää :(
Nyt ei oo mitään suosikkia yli muiden mutta arkena tulee käytettyä Cleanin Warm Cottonia ja juhlissa jtn muuta, esim Jimmy Choota tai jotain Escadaa.
Niin ja oon hyllyttäjä. Tuoksut kertoo kyllä enemmän mun miehestä, tai siis hän on myyntipäälikkö kansaisvälisessä firmassa joten reissaa paljon ja tuo mulle noita tuoksuja työmatkoiltaan.
Mieluisimmat tuoksut ovat olleet Giorgio Armanin Acqua di goia ja Diorin J'adore. Tällä hetkellä olen käyttänyt Paco Rabannen Olympéa, josta miesystäväni on pitänyt paljon, mutta itse alan kyllästyä niin imelään tuoksuun. Olen toisen asteen opiskelija.
Calvin Kleinin Euphoria. Siivooja.
Pradan Infusion D'iris. Joskus Oscar de la Renta (signature). Olen hallintopäällikkö.
narciso rodriguez - for her : YTM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajusteherkkyys on kyllä ainoastaan suomalaisia vaivaava ongelma. Missään muualla ei siitä olla kuultukkaan.
Samaa tässä itsekseni juuri pohdin. Suomi on erityisherkkien hajusteyliherkkien laktoosi-intolerantikkojen gluteeniallergisten homeelle herkistyneiden keskittymä. Missään muussa maassa en ole kokenut samaa.
Eiköhän tää selity sillä että suomalaisilla on paljon masennusta ja muita mt-ongelmia. Osa ei vaan hyväksy sitä ja haluaa selittää oireilunsa fyysisen sairauden kautta.
Voi jeesus :D Onhan pätevä päätelmä.
Ap haluaa tietysti lukea todisteita että mitä alempi koulutus, sitä halvempi hajuvesi.
Chanel ja sihteeri.
Bvlgarin Jasmin noir ja Nina Riccin Nina L'eau (ei aavistustakaan menikö nimet nyt oikein :'D) olen opiskelija, mutta Bvlgarin olen saanut lahjaksi ja Nina on ostettu tax freestä.
D&G:n Light Blue. Käytän kyllä useita eri tuoksuja mutta tuo on sellainen all time favourite. Raikas ja puhdas minun iholla.
Sairaanhoitaja olen, joten töissä en tietenkään käytä.
Chloen Chloe :D
http://www.beautyspin.co.uk/fotocache/gallery/blog/gb_articles/chlchlw_…
olen kokki ja merkonomi.
Vierailija kirjoitti:
Kenzo Flowers, talouspäälikkö
Talouspäällikkö, joka ei osaa kirjoittaa titteliään oikein...jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Chanel Chance. Malli ja tulkki/kääntäjä.
Sama, mutta erinäköiseen kehoon (N55, FT, erityisasiantuntija) :D
Oscar de la Renta, Oscar ja jos jostain saisi ilman, että antaa luottokortin numeronsa, niin Jean Desprez, Bal a Versailles. Olen kirjanpitäjä.
noa ja treror in love, kokki, töissä hajusteeton
Calvin Klein Beauty ja Armanin Aqua di Gio
T.ope
Kenzon Jungle ja kesäisin Escadan Turquoise Summer EDT.
Vastaava ohjaaja, töissä hajusteitta.
Burberry Brit, viestintäjohtaja. Useimmiten en kyllä muista laittaa mitään.