G: Lempihajuvetesi ja koulutuksesi/ammattisi?
Kommentit (176)
enrique iglesias-partavesi, työtön
Talvella LÓccitane Jasmine Immortelle Neroli. Kesällä Rituals Sakura Body Mist (ennen Blossom Water). On tuskin asian kanssa tekemistä sillä että olen lääkäri.
Voi, minä käytän noin pariakymmentä hajuvettä, asun/fiiliksen/menon mukaan. Nyt on DNKY:n womania, olen töissä ja se on sopivan raikas.
Aika paljon on Guerlainin ja L'Occitainen tuoksuja parhaillaan.
Olen toimittaja
Kaikista suurimmat suosikit löytyvät niche-kategoriasta, taitavat olla aika tuntemattomia suurimmalle osalle. Brändituoksuista Stella McCartneyn Stella on sellainen"helppo" tuoksu ja sopii arkeen. Jos et välitä ruusutuoksuista, en suosittele.
Tradenomi/henkilöstötehtävissä
Ei enää hajuvettä laisinkaan mulle, eikä muillekaan, kiitos. Ikä 53, koulutukset LKT, LL. 2 erikoislääkärin tutkintoa, FL , yet (ylempi erityistaso terapeutti lasten ja nuorten psykoterapia) VET(vaativa erityistaso terapeutti perhepsykoterapia), floristi.
Chanel n:o 5 ja ekonomi. Uskomatonta, ettei kukaan muu ehtinyt ennen minua :p
Juicy Couture: Viva la Juicy. Opiskelija (kasvatustiede).
Riippuu fiiliksestä. Useimmiten Dolce & Gabbanan Pour Femme. Sairaanhoitaja, töissä olen tuoksutta.
Opium (YSL) sopis jollekin diilerille.
Moschino Toy on tällä hetkellä käytössä. T. lelumyyjä
Oriflamen Lovely Garden, psykiatri.
Byredon Palermo, en pidä tavaratalo-tusinatuoksuista joita tulee kaikilla muilla vastaan. KTM ja projektipäällikkö.
Lancome Midnight Rose -KTM/Rahoitusasiantuntija
Vierailija kirjoitti:
Kesällä Marc Jacobs Fleur ja talvella Trussardi My Name.
Lentokenttävirkailija.Mielenkiintoinen kysymys. Tuleekohan tästä joku loppupäätelmä?
Siis tuo Trussardin tuoksu on minunkin ehdoton lemppari, aivan ihana!
Luulin että olen ainoa:) Laivatyöntekijä
Vera Wang princess (hippie princess on myös OK)
Koulutus maisteri (CS), ammatilta devaaja
Vintage bloom, merkonomi.