Miesystävä osti minulle halpis-vuosipäivälahjan kun hänestä oli tärkeämpää leikkauttaa kissansa
Hänen kissansa merkkaili ja käyttäytyi aggressiivisesti joten eläinlääkäri oli suositellut leikkausta. Mies opiskelee eikä rahaa ole liikaa. Kuitenkin minusta kissan leikkauttaminen ei olisi saanut mennä vuosipäivälahjan edelle kun ei ollut kyse mistään akuutista/sairaudesta. Sain lahjaksi ruusun ja konvehteja koska rahat menivät kissan leikkaukseen. Olisivatko muut tässä tilanteessa loukkaantuneita?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vuosipäivälahja?
Se on samaa sarjaa kuin nimiäiset. Halutaan riittijuhlia ilman perusteita. Vietetään vuosipäivää siinä kun muut viettävät hääpäivää.
Kiitos tiedosta. Tuon hääpäivän vieton vielä ymmärrän, mutta seurustelun vuosipäivän tarkoitus jää mysteeriksi.
Minulla ainakin rakkaus sammuisi sillä hetkellä jos mies laittaisi turhanpäiväisen mikä-tahansa-juhla-lahjan lemmikkien hyvinvoinnin edelle.
Sillä on fiksu mies. Toivottavasti vaa löytäisi arvoisensa naisen myös. Eläimen hyvinvointi todellakin menee edelle. Haluaisin kiittää sun miestä, kun huolehtii ja selvästi rakastaa lemmikkiään. Ihana mies <3 Sinä sensijaan vaikutat itsekkäältä paskalta.
Vierailija kirjoitti:
Hänen kissansa merkkaili ja käyttäytyi aggressiivisesti joten eläinlääkäri oli suositellut leikkausta. Mies opiskelee eikä rahaa ole liikaa. Kuitenkin minusta kissan leikkauttaminen ei olisi saanut mennä vuosipäivälahjan edelle kun ei ollut kyse mistään akuutista/sairaudesta. Sain lahjaksi ruusun ja konvehteja koska rahat menivät kissan leikkaukseen. Olisivatko muut tässä tilanteessa loukkaantuneita?
Todella aivoton trolli olet.
Olisin loukkaantunut, jos minulla olisi niin tyhmä mies, ettei tajuaisi leikkaauttaa kissaa ilman että eläinlääkäri sitä ehdottaa.
Sitten kun sinä tarvitset rahaa leikkaukseen, ethän ota itseesi, kun mies ostaa sinulle mieluummin tonnin kaulakorun kuin osallistuu leikkauskuluihin. Onhan se vuosipäivälahja toki tärkeämpää kuin terveys.
Vierailija kirjoitti:
Blää huono. Nainen joka ei välitä eläimistä on....omituinen.
Ihminen joka ei välitä eläimestä on omituinen.
Mitää vikaa kukissa ja konvehdeissa on? Olette ilmeisesti opiskelijoita, joten minusta hyvin mies muisti sinua.
Voihan vittu. Ite oon yrittänyt kolme vuotta saada mieheni viemään eläimensä leikkuuseen, mutta ei vie. Mun pitäisi viedä. Hän kyllä maksaisi. Kuka tommosesta loukkaantuisi, kai mies saa tehdä rahoillaan mitä haluaa, jos vielä kerran opiskelija. Ihme akkoja täällä valittamassa turhanpäiväsistä ongelmista.
Itse saan aika ajoin kukkia ja suklaata, se riittää
Taisi olla ensimmäinen ja ehkä viimeinenkin vuosipäivä...
Ap on Iines Ankka. Iineskin vaatii itselleen vaikka mitä, vaikka pätkätyöläinen Akulla on vähän rahaa ja siskonpojat huollettavina, eli tärkeämpää rahan menoa. Toisin sanoen Iines on ärsyttävä.
Miten olis jos rassaisit nenääsi vessaharjalla?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä ostit miesystävällesi vuosipäivälahjaksi? Olisit ostanut kissan hoidot, niin miehellä olisi ollut varaa törsätä sinuun. 😂😂
Emojisi eivät näy tietokoneella. Mitä kuvia yritit laittaa?
Vierailija kirjoitti:
Viisaasti ja oikein teki mies. Nyt sinullakaan ei ole lahjapaineita, pari sukkia jouluksi, sama synttäriksi jne. Oikeasti kyllä eläimen hyvinvointi oli tärkeämpi. Olisit kai voinut maksaa sen kissan leikkauksen, tai edes osallistua, niin olisitte voineet juhlia yhdessä sitä vuosipäivää, olihan se miehenkin vuosipäivä.
Moni mieskin varmaan pitäisi kivestenpoistoa panostuksena hyvinvointiinsa ja ottaisi ilolla vastaan operoinnin.
Vierailija kirjoitti:
Viisaasti ja oikein teki mies. Nyt sinullakaan ei ole lahjapaineita, pari sukkia jouluksi, sama synttäriksi jne. Oikeasti kyllä eläimen hyvinvointi oli tärkeämpi. Olisit kai voinut maksaa sen kissan leikkauksen, tai edes osallistua, niin olisitte voineet juhlia yhdessä sitä vuosipäivää, olihan se miehenkin vuosipäivä.
Eikös noiden lemmikkien leikkauttamisen syynä ole lähinnä ihmisten mukavuudenhalu? Helpompi lemmikki?
Minkälainen/hintainen lahja olisi pitänyt muka saada?
Kolme yläpeukkua vaan? Huonostipa täällä provot tajutaan, itse sain hyvät laaffit tästä.
Mies jolla on kissa on varmasti tosi ihana :D Itse olisin tyytyväinen tuollaisesta ja iloinen jo siitä että muisti vuosipäivän
Provo. Oikealla miehellä ei ole kissaa lemmikkinä.
Minusta tuntuisi pienituloisena ihmisenä tosi pahalta, jos antamalleni lahjalle noin irvisteltäisiin. Kukin antaa varojensa mukaan. Kukat ja konvehdit ovat romanttinen ele kuitenkin eikä mitään roskaa.