Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä osti minulle halpis-vuosipäivälahjan kun hänestä oli tärkeämpää leikkauttaa kissansa

Vierailija
09.10.2016 |

Hänen kissansa merkkaili ja käyttäytyi aggressiivisesti joten eläinlääkäri oli suositellut leikkausta. Mies opiskelee eikä rahaa ole liikaa. Kuitenkin minusta kissan leikkauttaminen ei olisi saanut mennä vuosipäivälahjan edelle kun ei ollut kyse mistään akuutista/sairaudesta. Sain lahjaksi ruusun ja konvehteja koska rahat menivät kissan leikkaukseen. Olisivatko muut tässä tilanteessa loukkaantuneita?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuisi pienituloisena ihmisenä tosi pahalta, jos antamalleni lahjalle noin irvisteltäisiin. Kukin antaa varojensa mukaan. Kukat ja konvehdit ovat romanttinen ele kuitenkin eikä mitään roskaa.

Vierailija
22/41 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vuosipäivälahja?

Se on samaa sarjaa kuin nimiäiset. Halutaan riittijuhlia ilman perusteita. Vietetään vuosipäivää siinä kun muut viettävät hääpäivää.

Kiitos tiedosta. Tuon hääpäivän vieton vielä ymmärrän, mutta seurustelun vuosipäivän tarkoitus jää mysteeriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin rakkaus sammuisi sillä hetkellä jos mies laittaisi turhanpäiväisen mikä-tahansa-juhla-lahjan lemmikkien hyvinvoinnin edelle.

Vierailija
24/41 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on fiksu mies. Toivottavasti vaa löytäisi arvoisensa naisen myös. Eläimen hyvinvointi todellakin menee edelle. Haluaisin kiittää sun miestä, kun huolehtii ja selvästi rakastaa lemmikkiään. Ihana mies <3 Sinä sensijaan vaikutat itsekkäältä paskalta.

Vierailija
25/41 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen kissansa merkkaili ja käyttäytyi aggressiivisesti joten eläinlääkäri oli suositellut leikkausta. Mies opiskelee eikä rahaa ole liikaa. Kuitenkin minusta kissan leikkauttaminen ei olisi saanut mennä vuosipäivälahjan edelle kun ei ollut kyse mistään akuutista/sairaudesta. Sain lahjaksi ruusun ja konvehteja koska rahat menivät kissan leikkaukseen. Olisivatko muut tässä tilanteessa loukkaantuneita?

Todella aivoton trolli olet.

Vierailija
26/41 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin loukkaantunut, jos minulla olisi niin tyhmä mies, ettei tajuaisi leikkaauttaa kissaa ilman että eläinlääkäri sitä ehdottaa.

Vierailija
27/41 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun sinä tarvitset rahaa leikkaukseen, ethän ota itseesi, kun mies ostaa sinulle mieluummin tonnin kaulakorun kuin osallistuu leikkauskuluihin. Onhan se vuosipäivälahja toki tärkeämpää kuin terveys.

Vierailija
28/41 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blää huono. Nainen joka ei välitä eläimistä on....omituinen.

Ihminen joka ei välitä eläimestä on omituinen.

Vierailija
29/41 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitää vikaa kukissa ja konvehdeissa on? Olette ilmeisesti opiskelijoita, joten minusta hyvin mies muisti sinua.

Vierailija
30/41 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vittu. Ite oon yrittänyt kolme vuotta saada mieheni viemään eläimensä leikkuuseen, mutta ei vie. Mun pitäisi viedä. Hän kyllä maksaisi. Kuka tommosesta loukkaantuisi, kai mies saa tehdä rahoillaan mitä haluaa, jos vielä kerran opiskelija. Ihme akkoja täällä valittamassa turhanpäiväsistä ongelmista.

Itse saan aika ajoin kukkia ja suklaata, se riittää

Vierailija
31/41 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla ensimmäinen ja ehkä viimeinenkin vuosipäivä...

Vierailija
32/41 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on Iines Ankka. Iineskin vaatii itselleen vaikka mitä, vaikka pätkätyöläinen Akulla on vähän rahaa ja siskonpojat huollettavina, eli tärkeämpää rahan menoa. Toisin sanoen Iines on ärsyttävä. 

Vierailija
33/41 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis jos rassaisit nenääsi vessaharjalla?

Vierailija
34/41 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä ostit miesystävällesi vuosipäivälahjaksi? Olisit ostanut kissan hoidot, niin miehellä olisi ollut varaa törsätä sinuun. 😂😂

Emojisi eivät näy tietokoneella. Mitä kuvia yritit laittaa?

Vierailija
35/41 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisaasti ja oikein teki mies. Nyt sinullakaan ei ole lahjapaineita, pari sukkia jouluksi, sama synttäriksi jne. Oikeasti kyllä eläimen hyvinvointi oli tärkeämpi. Olisit kai voinut maksaa sen kissan leikkauksen, tai edes osallistua, niin olisitte voineet juhlia yhdessä sitä vuosipäivää, olihan se miehenkin vuosipäivä.

Moni mieskin varmaan pitäisi kivestenpoistoa panostuksena hyvinvointiinsa ja ottaisi ilolla vastaan operoinnin.

Vierailija
36/41 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisaasti ja oikein teki mies. Nyt sinullakaan ei ole lahjapaineita, pari sukkia jouluksi, sama synttäriksi jne. Oikeasti kyllä eläimen hyvinvointi oli tärkeämpi. Olisit kai voinut maksaa sen kissan leikkauksen, tai edes osallistua, niin olisitte voineet juhlia yhdessä sitä vuosipäivää, olihan se miehenkin vuosipäivä.

Eikös noiden lemmikkien leikkauttamisen syynä ole lähinnä ihmisten mukavuudenhalu? Helpompi lemmikki?

Vierailija
37/41 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen/hintainen lahja olisi pitänyt muka saada?

Vierailija
38/41 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme yläpeukkua vaan? Huonostipa täällä provot tajutaan, itse sain hyvät laaffit tästä.

Vierailija
39/41 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla on kissa on varmasti tosi ihana :D Itse olisin tyytyväinen tuollaisesta ja iloinen jo siitä että muisti vuosipäivän

Vierailija
40/41 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Oikealla miehellä ei ole kissaa lemmikkinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän