Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletteko ihastuksen kanssa innokkaina keskustelemassa vai oletteko varautuneita ja hiljaisia?

Vierailija
09.10.2016 |

Niin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varautunut ja hiljainen. Ainakin jos paikalla on muita.

Vierailija
2/21 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, ammattivalittaja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kun eräs mies joka ei muuten puhu paljoa jotenkin syttyy aina seurassani ja alkaa puhua enemmän..

Vierailija
4/21 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiljainen.

Vierailija
5/21 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan paljon.

Vierailija
6/21 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kun eräs mies joka ei muuten puhu paljoa jotenkin syttyy aina seurassani ja alkaa puhua enemmän..

Mitä miettimistä tuossa on...

Vierailija
7/21 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan paljon.

Sama.

Vierailija
8/21 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei me puhuta, me vaan pannaan

Vierailija
9/21 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelias ja innostunut!

Vierailija
10/21 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun ihastuin viimeksi lukiossa ja se perustui vain naisen ulkonäköön ja minun omakeksimääni kuvaan hänestä. Veikkaisin, että olisin hiljainen, koska se merkittävä luonteenpiirre minussa. En välttämättä varautunut.

M35

Vierailija
11/21 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innokas höpöttelijä

Vierailija
12/21 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin innokas ja monisanainen höpöttelijä.

Vierailija
13/21 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ensin puhelias, mutta sotkeudun sanoissani helposti ja puhun välillä ihan mitä sattuu. Sitten puhun tarkoituksella vähemmän, mikä vain merkitsee sitä, että isompi osuus puheestani on ihan mitä sattuu. Harjoittelu ei tähän vaivaan auta.

t. Sinkku

Vierailija
14/21 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pystyin jotenkuten keskustelemaan ihastuneenakin kohteelleni. Hän taas sekoili vähän sanoissaan ja oli enemmän hiljainen. Hakeutui kuitenkin aina seuraani ja vietti yleensä koko illan kanssani. Tästä vaivaantuneisuudesta ärsyyntyneenä kerroin humalassa omista tunteistani hänelle.

Vierailija
15/21 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksen alkuhuumassa olin iloinen ja jutteleva. Kun tunteet syvenivät muutuin vaikeaksi, vältän katsekontaktia, päästelen tylyjä sammakkoja suustani. Inhoan itseäni tällaisena, pelkään syviä tunteita, riippuvuutta toisen tunteista. Ahdistaa.

Vierailija
16/21 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti tyyppi puhuu paljon vaan kahden kesken. Siis tyyliin kenen kanssa tahansa kahden ollessaan - sinä et tietenkään ole sitä huomannut koska et voi olla paikalla kun hän on jonkun muun kanssa kahdestaan :)

Vierailija
17/21 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ensin puhelias, mutta sotkeudun sanoissani helposti ja puhun välillä ihan mitä sattuu. Sitten puhun tarkoituksella vähemmän, mikä vain merkitsee sitä, että isompi osuus puheestani on ihan mitä sattuu. Harjoittelu ei tähän vaivaan auta.

t. Sinkku

Kiva juttu, tai ei siis kivaa tietenkään mutta siis etköhän sä tiedä.

t. samanlainen sinkku

Vierailija
18/21 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innokkaana keskustelemassa tietenkin, outo kysymys? Varautuneena hiljaa voi istua vaikka bussissa

Vierailija
19/21 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmälle menny jo tää ihastus. Enää en saa sanaa suusta. Urpona vaan kaipaan lähelle

Vierailija
20/21 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelemme koko ajan. Pitäähän sitä tutustua 😊Silloin vain ei suu käy, kun pussaillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi