Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen suuntautuminen

Vierailija
09.10.2016 |

Mihin ryhmään kuulut? Laitoin vastausvaihtoehdoiksi vain yleisimmät, muuten voi kommentoida.

Seksuaalinen suuntautuminen

Vaihtoehdot

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100% normaaleista ihmisistä on heteroita koska on luonnollista pystyä lisääntymään jota homot ei voi tehdä.

Prosenttilukusi ei merkitse mitään,koska on ensinnäkin  mahdotonta määritellä ja rajata sitä ryhmää josta se on jonkun tilastoinnin tai gallupin perusteella otettu.

Eihän sitä  '100%:n' lukua sitäpaitsi ole minkään perusteella otettukaan, kunhan käytit sitä vain 'kaikki'-sanan synonyymina.

Tuo 'kaikki' taas perustuu vain sinun oletukseesi ihmisistä,

joita et tunne ,etkä itseasiassa tiedä heistä mitään,oletat vain ennakkoluulojesi pohjalta ja ikäänkuin niiden tueksi.

Minkäänlaista objektiivista  todistusarvoa tuolla arviollasi ei missään tapauksessa kuitenkaan ole.

Mielipiteesi lopultakin kertoo vain sinusta- itseasiassa aivan sataprosenttisesti kaiken.

Miksi takerruit tuohon 100%:tiin? koska väite oli oikea? ja kirjoitustapasi on muuten todella vaikeasti luettava eikä siitä saa mitään selkoa.

Vierailija
42/61 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä (kyselyn mukaan) palstan tyypeistä:

22,1 % miehiä

77,9 % naisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaali puuttui!

Vierailija
44/61 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaali puuttui!

No voi ei!

Tee itse parempi kysely, jossa joka ikinen aakkonen on kolmekymmentäsenttiseksi levinneessä seksuaalivähemmistöjen kirjainlyhennesarjassa huomioitu. Ap:hän sanoi, että otti vain pääryhmät ja muut voivat kommentoida.

Vierailija
45/61 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seksuaalinen suuntaus ole vaikea määritellä. Sä joko haluat jonkun housuihin tai sitten et. Kyllä toisen kanssa voi olla todella kivaa, vaikkei sinne haluakaan. Eli ei kaikki hyvät fiilikset ole seksuaalisia.

Jos et halua kenenkään housuja riisua, niin olet aseksuaali.

Epäromanttista joo, mutta perustasolla näin on asiat.

Vierailija
46/61 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1oo% heteropedofiilimies.

Vierailija
47/61 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko rankilolla Åseksuaaleja?

Vierailija
48/61 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuuko rankilolla Åseksuaaleja?

rannikolla

Vierailija
49/61 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on 100% heteroita. En voisi missään olosuhteissa kiihottua naisesta, koskea naiseen seksuaalisesti, tai antaa naisen koskea niin itseeni. Pelkkä ajatuskin ällöttää.

Vierailija
50/61 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä voi olla noin suuri määrä bi-naisia?

Vierailija
51/61 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biseksuaalisuus on yllättävän yleistä.

Vierailija
52/61 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että binaisia on enemmän kuin bimiehiä, mutta naisten on myös helpompi myöntää kyseinen asia. Miehet salailevat viimeiseen saakka.

Vierailija
53/61 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan pikkutydejä...mmm. haluaisin vaan niin kovasti paijata 9v tytsyy, ehkä vähän pussata ja silitellä pikkuhousujen päältä

Vierailija
54/61 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100% normaaleista ihmisistä on heteroita koska on luonnollista pystyä lisääntymään jota homot ei voi tehdä.

Prosenttilukusi ei merkitse mitään,koska on ensinnäkin  mahdotonta määritellä ja rajata sitä ryhmää josta se on jonkun tilastoinnin tai gallupin perusteella otettu.

Eihän sitä  '100%:n' lukua sitäpaitsi ole minkään perusteella otettukaan, kunhan käytit sitä vain 'kaikki'-sanan synonyymina.

Tuo 'kaikki' taas perustuu vain sinun oletukseesi ihmisistä,

joita et tunne ,etkä itseasiassa tiedä heistä mitään,oletat vain ennakkoluulojesi pohjalta ja ikäänkuin niiden tueksi.

Minkäänlaista objektiivista  todistusarvoa tuolla arviollasi ei missään tapauksessa kuitenkaan ole.

Mielipiteesi lopultakin kertoo vain sinusta- itseasiassa aivan sataprosenttisesti kaiken.

Miksi takerruit tuohon 100%:tiin? koska väite oli oikea? ja kirjoitustapasi on muuten todella vaikeasti luettava eikä siitä saa mitään selkoa.

Lauseet aloitetaan aina ensimmäinen sana isolla alkukirjaimella,eikä 'ja'-konjunktiota koskaan käytetä lauseen alussa ja pilkkujakin kuuluu sivulauseiden edellä käyttää...

Väite, joka perustuu johonkin esitettyyn prosenttilukuun,jota ei ole otettu, eikä  voitu ottaa mistäänotoksesta  ja jonka lähdettäkään ei mainita on väitteenä täysin  arvoton.

Se ei osoita,eikä todista mitään.

Vierailija
55/61 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rakastan pikkutydejä...mmm. haluaisin vaan niin kovasti paijata 9v tytsyy, ehkä vähän pussata ja silitellä pikkuhousujen päältä

Onko tarkoituksesi saada tämä keskustelu poistumaan ?

Vierailija
56/61 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tämä: Syntyjään nainen, mutta aina tuntenut itsensä enemmän pojaksi/mieheksi, seksisuhteita vain miesten kanssa, mutta kova uteliaisuus naisiin, ja jos saisin itse valita niin olisin mies ja panisin naisia. Niin kauan kuin muistan, olen fantasioinut seksin aikana roolien vaihdosta, siis että olisin mies ja tavallaan "panisin itseäni". Hmmm. Sekopäistä, mutta lopulta klikkasin tuota nainen/bi-vaihtoehtoa. Ulospäin olen siistin porvarillinen nainen ja äiti, pitkässä parisuhteessa miehen kanssa. Kukaan ei tiedä mikä oikeasti olen, hyvä jos itsekään...

Vierailija
57/61 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin bi(nainen), se oli lähimpänä annetuista vaihtoehdoista.

Vierailija
58/61 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs tämä: Syntyjään nainen, mutta aina tuntenut itsensä enemmän pojaksi/mieheksi, seksisuhteita vain miesten kanssa, mutta kova uteliaisuus naisiin, ja jos saisin itse valita niin olisin mies ja panisin naisia. Niin kauan kuin muistan, olen fantasioinut seksin aikana roolien vaihdosta, siis että olisin mies ja tavallaan "panisin itseäni". Hmmm. Sekopäistä, mutta lopulta klikkasin tuota nainen/bi-vaihtoehtoa. Ulospäin olen siistin porvarillinen nainen ja äiti, pitkässä parisuhteessa miehen kanssa. Kukaan ei tiedä mikä oikeasti olen, hyvä jos itsekään...

Melkein sama! Olen tosin sinkku ja lapseton ja tällaisena varmaan pysynkin kun en usko, että mikään suhde täyttäisi sekä romanttisia että seksuaalisia mieltymyksiäni. Tosiaan jos olisin saanut valita, olisin syntynyt mieheksi, mutta ns. vaihtaa (/korjata, tosin ei olisi minun kohdallani korjaus kai) en halua.

Vierailija
59/61 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin heteronainen, mutta en mä 100% hetero oo. (Eihän kukaan ole!) Bi-curios on hyvä sana kuvaamaan mua. Pääasiassa haluan ja harrastan seksiä miesten kanssa, mutta silloin tällöin myös naisten.

Mielestäsi siis kukaan ei ole myöskään homo? Vai miksi joku voi olla homo mutta hetero ei? Tuon takia minä vihaan seksuaalivähemmistöjä koska te luulette että teillä on oikeus määritellä muiden suuntautuminen.

Vierailija
60/61 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska seksuaalivähemmistöt ovat muotia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi