Seksuaalinen suuntautuminen
Mihin ryhmään kuulut? Laitoin vastausvaihtoehdoiksi vain yleisimmät, muuten voi kommentoida.
Kommentit (61)
Tiedättekö miksi miehillä ja naisilla on sukupuolielimet? jotta voi lisääntyä ja jos joku homo tunkee peniksen peräsuoleen ei se toimi!
Olen orava. 19 pentua viiden eri oravauroon kanssa. Talvella joskus tulee nuuskittua tyttöoravienkin peppuja, mutta kyllä kuitenkin ihan heteroksi itseni koen.
Vierailija kirjoitti:
Kamila kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamila kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin heteronainen, mutta en mä 100% hetero oo. (Eihän kukaan ole!) Bi-curios on hyvä sana kuvaamaan mua. Pääasiassa haluan ja harrastan seksiä miesten kanssa, mutta silloin tällöin myös naisten.
Olen itse heteronainen ja uskon kyllä, että on myös 100% heteroita.
Eikä ole. Eikä ole myöskään 100% homoja. Ihmiset viehättyvät toisistaan myös muiden ominaisuuksien pohjalta kuin vain sen, mitä on fyysisesti jalkojen välissä.
Jos ei kuitenkaan ole kertaakaan elämänsä aikana kokenut seksuaalista vetoa omaa sukupuoltaan kohtaan, voi määritellä itsensä täysin heteroksi.
Määrittele seksuaalinen veto. Eikö sinulla ole koskaan ollut jonkun tyttökaverin kanssa aivan sikahauskaa ja tunnetta, että luet hänen ajatuksiaan nopeammin kuin mitä hän osaa itse artikuloida? Tai että kaipaat jonkun tyttökaverisi läsnäoloa jollain ikävällä hetkellä, koska juuri hän osaisi lohduttaa sinua oikein? Ja tekisi sen myös koskettamalla, joka tuntuu hyvältä. Ei seksuaalisuutta voi pelkkään panemiseen rajata, onneksi.
Jos tuo on muka seksuaalista vetoa, niin siinä tapauksessa olen kai ihastunut esim. äitiini. :/
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö miksi miehillä ja naisilla on sukupuolielimet? jotta voi lisääntyä ja jos joku homo tunkee peniksen peräsuoleen ei se toimi!
Unohda nyt hetkeksi se anaalipenetraatio.
Taaskaan ei a-, pan- tai polyseksuaalille ole vaihtoehtoa
Vierailija kirjoitti:
Laita bi. Se on lähin.
Puolet väestä sairaita pervoja joten ei ole ihme että palstan taso on niin heikko.
Vierailija kirjoitti:
Eikä pedo- tai nekro-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä pedo- tai nekro-
Tässä olikin puhe seksuaalisista suuntautumisista, ei parafilioista. :)
Eli määrittelet seksuaalisuuden siksi tunteeksi, joka pyörii alavatsassa ja jota on naisena vaikea selittää, koska kokemus on varmaan aika yksilöllinen. Mutta tarkoittanet fyysisen kiihottumisen tunnetta.
Minusta noin kapea määritelmä on vähän surullinen, enkä ole kanssasi samaa mieltä. Minusta seksuaalisuus liittyy aina yhdessä luomiseen. Oli se sitten hyvä fiilis, jonkun asian jakaminen tai yhdessä rakentaminen.
En nyt sitä tarkoita, että jos haluat nimetä itsesi 100% heteroksi, siitä vaan. Mutta sitä vaan mietin, että josko vähän väljempi suhtautuminen meidän ihmisten välisiin tunteisiin arkipäivän kanssakäymisissä jotenkin avaisi enemmän tilaa hengittää. Tykkäämistä on montaa lajia, perusta on aina se, että hakee yhteyttä ja läheisyyttä ko. ihmisen kanssa. Nimitä se sitten miksi haluat.
Vierailija kirjoitti:
Puolet väestä sairaita pervoja joten ei ole ihme että palstan taso on niin heikko.
Totta, olen itsekin miettinyt mistä näitä pervoheteroita oikein sikiää?!
Vierailija kirjoitti:
Eli määrittelet seksuaalisuuden siksi tunteeksi, joka pyörii alavatsassa ja jota on naisena vaikea selittää, koska kokemus on varmaan aika yksilöllinen. Mutta tarkoittanet fyysisen kiihottumisen tunnetta.
Minusta noin kapea määritelmä on vähän surullinen, enkä ole kanssasi samaa mieltä. Minusta seksuaalisuus liittyy aina yhdessä luomiseen. Oli se sitten hyvä fiilis, jonkun asian jakaminen tai yhdessä rakentaminen.
En nyt sitä tarkoita, että jos haluat nimetä itsesi 100% heteroksi, siitä vaan. Mutta sitä vaan mietin, että josko vähän väljempi suhtautuminen meidän ihmisten välisiin tunteisiin arkipäivän kanssakäymisissä jotenkin avaisi enemmän tilaa hengittää. Tykkäämistä on montaa lajia, perusta on aina se, että hakee yhteyttä ja läheisyyttä ko. ihmisen kanssa. Nimitä se sitten miksi haluat.
Kuten joku kommentoijista jo sanoinkin, en laske "seksuaalisiksi tunteiksi" niitä, mitä pystyn kokemaan myös esim. äitini tai veljeni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Teoriassa hetero, mutta käytännössä sinkku.
Ai että mä repesin :D Täällä toinen.
Vierailija kirjoitti:
Meitä homomiehiä on siis palstalla enemmänkin =)
Tottakai on, täällähän on parhaat jutut! :)
T. Yksi toinen homomies.
Vierailija kirjoitti:
100% normaaleista ihmisistä on heteroita koska on luonnollista pystyä lisääntymään jota homot ei voi tehdä.
Prosenttilukusi ei merkitse mitään,koska on ensinnäkin mahdotonta määritellä ja rajata sitä ryhmää josta se on jonkun tilastoinnin tai gallupin perusteella otettu.
Eihän sitä '100%:n' lukua sitäpaitsi ole minkään perusteella otettukaan, kunhan käytit sitä vain 'kaikki'-sanan synonyymina.
Tuo 'kaikki' taas perustuu vain sinun oletukseesi ihmisistä,
joita et tunne ,etkä itseasiassa tiedä heistä mitään,oletat vain ennakkoluulojesi pohjalta ja ikäänkuin niiden tueksi.
Minkäänlaista objektiivista todistusarvoa tuolla arviollasi ei missään tapauksessa kuitenkaan ole.
Mielipiteesi lopultakin kertoo vain sinusta- itseasiassa aivan sataprosenttisesti kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin heteronainen, mutta en mä 100% hetero oo. (Eihän kukaan ole!) Bi-curios on hyvä sana kuvaamaan mua. Pääasiassa haluan ja harrastan seksiä miesten kanssa, mutta silloin tällöin myös naisten.
Minä satun olemaan 100 prosenttisen hetero nainen. En ole koskaan himoinnut naista. En edes ymmärtänyt kun lesbo työkaverini yritti iskeä minua. (En ymmärtänyt että hän on lesbo, enkä ymmärtänyt että hän yrittää iskeä. Joku kommentoi minulle myöhemmin että näin on...). Tämä lesbo työkaveri nimitti minua umpiheteroksi. Minulla ei ole mitään lesboja ja homoja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
100% normaaleista ihmisistä on heteroita koska on luonnollista pystyä lisääntymään jota homot ei voi tehdä.
Onko siis lisääntymiskyvytön hetero myös epänormaali. Entä hetero, joka ei halua lisääntyä, vaikka kykenisikin? Entä hetero, joka haluaisi lisääntyä, mutta ei kykene löytämään kumppania lisääntymiseen?
Bi-utelias, pääasiassa lesbo transnainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siis lisääntymiskyvytön hetero myös epänormaali. Entä hetero, joka ei halua lisääntyä, vaikka kykenisikin? Entä hetero, joka haluaisi lisääntyä, mutta ei kykene löytämään kumppania lisääntymiseen?
Kyllä ja Kyllä
On ollut "sikahauskaa" tyttökavereiden kanssa, mutta en ole kaivannut heitä koskettamaan minua, suutelemaan minua tms. (saati sitten seksiä, jonka itsekin rajasit pois). Olen vain halunnut viettää aikaa heidän kanssaan.