35-vuotias nainen on Trumpille liian vanha
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016100922438126_ul.shtml
Trump kertoo totuuden. 35v ON liian vanha.
Kommentit (39)
Presidentin virka on Trumpille liian vastuullinen ja vaativa.
Hyvä että hänellä tulivat nuo naistöppäilyt ja möläytykset,ne pelastivat paljolta.
Vierailija kirjoitti:
35 on kaikille miehille liian vanha. Kaikki eivät vain uskalla sanoa sitä ääneen.
No en mä nyt naisenakaan ensimmäisenä fanita mitään 35+ miehiä. Useimmiten haaveilen 20-30 vuotiasta komeista uroksista. Eli 35-vuotiaat miehet alkavat olla näin naisenkin näkökulmasta liian vanhoja. Mutta naiset ne vasta ei uskallakaan sanoa tätä ääneen. Tulee aina jossain sivulauseessa esiin naistenilloissa, että melkein jokaista naista tekis mieli nuorempaa lihaa. Selvinpäin tästä halusta vaietaan. :D
Trumpilla on ruman miehen syndrooma.
Vierailija kirjoitti:
Hänen vaimonsa, Melania Trump, on kuitenkin jo viidenkymmenen paremmalla puolella eli äijä puhuu ihan lämpimikseen koska tietää miten mediaa hyppyytetään ja miten saadaan ihmiset raivon valtaan. Siinä hän on kyllä onnistunutkin, sitä ei käy kiistäminen :)
Syntynyt vuonna 1970, "viidenkymmenen paremmalla puolella". Naiset ja matematiikka...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpin setä on itse kovin vanha.
Mutta megarikas. Mitäs luulet, kumpi on huokuttelevampi nuoren naisen näkökulmasta, 70v mies ja miljardin dollarin omaisuus vai 25v mies joka on köyhä opiskelija?
No ei tarvi edes miettiä, 25v opiskelija voittaisi. En todellakaan halua mun isovanhempien ikäistä käppänää, vaikka kuinka olisi rikas. En varsinkaan jos se käppänä on Trump.
N20
Niin niin. Ketään naista ei kiinnosta USA:n seuraava presidentti, koska naisille miehen status ei merkitse mitään.
Trump sekoili sanoissaan, ei tarkoittanut ikää vaan hänelle sopivan naisen äo:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta megarikas. Mitäs luulet, kumpi on huokuttelevampi nuoren naisen näkökulmasta, 70v mies ja miljardin dollarin omaisuus vai 25v mies joka on köyhä opiskelija?
Minä ja aika moni palstalla on ollut joskus nuori nainen ja seurustellut 25-vuotiaan köyhän opiskelijan kanssa. En oikein pysty samaistumaan tilanteeseen, jolloin olisin heivannut nykyisen aviomieheni ja ottanut rikkaan ukon, joka olisi sillä hetkellä ollut täsmälleen samanikäinen kuin isoisäni.
Vain sen takia ettette olleet tarpeeksi näyttäviä naisia, että joku miljonääri olisi tullut iskemään teitä. Jos olisi, niin mitätön opiskelijapoikaystävä olisi saanut samantien mennä.
20 vuotta alkaa jo olla liian vanha. Noin 16 on naisella paras ikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tarvi edes miettiä, 25v opiskelija voittaisi. En todellakaan halua mun isovanhempien ikäistä käppänää, vaikka kuinka olisi rikas. En varsinkaan jos se käppänä on Trump.
N20
Niin niin. Ketään naista ei kiinnosta USA:n seuraava presidentti, koska naisille miehen status ei merkitse mitään.
Sehän on selvä, että aina löytyy naisia joita kiinnostaa raha ja ovat valmiita tekemään sen eteen ihan mitä vain. Nämä ovat sellaisia huorasieluisia naisia. Mutta ei läheskään kaikkia naisia kiinnosta miehen rahat ja status. On naisia jotka haluavat kokea aitoja tunteita ja olla miehen kanssa tasavertaisia. Itse lukeudun näihin naisiin.
Taitaa Trumppikin oikeasti olla enemmän miehiin päin. Niin nöyrästi aneli armoa, pyyteli anteeksi ja paljasti peräsuolensa nussittavaksi tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä naisten pitäisi tehdä 35 täytettyään, tappaa itsensä? Mitä äitisi tästä ajatuksesta mahtaisi tykätä?
Ei suinkaan. 35 vuotiaalla on roolinsa äitinä ja perheen sydämenä tai vastaavasti uranaisena. Mutta se on totta että +35v ei enää kannata haaveilla miestennielijän koukuttavasta roolista.
Trump ei tosin kovasti tunnu arvostavan yli 35-vuotiaan naisen roolia äitinä ja perheen sydämenä, sillä hän sanoi jättävänsä naiset kun nämä käyvät liian iäkkäiksi. Ei hän kommentissaan selvästi vedonnut mihinkään miestennielijöihin vaan omiin vaimoihinsa.
Toisaalta kaiketi hän on nyt Melanian myötä laajentanut vähän ikäskaalaansa. Tosin ei hän voisi presidentinvaaliaikana avioeroa ottaakaan vaikka miten haluaisi.
Trumpin suhteen ei mikään ole meille täällä Suomessa tärkeämpää,kuin se ettei hänestä tule Yhdysvaltain seuraavaa presidenttiä,ja nyt kun omatkin kannattajat siellä kääntyivät häntä vastaan ,näyttääkin vahvasti siltä ettei siis tulekaan.
Millään muulla hänen suhteensa ei ole mitään väliä.
Typerää ottaa hänen sanomisistaan itseensä kenenkään TÄÄLLÄ ja vääntää tästä taas jotain av:n perustyypillistä 'Ikis'-keskustelua (siis aiheen vierestä pääasian tehden).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä naisten pitäisi tehdä 35 täytettyään, tappaa itsensä? Mitä äitisi tästä ajatuksesta mahtaisi tykätä?
Ei suinkaan. 35 vuotiaalla on roolinsa äitinä ja perheen sydämenä tai vastaavasti uranaisena. Mutta se on totta että +35v ei enää kannata haaveilla miestennielijän koukuttavasta roolista.
Trump ei tosin kovasti tunnu arvostavan yli 35-vuotiaan naisen roolia äitinä ja perheen sydämenä, sillä hän sanoi jättävänsä naiset kun nämä käyvät liian iäkkäiksi. Ei hän kommentissaan selvästi vedonnut mihinkään miestennielijöihin vaan omiin vaimoihinsa.
Toisaalta kaiketi hän on nyt Melanian myötä laajentanut vähän ikäskaalaansa. Tosin ei hän voisi presidentinvaaliaikana avioeroa ottaakaan vaikka miten haluaisi.
Minusta hänen mahdollinen avioeronsa ei ole maailmanpolitiikan kannalta ollenkaan niin tärkeää,kuin se ettei hänestä nyt varmastikaan tule enää presidenttiä.
Kolaus on tapahtunut ainoastaan femakoiden päänupissa ja eivät olisi joka tapauksessa äänestäneet Trumppia, vaikka ei olisi mitään lausuntoja antanutkaan. Joten hävitty ei olla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja aika moni palstalla on ollut joskus nuori nainen ja seurustellut 25-vuotiaan köyhän opiskelijan kanssa. En oikein pysty samaistumaan tilanteeseen, jolloin olisin heivannut nykyisen aviomieheni ja ottanut rikkaan ukon, joka olisi sillä hetkellä ollut täsmälleen samanikäinen kuin isoisäni.
Vain sen takia ettette olleet tarpeeksi näyttäviä naisia, että joku miljonääri olisi tullut iskemään teitä. Jos olisi, niin mitätön opiskelijapoikaystävä olisi saanut samantien mennä.
Oma mieheni ei ole varakas mutta en vaihtaisi häntä Trumpiin. Mieheni ei ole pinnallinen vaan perhekeskeinen ja uskollinen eikä (toivottavasti) ole vaihtamassa jatkuvasti nuorempaan vaan avioliitto on hänelle tärkeä asia ja hän haluaa sen olevan pysyvä asia elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Tajuta tasonsa. Tietysti Trumpin piireissä naiset pitää itsestään paljon parempaa huolta kuin kv av-palstalainen. Teidän kohdalla maximi on kyllä jossain 30 tienoilla. Toisilla ehkä jossain 25 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni ei ole varakas mutta en vaihtaisi häntä Trumpiin. Mieheni ei ole pinnallinen vaan perhekeskeinen ja uskollinen eikä (toivottavasti) ole vaihtamassa jatkuvasti nuorempaan vaan avioliitto on hänelle tärkeä asia ja hän haluaa sen olevan pysyvä asia elämässä.
Ajatusleikki: Mr. Trump ajaa (tarkemmin sanoen hänen autonkuljettajansa) Esplanadilla viereesi, avaa Rolls Roycen oven ja vinkkaa sinut sisälle, kun olet kävelemässä miehesi kanssa. Vähän siinä emmit kunnes huomaat kullalla päälystetyt jalansijat ja kerrot miehellesi sinun on nyt mentävä, "anna anteeksi ja kyllä sinä vielä löydät uuden naisen".
Trumppi on liian tyhmä mihin tahansa. Jopa Usan pressaksi. Ja lisäksi liian vanha kaikille alle 80-v naisille.
Kaikki ihmiset eivät halua myydä itseään.