Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin jatkuva oksentaminen!

Vierailija
09.10.2016 |

Naapuri oksentaa lukuisia kertoja vuorokaudessa! Yksi oksennussessio kestää noin 10- 20 minuuttia. Alkuu naureskelin että ompa paha krapula, sitten säälin ja nyt ärsyttää. Alkuraskauteni aikana oksennuksen äänen kuuleminen aiheutti sen että jouduin myös usein itse oksentamaan nykyisin ääni etoo. Ääntä ei pääse karkuun pienessä asunnossa. Olen myös huolestunut sillä oksentaminen on jatkuvaa ja runsasta. Oksennus äänen perusteella kuullostaa miehen oksentamiselta. Sääliksi käy :(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriö?

Vierailija
2/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti? Olen myös miettinyt vaihtoehtoja syöpä, raskaus, alkoholismi, lääkitys jne mutta olen aika varma että oksentelija on mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti.

Vierailija
4/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oksensin aivan raskauden alusta siihen saakka, että lapsi syntyi. Ympäri vuorokauden, ja öisin säälin kyllä naapureita sen mitä jaksoin oksentelulta. Onneksi nyt on pari vuotta mennyt ilman oksentelua, mutta nyt taas pari kertaa viikossa eräs lääkitys saa oksentamaan. Ei sitä ole kiva kuunnella kenenkään, mutta en kyllä viitsi tuon vuoksi naapureita alkaa säälimään - sentään naapurit pääsevät huomattavasti vähemmällä kuin minä, joka joudun oksentamaan ja loppu elämäni ravaamaan jatkuvasti lääkärissä ja nappeja popsimaan. Sääli ennemmin naapuriasi.

Vierailija
5/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö alkoholistelle tule tolerassia siten ettei krapulat ole voimakkaita?

Vierailija
6/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla solumyrkyillä.

Vierailija
7/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refluksi

Vierailija
8/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, oot sössön naapuri! Otan osaa!

Vierailija
9/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ahdistuneisuushäiriö joka oireilee mm. oksentelulla. Pahoittelen, lähtisin mieluusti itsekin osastolle evakkoon, mutta en pääse.

Vierailija
10/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa. Aaargh.

Vierailija
11/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa. Aaargh.

Kuullostaa ihan siltä että, olet vihan hallinta kurssin tarpeessa jos noin ärsyttää. Suosittelen että, et enään tänään lue palstakirjoituksia.

Vierailija
12/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. No käy kuule laittamassa heippalappu sinne kolhoosin ilmoitustaululle, jos naapurin yrjöäminen häiritsee.

Vierailija
13/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. No käy kuule laittamassa heippalappu sinne kolhoosin ilmoitustaululle, jos naapurin yrjöäminen häiritsee.

Yrjöäminen lähinnä säälittää ja mietin

mikä on vialla :( välillä kyllä ärsytti, en mene laittamaan heippalappua koska se olisi naapurin nolaamista. Ap

Vierailija
14/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurinmies oksentaa myös! Joka aamu, aikaisin, ennen "töihinlähtöaikaa".

Vierailija
15/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpähoidot oksetuttivat minua niin paljon, että saatiin naapureilta valituksia. Ymmärsivät selityksen jälkeen kuitenkin, että en minä häiritsemistarkoituksessa ääntele.

Vierailija
16/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri oksenteli yli vuoden, mutta nyt tajuan, että ei ole enää hetkeen oksentanut. 

Vierailija
17/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa. Aaargh.

Kuullostaa ihan siltä että, olet vihan hallinta kurssin tarpeessa jos noin ärsyttää. Suosittelen että, et enään tänään lue palstakirjoituksia.

Suosittelen, että et enää tänään lue palstakirjoituksia. Kirjoituskyvyttömyytesi on raivostuttavaa!

Vierailija
18/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen oksentaa jatkuvasti on kyseessä liiallisen alkoholin poistaminen kehosta.

Vierailija
19/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita telkkari/musiikki päälle niin oksentaminen ei häiritse. Ei pahalla, mutta itsellesikin voisit kehitellä elämän, koska eihän sulla sellaista ole, jos naapurin tekemiset noin tarkkaan tiedät. Oksentamiselle voi olla useita syitä ja sille ei välttämättä mitään voi.

Vierailija
20/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että vuosia oksennellaan syöpähoitojen takia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi