Naapurin jatkuva oksentaminen!
Naapuri oksentaa lukuisia kertoja vuorokaudessa! Yksi oksennussessio kestää noin 10- 20 minuuttia. Alkuu naureskelin että ompa paha krapula, sitten säälin ja nyt ärsyttää. Alkuraskauteni aikana oksennuksen äänen kuuleminen aiheutti sen että jouduin myös usein itse oksentamaan nykyisin ääni etoo. Ääntä ei pääse karkuun pienessä asunnossa. Olen myös huolestunut sillä oksentaminen on jatkuvaa ja runsasta. Oksennus äänen perusteella kuullostaa miehen oksentamiselta. Sääliksi käy :(
Kommentit (27)
Aamuoksentajat on juoppoja, muuhun aikaan joko syömishäiriöisiä tai raskaana. Ei se ääni nyt varmaan kuitenkaan koko kämppääsi täytä, joten mitäs jos vaan antaisit olla. Kerrostaloelämässä pitää kaikenlaisia ääniä sietää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö alkoholistelle tule tolerassia siten ettei krapulat ole voimakkaita?
Alkoholisteilla voi olla niin pahat vieroitusoireet, että niihin kuolee. Ja ei ole normaalia lievemmät darrat, vain silloin, jos juovat darraa pois.
Vierailija kirjoitti:
Mun naapuri oksenteli yli vuoden, mutta nyt tajuan, että ei ole enää hetkeen oksentanut.
Ei ole enää naapurissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa. Aaargh.
Kuullostaa ihan siltä että, olet vihan hallinta kurssin tarpeessa jos noin ärsyttää. Suosittelen että, et enään tänään lue palstakirjoituksia.
Suosittelen, että et enää tänään lue palstakirjoituksia. Kirjoituskyvyttömyytesi on raivostuttavaa!
Ja sinun huumorintajuttomuutesi ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita telkkari/musiikki päälle niin oksentaminen ei häiritse. Ei pahalla, mutta itsellesikin voisit kehitellä elämän, koska eihän sulla sellaista ole, jos naapurin tekemiset noin tarkkaan tiedät. Oksentamiselle voi olla useita syitä ja sille ei välttämättä mitään voi.
Olen vain utelias en ikinä lähtisi valittamaan asiasta naapurille. Kyllä laitan television täysille mutta kerkeän tiedostaa että naapuri taas oksentaa. Minulla on elämä ja käyn töissä. Töiden jälkeen makaan kotona sillä olen raskaana pahoinvoiva, väsynyt, kipuja yms ja työ vie kaikki mehut en jaksa harrastaa/sosiaalisoida ed mainitun takia. Ap
Niin en tiedä mikä naapurilla on, mutta jos oksentaminen naapurissa häiritsee tuossa mittakaavassa, niin onkohan kerrostalo/rivitalo sulla oikea asumismuoto? Vaihtoehtoisesti voit kokeilla esim. kuulosuojaimia. Ääniä kuuluu siellä missä on muita, joten asialle ei voi oikein mitään tehdä.
Olen vain utelias en ikinä lähtisi valittamaan asiasta naapurille. Kyllä laitan television täysille mutta kerkeän tiedostaa että naapuri taas oksentaa. Minulla on elämä ja käyn töissä. Töiden jälkeen makaan kotona sillä olen raskaana pahoinvoiva, väsynyt, kipuja yms ja työ vie kaikki mehut en jaksa harrastaa/sosiaalisoida ed mainitun takia. Ap