Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tulkitsisitte tämän viestin mieheltä?

09.10.2016 |

Törmäsin siis baarissa viime yönä exäni vanhaan kaveriin, joka on mulle ollut aina vain ns. moikkaustuttu. Juteltiin tosi paljon niistä ajoista kun vielä exän kanssa olin yhdessä ja paljon muustakin, ja niinhän siinä sitten lopulta kävi, että päädyttiin sänkyyn ja painittiin aamupäivään asti :D Lähdin sen jälkeen kotiin ja sinne päästyäni hän laittoi viestin, jossa luki vain "Enempää en sano. Ai että."

Kysymys siis kuuluu, mitähän mies tuolla mahtoi tarkoittaa? Jos hän esim. tykkäsi, niin miksi se piti noin oudosti kertoa :D

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että toivottavasti et haaveile kyseisestä miehestä elämänkumppanina, koska mies ei halua tuollaista naista vaimoksi. Joka siis antaa ihan seksin vuoksi jollekin randomille.

18

Vierailija
22/31 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käpy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi oli hyvää, mutta ei ole rakastunut sinuun eikä tuskin ikinä rakastukaan. Olet pantavat naiset -lokerossa, et vaimoehdokkaatlokerossa.

t.vaimomatskunainen, jolle tuollainen viesti olisi turn off jatkoa ajatellen

Nimenomaan en ole mitään rakkautta etsimässäkään, vaan hauskanpitoa. Ap

Niin no sitten ihan jees. En kyllä tajua mitä hauskaa on ei-sitoutuneessa seksissä. Eikö olisi kivempaa harrastaa seksiä ihmisen kanssa, jolle merkkaat sen verran, että viitsii sentään sitoutua sinuun?

18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/31 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käpy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi oli hyvää, mutta ei ole rakastunut sinuun eikä tuskin ikinä rakastukaan. Olet pantavat naiset -lokerossa, et vaimoehdokkaatlokerossa.

Niin no sitten ihan jees. En kyllä tajua mitä hauskaa on ei-sitoutuneessa seksissä. Eikö olisi kivempaa harrastaa seksiä ihmisen kanssa, jolle merkkaat sen verran, että viitsii sentään sitoutua sinuun?

18

Toiset tykkää, toiset ei :) Ap

Vierailija
24/31 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käpy kirjoitti:

Hmm. Jospa mä sit ehdotan sitä uusintaa. :D Tosin vasta muutaman päivän päästä, etten vaikuta liian innokkaalta. Ap

Minun mielestä muutaman päivän päästä vaikuttaa liian innokkaalta, mieluummin muutaman viikon päästä, mutta tämä on vain minun mielipiteeni.

Vierailija
25/31 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on epäselvää?

Milloin nyt käytetään "ai että!" -ilmaisua? Silloin kun nautitaan jostain. Nautinnon ilmaisu.

Ei vastapuolella mielestäni puutteelliset sosiaaliset taidot ole, vaan ap:lla jos ei tuota ymmärrä. Pitääkö kaikki kertoa rautalangasta vääntäen!?

Vierailija
26/31 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempää en sano: Hitto miten ihana nainen ja tosi hyvää seksiä, alan ehkä rakastua joten nyt äijä kieli keskellä suuta jotta ei tule paljastettua mitään.

Ai että: Olipas kyllä ihan hitonmoinen yö ja oli parempaa kuin olisin voinut ikinä kuvitella.

Vierailija
27/31 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käpy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18

Minusta taas on äärimmäisen ahdistava ajatus, ettei seksiä voisi harrastaa kuin Sitoutuneena ja pitäisi Sitoutua jokaisen sellaisen kanssa, jonka kanssa joskus rakastelee.

News flash: kaikki eivät halua sitoutua, eivätkä ainakaan jokaiseen mahdolliseen seksikumppaniin.

Vierailija
28/31 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käpy kirjoitti:

ja niinhän siinä sitten lopulta kävi, että päädyttiin sänkyyn

Olitpas helppo.

Vierailija
29/31 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että joudut pohtimaan tällaista, kertoo epävarmuudesta. Ja mistä epävarmuus kertoo. Niin.

Vierailija
30/31 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käpy kirjoitti:

ja niinhän siinä sitten lopulta kävi, että päädyttiin sänkyyn

Olitpas helppo.

Mikä siinä sua ahdistaa? 

Oon itsekin sillä lailla "helppo", että jos tapaan kiinnostavan miehen, kiinnostus on molemminpuolista ja löytyy tahtoa edetä intiimiin yhteyteen asti, niin mua ei kyllä siinä vaiheessa kiinnostele, paheksuuko joku asiaa vai ei. Toki näitä miehiä kohtaan harvoin, aika hiljaista elämäni noin käytännössä on miessaralla, mutta en vaadi  mitään kuukausien riiuuta tai "sitoutumista" ennen kuin voin viedä suhteen intiimille tasolle. Enkä vaan käsitä, mitä helvettiä se kenenkään kenkää puristaa, kuinka minä toimin. 

Vierailija
31/31 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen viesti, mielestäni mies ei viestaile mitään jos ei ole kiinnostunut.

Ei kannata ylipäätään analysoida miesten kirjoituksia/sanomisia liikaa. Mieti vaan fiilistä mikä teillä oli ja jos tuntui hyvältä niin eiköhän miehestä vielä kuulu....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme