Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen sittenkin lapsen, vaikka olen köyhä! (Jouluapua...)

Vierailija
09.10.2016 |

Ottaa kaaliin. Emme ole mieheni kanssa edes yrittäneet lasta, koska rahat on aina olleet vähissä. Minulla ammatti mutta vain pätkätöitä välillä, mies pienipalkkaisessa töissä. On tehty virheitäkin, joista velat alkaa olla nyt maksettu. Emme ole uskaltaneet yrittääkään lasta, millä me hänet elättäisimme?

Kunnes liityin Jouluapua -ryhmään. Siellähän on työttömiä, sairaita ja mielenterveysongelmaisia, hyvin monelle tulossa ties monesko lapsi. Joku odottaa kaksosia kolmen vanhemman lapsen perään, jollekin vanhemmalle pariskunnalle on tulossa aikuiset lapset perheineen kylään jouluksi. Joulu pitäisi saada Jouluavun kautta näille Aikuisille lapsille, jotka eivät ilmeisesti osaa tehdä joulua omaishoitajaisälleen ja sairaalle äidilleen. Joku 18-vuotias kaipaa joululahjoja Jouluavulta.

Perkele, taidetaan sittenkin yrittää sitä lasta, mä olen kohta kolmekymppinen vasta! Meilläkin on varmaan oikeus.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina jaksaa ihmetyttää se, että joulu tuntuu joillekkin tulevan joka vuosi yllätyksenä ja sitten toivotaan krokotiilinkyyneleet silmissä lapselle "edes hygieniatarvikkeita". 

Vierailija
22/22 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuo listoilla olevat "hygieniatarvikkeet" tarkoittavat? Ollaanko Mökkishampoosta kiitollisia, vai pitääkö kysyä mitä merkkiä pitäisi olla...? Mietin että voisin tuolla jonkun avustuksen tehdä, mutta toivotaanko siellä sitten minkä hintaisia tarvikkeita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla