Viikko kulunut ja yhtään paria miehen alkkareita ei ole ilmestynyt pyykkikoppaan.
Pesin viime viikonloppuna pyykkejä siten, että maanantaiaamuna pyykkikori oli tyhjä. Tänään laitoin koneen taas pyörimään. Tummien pyykkien joukossa ei ollut yhtään paria miesten alkkareita. Eikä niitä ole likaisena missään muuallakaan kodissamme. Ilmeisesti miehen jalassa kyllä.
Mitä mieltä?
Kommentit (21)
Nyt ei kannata enää yrittää vaihdattaa kalsareita vaan koko mies.
Jos ne alkkarit on vaaleissa pyykeissä.
Miehrsi on Laihialta, tai ostaa uudet kun vanhat likaantuvat tai se pahin vaihtoehto: Joku toinen pesee miehesi alkkarit ja hän vaihtaa puhtaat alkkarit jalkaansa muualla kuin sinun luonasi.
Herää ainakin kysymys, että pesetkö miehesi pyykit? Meillä molemmat ainakin huolehtivat omista pyykeistään.
Mieskö ei osaa palstamamman mielestä käyttää pesukonetta?
Mikä oma veikkauksesi ap on? Missä ovat miehesi kalsarit? Onko hänellä edes useampia ehjiä kalsareita?
Vierailija kirjoitti:
Herää ainakin kysymys, että pesetkö miehesi pyykit? Meillä molemmat ainakin huolehtivat omista pyykeistään.
Mäkään en tiedä mitään miehen pyykeistä. Itse hoidetaan omamme.
Mikä lapanen sinä olet kun suostut kuuraamaan ukkosi kalsarit????
Ei tulisi meillä kuuloonkaan. Jos meillä mies tahtoo puhtaita vaatteita, hän saa luvan ihan itse lajitella ne ja pistää pesukoneeseen. Minä en ole mikään siivooja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä siinä on? Meillä pyörisi kone jatkuvasti puolityhjänä, jos kumpikin pesisi aina vain omat pyykkinsä.
Erikoista, että ette pese kuin omat pyykkinne. Minä pesen pyykkikorista kaikki samanlaiset kerralla. Ja kyllä, siellä pitäisi olla ainakin parit kolmet miespuolisten kalsarit joka viikko pestävänä.
Kysymys aloittajalle, onko mies käynyt suihkussa tai saunassa kuluneen viikon aikana? Yleensä samassa yhteydessä vaihdetaan puhtaat alusvaatteet, meillä päivittäin.
Hyviä huomioita ketjussa, käykö mies vaihtamassa kalsarinsa jossain muualla, ehkä exän tai äidin luona?
Ihmettelen tuota kun joissain perheissä jokainen pesee pyykkinsä itse.
Meillä kyllä mahtuu samaan koneseen koko perheen pyykit, toki lajitellaan väreittäin. Olisi silkkaa hulluutta pestä erikseen mieskoneelliset ja naiskoneelliset ja vielä lapsikoneelliset. Se laittaa pyykit koneseen kuka ehtii/haluaa/viitsii.
Sillä on parit vaihtokaliisit hutsullaan, hutsu pyöräyttää nekin koneessaan.
Oikeesti jos ei ole pissan tippumista, kuivaa paperilla ja perän pesee aina niin mies on aika siisti otus.
Ja taas mamma apinat vaudissa kyllä pitää olla päässä vikaa jos pitää suhteesta kalsarien takia lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on parit vaihtokaliisit hutsullaan, hutsu pyöräyttää nekin koneessaan.
Oikeesti jos ei ole pissan tippumista, kuivaa paperilla ja perän pesee aina niin mies on aika siisti otus.
no hohhoh, munahielle ne miehen kalsarit haisee aina. Tuskin kovin moni pesee nivusia ja roikkoja myöten kaiken vessakäyneillään.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas mamma apinat vaudissa kyllä pitää olla päässä vikaa jos pitää suhteesta kalsarien takia lähteä.
Hajuhaitta ei ole mikään pikkuvika vaan todellakin seksin (ja sitä myöden suhteen) tappaja.
Etuperin, takaperin, nurin-etuperin, nurin-takaperin-tekniikalla pitäisi olla yhdet ainakin pyykissä. Löytyykö jostain reenikassi täynnä vuosikertakalsonkeja?
Hyh mikä sottapytty! Meillä pitää joka päivä laittaa pesukone päälle huvittaa kun toinen joutuu pesemään noin harvoin. Meillä pyykkääminen ja lajittelu on joka päiväistä, enkä ole koskaan laskenut kenen pyykkiä ja monetko kalsarit kenellä on
Toivon kuitenkin että jokainen vaihtaa kalsarit päivittäin. Pyykki lajitellaan värien mukaan ei sen mukaan kenen vaate.
Miehesi myy niitä netissä alkkarifetissihomoille.