Penis haisee voimakkaalle.
Peniksessäni on voimakas haju yleensä jo pian pesun jälkeen. Haju tulee mielestäni esinahasta. Hiivatulehdus tuskin on kyseessä, koska pitkän voidekuurin kokeilin, eikä poistanut ongelmaa. Uskoisin, että syynä on liiasta pesusta johtuvat bakteeritasapainon häiriö. Olen yrittänyt pestä intiimialueen pesuaineella ja pelkällä vedellä. Olen koittanut rasvata bepanthenilla, ceridalilla ja apteekin perusvoiteella kuivauksen ja pesun jälkeen. Olen koittanut olla mahdollisimman paljon kotona ilman housuja ja pitää esinahkaa mahdollisimman paljon taakse vedettynä. Ajattelin nyt kokeilla vielä jotain bakteeritasapainon palauttavaa voidetta, mutta mikä niistä sopii miehille? Netistä löytyy todella huonosti tietoa miehille suunnatuista tuotteista tai, että mitä naisten tuotteita mies voi käyttää. Onko jollain täällä tietoa? Mieluiten mahdollisimman monta tuotetta, että löytäisin jonkun noista apteekista.
Jos tuokaan ei auta, niin kai sitä on lääkärille mentävä. Minulla ei mielestäni ole hajun ja lievän punoituksen lisäksi muita oireita. Sukupuolitauti tuskin on kyseessä, koska oireet alkoivat, kun seksin harrastamisesta oli kuukausia aikaa.
Kommentit (82)
Kokeile upottaa peenis tärpättiin. Haju poistuu.
Hikinen nivus ja pallit. Smegmaa.