Penis haisee voimakkaalle.
Peniksessäni on voimakas haju yleensä jo pian pesun jälkeen. Haju tulee mielestäni esinahasta. Hiivatulehdus tuskin on kyseessä, koska pitkän voidekuurin kokeilin, eikä poistanut ongelmaa. Uskoisin, että syynä on liiasta pesusta johtuvat bakteeritasapainon häiriö. Olen yrittänyt pestä intiimialueen pesuaineella ja pelkällä vedellä. Olen koittanut rasvata bepanthenilla, ceridalilla ja apteekin perusvoiteella kuivauksen ja pesun jälkeen. Olen koittanut olla mahdollisimman paljon kotona ilman housuja ja pitää esinahkaa mahdollisimman paljon taakse vedettynä. Ajattelin nyt kokeilla vielä jotain bakteeritasapainon palauttavaa voidetta, mutta mikä niistä sopii miehille? Netistä löytyy todella huonosti tietoa miehille suunnatuista tuotteista tai, että mitä naisten tuotteita mies voi käyttää. Onko jollain täällä tietoa? Mieluiten mahdollisimman monta tuotetta, että löytäisin jonkun noista apteekista.
Jos tuokaan ei auta, niin kai sitä on lääkärille mentävä. Minulla ei mielestäni ole hajun ja lievän punoituksen lisäksi muita oireita. Sukupuolitauti tuskin on kyseessä, koska oireet alkoivat, kun seksin harrastamisesta oli kuukausia aikaa.
Kommentit (79)
Ensin käsidesillä huuhtoo kullin ja pallit. Sitten kylmägeeliä päälle. Ei varmasti haise hetkeen.
Vierailija kirjoitti:
Liika runkkaaminen saa peniksen haisemaan. KUn taas panen aidosti naista, niin tällaista hajuongelmaa ei synny. Ilmeisesti runkkaamalla bakteerit käyttäytyvät eri tavoin, että penis alkaa haista.
Tuossa saattaa olla perää. Ainakin yhdynnän jälkeen oma penis haisee paljon paremmalle kuin masturboinnin jälkeen. Ehkä vagina neutraloi tai tasapainottaa tuoksuja.
Itse naisena tykkään riisua miehen bokserit ja nautin siitä kun siitä tulee sellainen seksin haju. Hiki ja muut siihen vaikuttaa, edellisen seksikerran jälkeen pesemätön mälli kun jää miehen karvoihin ja se vasta seuraavalla kerralla haiseekin, niin se on kiihottava haju.
Itse homona tykkään kun penis haisee voimakkaasti.
se se vasta on nautinto
Ootko kokeillut maitohappobakteereja kapselina? Auttavat pitämään hiivatulehduksen poissa ja antibioottikuurin jälkeen on myös hyvä ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Kuinka voimakkaalle? Haiseeko siltä että voisi tehdä sarjaa sadalla kilolla?
Haisee 400kg kyykkäävän voimamiehen boksereilta.
Haisee muinaiskreikkalaisen painijan lannevaatteen sisäpuolelta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee lääkäriin ennen ku koko heppis märkänee!
Ei ole mitään märkimistä tai muuta vastaavaa. Jos se mätänemässä olisi, niin ei haju pesemällä lähtisi.
Eihän se nytkään pesemällä lähde, peittyy vain hetkeksi saippuan alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Kuinka voimakkaalle? Haiseeko siltä että voisi tehdä sarjaa sadalla kilolla?
Haisee 400kg kyykkäävän voimamiehen boksereilta.
Haisee muinaiskreikkalaisen painijan lannevaatteen sisäpuolelta!
Eikös ne painihommat tehty miehekkäästi ilman vaatteita?
Syö hapankaalia ja muita probiootteja sekä jugurttia. Älä pese pesu aineela vaan vedellä pelkästään. Käytä myös sinkkiä ja berberiiniä.
Vierailija kirjoitti:
Mene ihmeessä lääkäriin jo. Tuo on varmaan joku ihan pieni, helposti hoidettava vaiva, kunhan oikea diagnoosi löytyy. Saat mielenrauhan. Kaikilla meillä on joskus kiusallisia intiimivaivoja. Kyllä siitä selviää, tsemppiä.
Jos tämän takia menee lääkäriin niin haistaakohan se lääkäri sitä mulkkua todetakseen ongelman 🤔
Ainahan se pahalle haisee jokaisella.
Se on hyvä ominaisuus kun uroksen elin tuoksuu.
Treffeille mennessä kannattaa hieraista penistään ja laitta haisua korvalehden taakse. Suudellessa nainen haistaa tuoksun ja tulee hulluksi himosta.
Anaalihommista tulee, ainakin itselle. Ja se ei ole mikään p..an haju vaan sellainen vähän pistävä tuoksu. Siitä pääsee kyllä eroon ihan vaan huolellisesti pesemällä saippualla joka kerta kun käy suihkussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liika runkkaaminen saa peniksen haisemaan. KUn taas panen aidosti naista, niin tällaista hajuongelmaa ei synny. Ilmeisesti runkkaamalla bakteerit käyttäytyvät eri tavoin, että penis alkaa haista.
Tuossa saattaa olla perää. Ainakin yhdynnän jälkeen oma penis haisee paljon paremmalle kuin masturboinnin jälkeen. Ehkä vagina neutraloi tai tasapainottaa tuoksuja.
Kitka irrottaa sissijuuston ja se jää pilluun
Kokeile lehmille tarkoitettuja utarerasvoja.