Penis haisee voimakkaalle.
Peniksessäni on voimakas haju yleensä jo pian pesun jälkeen. Haju tulee mielestäni esinahasta. Hiivatulehdus tuskin on kyseessä, koska pitkän voidekuurin kokeilin, eikä poistanut ongelmaa. Uskoisin, että syynä on liiasta pesusta johtuvat bakteeritasapainon häiriö. Olen yrittänyt pestä intiimialueen pesuaineella ja pelkällä vedellä. Olen koittanut rasvata bepanthenilla, ceridalilla ja apteekin perusvoiteella kuivauksen ja pesun jälkeen. Olen koittanut olla mahdollisimman paljon kotona ilman housuja ja pitää esinahkaa mahdollisimman paljon taakse vedettynä. Ajattelin nyt kokeilla vielä jotain bakteeritasapainon palauttavaa voidetta, mutta mikä niistä sopii miehille? Netistä löytyy todella huonosti tietoa miehille suunnatuista tuotteista tai, että mitä naisten tuotteita mies voi käyttää. Onko jollain täällä tietoa? Mieluiten mahdollisimman monta tuotetta, että löytäisin jonkun noista apteekista.
Jos tuokaan ei auta, niin kai sitä on lääkärille mentävä. Minulla ei mielestäni ole hajun ja lievän punoituksen lisäksi muita oireita. Sukupuolitauti tuskin on kyseessä, koska oireet alkoivat, kun seksin harrastamisesta oli kuukausia aikaa.
Kommentit (79)
Dippaa vehjettä hapankaaliin viikon ajan aina ennnen nukkumaanmenoa. Sauerkrautin maitohappobakteerit korjaavat ongelman, ja kiku tuoksuu taas raikkaalle kuin keväinen merituuli.
Vierailija kirjoitti:
Jätä saippuat (myös intiimisellaiset) ja hoida pesu pelkällä vedellä. Naisille suositellaan vesi-soodavedellä suihkuttelua, jos hajuja, ehkä sitä voisi kokeilla myös dikkiin?
Mihin tuo perustuu? Hiilihapotettua vettä? Käykö siis sodastream?
Vierailija kirjoitti:
Dippaa vehjettä hapankaaliin viikon ajan aina ennnen nukkumaanmenoa. Sauerkrautin maitohappobakteerit korjaavat ongelman, ja kiku tuoksuu taas raikkaalle kuin keväinen merituuli.
Onko tuo ihan oikea vinkki? Periaatteessahan tuo voisi toimia jos vika on liian emäksisessä ihossa.
Mee lääkäriin ennen ku koko heppis märkänee!
Vierailija kirjoitti:
Mee lääkäriin ennen ku koko heppis märkänee!
Ei ole mitään märkimistä tai muuta vastaavaa. Jos se mätänemässä olisi, niin ei haju pesemällä lähtisi.
Ruokavalio ja urheilun puute näkyy myös siellä hepissä. Onko paljon ylipainoa? Syötkö eineksiä? Poltatko ja juotko paljon alkoholia? Mun terska haisee ihan hunajaiselta hedelmältä, mangomainen haju.
Se on mulkkus ominaishaju, deal with it... tosin pillua tuskin saat ja suihinottoa et taatusti.
No penis nyt vain sattuu haisemaan ja ainahan sieltä hieman virtsaa ulos erittyy. Näin naisena kiihottaa miehessä eniten juuri se hetki kun saa vetää esinahan taakse ja maistella niitä ihanan miehisiä tuoksuja... Pimppikin haisee monesti erilaiselle, riippuen henkilöstä ja tilanteesta. Tykkäähän mun mies nuolla pyllyä, eikä se ole koskaan valittanut hajusta. Onko ap herkkä?
Vierailija kirjoitti:
Ruokavalio ja urheilun puute näkyy myös siellä hepissä. Onko paljon ylipainoa? Syötkö eineksiä? Poltatko ja juotko paljon alkoholia? Mun terska haisee ihan hunajaiselta hedelmältä, mangomainen haju.
Syön hyvin ja urheilen. Ei ole yhtään ylipainoa, enkä syö eineksiä juuri koskaan. Alkoholia olen kyllä käyttänyt enemmän lähiaikoina. Tupakkaa ne ole polttanut koskaan.
Hedelmäinen haju virtsassa voi kertoa diabeteksesta.
Vierailija kirjoitti:
Se on mulkkus ominaishaju, deal with it... tosin pillua tuskin saat ja suihinottoa et taatusti.
Kyllä tuo minusta uudelta hajulta tuntuu. Pillua ja suihinottoja olen saanut satoja kertoja, joten ei se haju aina ole ollut läsnä.
Sukupuolitaudit nyt voi vuodsienki päästä alkaa oireilemaan, ei mulla muuta
Vierailija kirjoitti:
No penis nyt vain sattuu haisemaan ja ainahan sieltä hieman virtsaa ulos erittyy. Näin naisena kiihottaa miehessä eniten juuri se hetki kun saa vetää esinahan taakse ja maistella niitä ihanan miehisiä tuoksuja... Pimppikin haisee monesti erilaiselle, riippuen henkilöstä ja tilanteesta. Tykkäähän mun mies nuolla pyllyä, eikä se ole koskaan valittanut hajusta. Onko ap herkkä?
Voihan se tietenkin olla myös ominaishaju, mutta epäilen, koska en ole aiemmin tuota haistanut. Uskon, että tuo bakteeritasapaino on vain järkkynyt ja siellä on normaalin bakteerikasvuston tilalla vääränlaista kasvustoa.
Poikaystävällä oli sama ongelma ja lääkärissäkin tunkivat vain perusvoidetta, "rasvaile niin kai se jotain auttaa". Sitten yksi lääkäri laittoi lähetteen sukupuolitautien polille jossa totesivat että ongelmaa ei voi olla, koska ei haise housujen läpi. Näin TYKSissä :)
Mutta ikuisuuden googlailun jälkeen ehdotin että ostaisi sibicortia apteekista. Sitä säilytetään siellä kylmässä, ja kotonakin nakataan jääkaappiin. Mutta viikon kuuri iltaisin sibicort-voidetra, sen jälkeen satunnaisesti n. kerran viikossa voitelee peniksen sillä niin haju oli poissa, ja on edelleen. :)
Testaa ja kerro mitä kävi!
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävällä oli sama ongelma ja lääkärissäkin tunkivat vain perusvoidetta, "rasvaile niin kai se jotain auttaa". Sitten yksi lääkäri laittoi lähetteen sukupuolitautien polille jossa totesivat että ongelmaa ei voi olla, koska ei haise housujen läpi. Näin TYKSissä :)
Mutta ikuisuuden googlailun jälkeen ehdotin että ostaisi sibicortia apteekista. Sitä säilytetään siellä kylmässä, ja kotonakin nakataan jääkaappiin. Mutta viikon kuuri iltaisin sibicort-voidetra, sen jälkeen satunnaisesti n. kerran viikossa voitelee peniksen sillä niin haju oli poissa, ja on edelleen. :)
Testaa ja kerro mitä kävi!
Kiitos vinkistä. Satutko tietämään, että onko merkityksellinen aine nimenomaan tuo klooriheksidiini? Minulla olisi nimittäin jääkaapissa hydrokortisonia, joka on tuon sibicortin toinen vaikuttava aine (onko se ainoastaan kutinan ehkäisyä varten?) ja bacibactia, jonka käyttötarkoitus on kuvauksen mukaan jokseenkin sama kuin Sibicortissa. Tosin tuossa vaikuttavat aineet ovat basitrasiini ja neomysiini, jotka ovat antibiootteja.
Eipä tuollainen tuubi kyllä paljon maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testaa ja kerro mitä kävi!Kiitos vinkistä. Satutko tietämään, että onko merkityksellinen aine nimenomaan tuo klooriheksidiini? Minulla olisi nimittäin jääkaapissa hydrokortisonia, joka on tuon sibicortin toinen vaikuttava aine (onko se ainoastaan kutinan ehkäisyä varten?) ja bacibactia, jonka käyttötarkoitus on kuvauksen mukaan jokseenkin sama kuin Sibicortissa. Tosin tuossa vaikuttavat aineet ovat basitrasiini ja neomysiini, jotka ovat antibiootteja.
Klooriheksidiini on monivaikutteinen ja tuhoaa laajalti sieniä ja eri bakteereita, joten teho perustuu siihen. Hydrokortisoni ilmeisesti tekee sibicortista hellävaraisemman iholle ja lieventää turvotusta ja kutinaa, eli en usko sen yksinään auttavan hajuun.
En tiedä uskaltaako tuota bacibactia käyttää intiimialueelle? Kannattaa vaan käydä apteekista ostamassa tuo sibicort, katso muuten ne kilo/litrahinnat siitä, koska muistaakseni sitä sai 50g isomman tuubin about euron hintaerolla pienempään.
Se o perus kyrvänsyylä joka haissoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testaa ja kerro mitä kävi!Kiitos vinkistä. Satutko tietämään, että onko merkityksellinen aine nimenomaan tuo klooriheksidiini? Minulla olisi nimittäin jääkaapissa hydrokortisonia, joka on tuon sibicortin toinen vaikuttava aine (onko se ainoastaan kutinan ehkäisyä varten?) ja bacibactia, jonka käyttötarkoitus on kuvauksen mukaan jokseenkin sama kuin Sibicortissa. Tosin tuossa vaikuttavat aineet ovat basitrasiini ja neomysiini, jotka ovat antibiootteja.
Klooriheksidiini on monivaikutteinen ja tuhoaa laajalti sieniä ja eri bakteereita, joten teho perustuu siihen. Hydrokortisoni ilmeisesti tekee sibicortista hellävaraisemman iholle ja lieventää turvotusta ja kutinaa, eli en usko sen yksinään auttavan hajuun.
En tiedä uskaltaako tuota bacibactia käyttää intiimialueelle? Kannattaa vaan käydä apteekista ostamassa tuo sibicort, katso muuten ne kilo/litrahinnat siitä, koska muistaakseni sitä sai 50g isomman tuubin about euron hintaerolla pienempään.
Loistavaa. Testiin menee ja koitan muistaa kirjoittaa kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Se o perus kyrvänsyylä joka haissoo
Voit pakata risusi ja poistua.
Naisten emättimen tasapainon hoitoon käytetään usein luonnon jogurttia tai muuta hapanmaitotuotetta. Helpottaa myös kutinaan jos on. Itselläni tulee uusista pyykinpesuaineista (myös sensitive) usein allerginenreaktio genitaalialueelle jonka kutinaa hoidan luonnonjogurtilla. Hapanmaitotuotteet neutraloi alueen tilannetta. Helppoa kokeilla!
Jätä saippuat (myös intiimisellaiset) ja hoida pesu pelkällä vedellä. Naisille suositellaan vesi-soodavedellä suihkuttelua, jos hajuja, ehkä sitä voisi kokeilla myös dikkiin?