Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

avioero - how to survive?

Vierailija
07.03.2006 |

Molempien mielestä hyvä ratkaisu, mutta silti väsyttää, surettaa ja masentaa..

Vertaiskokemuksia kiitos!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäisia?Miksi päädyitte eroon?Miten järjestätte asumisen?

Vierailija
2/5 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei sekään taida auttaa..

Yksi lapsi, jonka huoltajuus ehkä näillä näkymin saadaan sovittua yhdessä. Itse toivon 50-50 periaatetta. Muutamme erilleen tietenkin.. mitä muuta asumisjärjestelystä?

parisuhdeterapiasysteemejä ei kannata ehdotella, niiden aika olisi ollut jo ajat sitten. Nyt on vänkätty jo niin kauan ja on niin paljon työstettävää, että ero on parasta.. Analyysit ei auta ja keinot on vähissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiotteko asua lähellä toisianne esim päiväkodin ja tulevan koulun vuoksi?En osaa tukea koska itse mietin samaa...päätöstä en ole vielä tehnyt

Vierailija
4/5 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettava se tosiasia että ne haaveet ei toteutunutkaan jotka liittyivät yhteiseen elämäänne, surettava se että suhteenne päättyy. Jokainen tekee tämän omalla tavallaan. Itse katselin vanhoja valokuvia ja itkin silmät päästäni.

Kyllä sen kestää kun muistaa että kun eron työstää hyvin niin edessä on paljon mahdollisuuksia vanhasta oppineena!

Kirjastosta ja kirjakaupoista löytyy paljon hyvää luettavaa eronneille. Satsaa omaan toipumiseesi.

Muista että jos et itse toivu erosta niin ei toivu lapsesikaan.

Tsemppiä!

Vierailija
5/5 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

syitä en halua alkaa penkomaan, ne on tällä palstalla jo läpi käyty tarpeeksi ;)