Donald Trump: Kuuluisana ihmisenä minä voin suudella naisilta lupaa kysymättä ja tarttua näitä kiinni haarovälistä.
Miten on, olisko ihan ok jos Donald setä tulisi vähän kähmimään? Onhan hän kuitenkin kuuluisa joten kai hänellä on tähän oikeus?
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001925999.html
Kommentit (79)
Ei ole oikein kenekään taholta, eikä kuuluisuus todellakaan anna mitään erivapautta rikkoa toisten ihmisten koskemattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikein kenekään taholta, eikä kuuluisuus todellakaan anna mitään erivapautta rikkoa toisten ihmisten koskemattomuutta.
Todellisuus on sitten vähän toinen asia.
Vierailija kirjoitti:
HAHAHAHAAA!! HIHIHIHIHIHHHH :DDD
Eiköhän se Trumpin peli ollut sit siinä.
Kova on halu sabotoida oma kamppanjansa. Ilmeisesti tajunnut, ettei se olekaan niin hehkeää kuunnella joka päivä jotain kahdeksan tunnin brieffausta päivän tapahtumista lähi-idästä, kun vaihtoehtona on juhlia illat pitkät Manhattanilla.
Tämä aihe yritetään vaieta kuoliaaksi ennen kuin ketju poistuu. Naiset eivät kykene myöntämään tosiasioita.
Vierailija kirjoitti:
Tunsin opiskeluaikoina yhden komean miehen, joka kähmi naisia aika vapaasti eikä koskaan saanut mitään syytettä seksuaalisesta häirinnästä. Kaikki naiset ovat huoria kun vain oikea mies on kyseessä.
Juuri näin. Veit varpaat suustani. Itse kopeloin kouluaikoina ihan yleisesti tyttöjä ja oikeastaan vain pari laittoi sen pahaksi. Olinhan komea, mutta voi jos joku tavis olisi tehnyt sen niin avot.
Vierailija kirjoitti:
Kova on halu sabotoida oma kamppanjansa. Ilmeisesti tajunnut, ettei se olekaan niin hehkeää kuunnella joka päivä jotain kahdeksan tunnin brieffausta päivän tapahtumista lähi-idästä, kun vaihtoehtona on juhlia illat pitkät Manhattanilla.
Siis tämä julkaistu nauha on yli kymmenen vuotta vanha.
Tosi uros joopa. Mutta kuvaa varmasti rikkaan miehen maailmaa. Tietty naistyyppi on vain rahan perään eikä heitä haittaa vaikka ällöttävä ukko kähmii.
Trump on vaan niin röyhkeä ja ylimielinen ääliö ettei tajua mitä suustansa päästää.
Herra valopäät ovat hyvät ja miettivät hetken, moniko nainen haluaa julkisuudessa tulla tunnetuksi siitä, että joku julkimo on heitä ronkkinut viihteen vuoksi. Valtaosa todellakaan ei. Miettikääpä itse, miltä sellainen häpäisy tuntuu kantaa? Saati siten, jos on itse kuvitellut jotain enemmän, kunnes tajuaa olleensa pikku välipala? Ai niin, empatia ei taida olla vahvin lajinne.
Vierailija kirjoitti:
Herra valopäät ovat hyvät ja miettivät hetken, moniko nainen haluaa julkisuudessa tulla tunnetuksi siitä, että joku julkimo on heitä ronkkinut viihteen vuoksi. Valtaosa todellakaan ei. Miettikääpä itse, miltä sellainen häpäisy tuntuu kantaa? Saati siten, jos on itse kuvitellut jotain enemmän, kunnes tajuaa olleensa pikku välipala? Ai niin, empatia ei taida olla vahvin lajinne.
Mitä sinä tyttö siinä vingut? Jos asia heitä oikeasti vaivaisi niin varmaan tekisivät rikosilmoituksen mutta ei suinkaan, mielessä vain se miten julkimon kiiman saa muutettua läjäksi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuus on sitten vähän toinen asia.
Todellisuus on se, että Trumpin on veikattu häviävän vaalit tuon möläytyksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Tosi uros joopa. Mutta kuvaa varmasti rikkaan miehen maailmaa. Tietty naistyyppi on vain rahan perään eikä heitä haittaa vaikka ällöttävä ukko kähmii.
Tietty naistyyppi... toisinsanoen 85% naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsin opiskeluaikoina yhden komean miehen, joka kähmi naisia aika vapaasti eikä koskaan saanut mitään syytettä seksuaalisesta häirinnästä. Kaikki naiset ovat huoria kun vain oikea mies on kyseessä.
Juuri näin. Veit varpaat suustani. Itse kopeloin kouluaikoina ihan yleisesti tyttöjä ja oikeastaan vain pari laittoi sen pahaksi. Olinhan komea, mutta voi jos joku tavis olisi tehnyt sen niin avot.
Joo. On ne naiset niin moraalittomia. Ihan antavat heidän mielestään puoleensavetävän miehen kopeloida ja epämiellyttävän eivät anna. On se järkyttävää. Hirveää. Kammottavaa. Moraalinen paniikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietty naistyyppi... toisinsanoen 85% naisista.
Tuo kokemuksesi kertoo että olet todella epämiellyttävä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. On ne naiset niin moraalittomia. Ihan antavat heidän mielestään puoleensavetävän miehen kopeloida ja epämiellyttävän eivät anna. On se järkyttävää. Hirveää. Kammottavaa. Moraalinen paniikki.
Katsopas, rehellinen nainen! Olet harvinaisuus. Myönnät siis että miljardin dollarin omaisuus muutta itseään kolme kertaa vanhemman miehen puoleensavetäväksi ja sitten onkin jo oikein antaa hänen käyttää silleen sopivasti seksuaalisesti hyväkseen toiveena saada muutama miljoona itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Trump on vaan niin röyhkeä ja ylimielinen ääliö ettei tajua mitä suustansa päästää.
Ei tuo ole mitään rikkaan miehen maailmaa vaan sikamiehen maailmaa. Onhan näitä samanlaisia köyhiä miehiäkin, jotka luulevat voivansa kopeloida naisia miten huvittaa. Ja he voivatkin. Kuinka moni on nostanut syytteen vaikka baarin tanssilattialla kopeloinutta miestä vastaan? Ei moni. Nuo tanssilattialla kopeloivat miehet voisivat myös sanoa että naiset antavat heidän kopeloida syystä x.
Ah tulisipa 😍