Donald Trump: Kuuluisana ihmisenä minä voin suudella naisilta lupaa kysymättä ja tarttua näitä kiinni haarovälistä.
Miten on, olisko ihan ok jos Donald setä tulisi vähän kähmimään? Onhan hän kuitenkin kuuluisa joten kai hänellä on tähän oikeus?
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001925999.html
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanon, että taitaa Trumpin puheissa olla jotain perää. Ajatelkaa tuon näköistä ukkoa, noilla mielipiteillä ja vielä persaukisena, olisiko sillä nuorempaa ja suht hyvännäköistä vaimoa?
No ei olisi ensi kerta maailmassa, kun juoppo, köyhä sikamies saa nuoren vaimon. Eräs sukulaismies on tällainen ja seurustelee nuoren naisen kanssa. Syytä en käsitä. Mutta naisen syyhän se on, totta kai. Samoin kuin on naisen syy jos juoksee miehen rahojen perässä, eikä milloinkaan miehen syy että ostaa nuoren ja kauniin vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko miten Trumpin keskustelukumppani nauraa makeasti hänen jutuilleen. Hänkin julkkis ja tietää kyllä mitä naisille voi asemassaan tehdä. Alfat on alfoja ja heillä on omat sääntönsä.
Tuo keskustelukumppani on rahanahne mielistelijä joka tekee mitä vain miellyttääkseen rikasta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Grab pussy. Tartu rämemajavaan.
Oikeampi termi olisi swamp beaver.
Ei tarvii olla kuin valkoinen ja saat laukoa p*skaa. Saat olla jopa sovinisti kristitty, kunhan olet valkoinen.
Jos tossa olisi mustamies puhumassa sovinististi, vaikka olisi kristitty, niin täällä olisi sellainen rage päällä.
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanon, että taitaa Trumpin puheissa olla jotain perää. Ajatelkaa tuon näköistä ukkoa, noilla mielipiteillä ja vielä persaukisena, olisiko sillä nuorempaa ja suht hyvännäköistä vaimoa?
No ei tietenkään, mutta ei tuossa ole puheilla ja teoilla niin väliä. Hyväkäåytöksinen mieskään ei kelpaa naiselle, jos nainen ei saa miehestä taloudellista hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikein kenekään taholta, eikä kuuluisuus todellakaan anna mitään erivapautta rikkoa toisten ihmisten koskemattomuutta.
Todellisuus on sitten vähän toinen asia.
Todellisuus on se, että Trumpin on veikattu häviävän vaalit tuon möläytyksen takia.
Todellisuus on, että Trumpin on veikattu häviävän jo esivaalit ja vaalitkin lukemattomista eri syistä.
Vasta ääntenlaskenta kertoo muun tarkemman todellisuuden. Kumpikaan ei ole Pulmunen, mutta Trumpista ei ole mitään muuta pahaa kuin hänen välillä idiootit lausunnot. Clintonilla on tekojakin.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo puhui vaikka inhottavalta kuulostaakin. Tarpeeksi rikas, kuuluisa tai komea voi tehdä mitä vaan.
Miettikää Hjallista. Pyörisikö sen ympärillä naisia ja onnenonkijoita, jos se olisi työtän mies Kainuusta?
Voi että. Trumpilla on erittäin paljon uskollisia kannattajia, jotka haluavat karismaattisen presidentin, kunhan ei vaan ole musta eikä varsinkaan nainen. Rasistijutut ovat pelkästään kannattajien voitelua, ja tämä kohu pieni huulenheitto. Tarvitaan silti vielä tosi paljon vastakampanjointia, että Trumpin kannattajat äänestäisivät NAISTA. Ei, tuolta ihmiseltä menee paljon läpi koska amerikkalaiselle duunarimiehelle hän edustaa sitä kliseistä unelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko miten Trumpin keskustelukumppani nauraa makeasti hänen jutuilleen. Hänkin julkkis ja tietää kyllä mitä naisille voi asemassaan tehdä. Alfat on alfoja ja heillä on omat sääntönsä.
Tuo keskustelukumppani on rahanahne mielistelijä joka tekee mitä vain miellyttääkseen rikasta miestä.
Keskustelukumppani on Billy Bush! Googleta jos et tieda kuka han on, rahasta ainakaan ei ole pulaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra valopäät ovat hyvät ja miettivät hetken, moniko nainen haluaa julkisuudessa tulla tunnetuksi siitä, että joku julkimo on heitä ronkkinut viihteen vuoksi. Valtaosa todellakaan ei. Miettikääpä itse, miltä sellainen häpäisy tuntuu kantaa? Saati siten, jos on itse kuvitellut jotain enemmän, kunnes tajuaa olleensa pikku välipala? Ai niin, empatia ei taida olla vahvin lajinne.
Mitä sinä tyttö siinä vingut? Jos asia heitä oikeasti vaivaisi niin varmaan tekisivät rikosilmoituksen mutta ei suinkaan, mielessä vain se miten julkimon kiiman saa muutettua läjäksi rahaa.
Metsään menit. Minun tyttövuosistani ja siitä, kun minua julkimo kouri, on muutama vuosikymmen aikaa. Vaan eipä ole näkynyt senkään miesperseen kourimat naiset tulleet julkisuuteen. Omia kanaviani myöten olen kuitenkin saanut kuulla, että heitähän riittää. Ei todellakaan tee mieli joutua häpäistyksi uudelleen yhteisön taholta, kun on jo jäänyt sen kerman uhriksi. Mutta turhaanhan minä sinulle tätä selitän. Kun ei ole välineitä eikä halua ymmärtää, eihän siitä mitään tule.
No hyi ei helvetissä olisi oikein! Minä ainakin läpsäisisin sellaista sikaa oikein kunnolla joka yrittäisi jotain vastaavaa, olkoon Donald tai joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Voi että. Trumpilla on erittäin paljon uskollisia kannattajia, jotka haluavat karismaattisen presidentin, kunhan ei vaan ole musta eikä varsinkaan nainen. Rasistijutut ovat pelkästään kannattajien voitelua, ja tämä kohu pieni huulenheitto. Tarvitaan silti vielä tosi paljon vastakampanjointia, että Trumpin kannattajat äänestäisivät NAISTA. Ei, tuolta ihmiseltä menee paljon läpi koska amerikkalaiselle duunarimiehelle hän edustaa sitä kliseistä unelmaa.
Ei kai naisen äänestäminen mikään itseisarvo ole. Osaamisen pitäisi ratkaista ja tulevien aikeiden, oi sit mies tai nainen. Jotenkin typerää, et media itse on se, joka tekee asioista äärimmäisen mustavalkoisia. Harvoin mediassa viime aikoina ollut, et asioilla on monta puolta. Joko valitset Trumpin tai Clintonin. Joko naisen tai miehen. Joko vihaat värillisiä tai sitten rakastat. Joko olet Venäjän puolella tai sitten Usan puolella. Tälläistä paskaa media nykyään suoltaa.
Sen tästä ainakin voi arvata seuraavan helposti päätellen, että jos olisi kaikissa asioissa kaksi leiriä mielipiteineen ja ne olisivat jyrkät mielipide-ero näkemykset, niin sehän sitä tarkoittaa, että ihmiset riitelevät silloin helposti, kun ei ole harmaan eri sävyjä. Ainoastaan musta ja valkoinen. yrittääkö media siis tahallisesti saada ihmiset riitaisiksi?
Media ei siis pyri ajattelemaan monipuolisesti tai ohjaamaan siihen, vaan on selvät jakolinjat. Tälläinen "kansansivistäjä", sotien aiheuttaja meillä!
Täytyy mennä tästä lukemaan Yle Watchia, Vastavalkeaa, MV-lehteä, Jukka Hankamäkeä tai sitten vaikka John Pilgeriä. Mv on vähän viihteellisempi ja pilke silmäkulmassa kirjoitettu roisi lehti, vähän niinku Seiska. Muut sitten vähän vakavampaa luettavaa. Tässä vielä kaikille linkit varmuudeksi illan ratoksi, enjoy!
Mietitäänpäs nyt vähän.
Ihmiset kuvittelevat että Donald on niitannut viimeisen "naulan arkkuunsa" näillä puheilla.
Kumpi on kiusallisempaa: Se, että kerrot että naiset antavat genitaalialueensa kosketeltavan sinun toimesta KOSKA OLET RIKAS JA KUULUISA, vai se, että ANNAT GENITAALIALUEESI KOSKETELTAVAN koska koskettelija on rikas ja kuuluisa? :)
Jos itse voisin kosketella naisten genitaalialueita rahan ja kuuluisuuden voimin, se ei olisi kiusallista minulle.
Jos nainen antaa genitaalialueensa miehen koskteltavaksi koska mies on rikas ja kuuluisa, se on kiusallista naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Trumpilla menee nyt oikeasti mopo metsään rytisten.
Sovinismi ei ole niin paha, koska Yhdysvallat on aika sovinistinen maa ja republikaaneilla on sovinistiset, konservatiiviset sukupuoliroolit kunniassa.
Mutta tuo ei tule kyllä onnaamaan, että joku leuhkii käyvänsä naisten päälle ja yrittäneensä saada pillua naimisissa olleelta naiselta - ja tämä siis vastikään naimisiin menneeltä mieheltä, joka pyrkii Yhdysvaltain presidentiksi.
Eli Donald-poju jäi nyt kiinni jostakin paljon pahemmasta kuin vain pelkkä sovinismi (siis amerikkalaisille äänestäjille pahemmasta), nimittäin olemattomasta sukupuolimoraalista.
Juu, on sillä äijiä ydinkannattajissa, joiden mielestä toi nyt oli vähän noloa, mutta menkööt, kun se on "niin hyvä jätkä", mutta äänestäjistä vähintään puolet (äänestäminen on naisten joukossa yleisempää) on naisia, ja ne eivät nyt kyllä Donaldia äänestä. Eli ydinkannattajat eivät riitä presidentiksi valintaan.
PS: jos kuka tahansa julkimo yrittäisi kouria minua, se olisi luuvitonen otsaan ja polvi muniin. Välittömästi. Olen tavannut työssäni henkilökohtaisesti kolme YK:n pääsihteeriä ja mm. Bill Gatesin ja liudan filmitähtiä, joten ei mua kyllä ainakaan julkimo-rooli vedä puoleensa. Mulkvisti on mulkvisti, vaikka olisikin tupeeta käyttävä pappa-miljonääri.
Clintonia syytetään raiskauksesta ja rouvaa uhrin uhkamisesta pahoinpitelyllä mutta sehän onkin pienempi paha kuin leikillisesti läpänheitto?
Donald Trump on vastenmielisin ihminen mitä maanpäällä on
Samaa mieltä. Turha Trumpin on vastaehdokkaastaan yrittää keksiä mitään syytöksiä puolustaakseen itseään. Syytönhän Hilary on miehensä syrjähyppyyn. Kaikki kunnia vahvaluontoiselle,itsensähillitsevälle naiselle. Presidenttiainesta.
Youtubessa on nainen, joka kiertää kaupungilla ja puristaa kaikkia vastaan tulevia miehiä haaroista, eikö olekin kauheaa.