Nainen transsissa Prisman makeishyllyllä
Tuijottaa, arpoo. Arpoo, tuijottaa. Käsi liikahtaa, päätöstä ei synny.
Kommentit (30)
Mä?!
Ai mä kavinkin toisessa kaupassa. Yhtä transsissa
Jes, joku on tunnistanut mut ja kirjottaa minusta av:lle!
Mitä itse teit siellä, vai olitko menossa salaatti- ja proteiinihyllyille ?
Heh jos oli pks saatoin olla minä. Olen raskaana ja en voi uskoa ettei mitään makeaa vaan tee mieli. Minä joka söisin omar munkkeja aamu seitsemältä. Haaveilin varmaan kymmenen min, ei tulosta. Olin järkyttynyt viellä jonossakin etten osta makeisia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse teit siellä, vai olitko menossa salaatti- ja proteiinihyllyille ?
Mihin tämä liittyy? Kai se nainen olisi siellä ollut samanlaisessa transsissa.
Näen tämän naisen joka kerta, kun käyn kaupassa! Sillä on eri kasvot tosin joka kerta.
Ne lauantain karkkiostot ovat elämän ehkä suurimpia päätöksiä.
Siinä voi hätäisellä valinnalla pilata niin paljon! Jos vaikka ovatkin pahoja tai jos on liikaa mustia?
Ja vastaavasti voi menettää rahaa ihan vaan väärällä valinnalla!
Yrittää siinä sitten muistaa mitä ne maksoivatkaan Citymarketissa...
Noi on niitä elämän suuria valintoja. Ei voi kuin tuntea sympatiaa.
Akka tarvitsisi sokeriaddiktion vieroitushoitoa.
Käteni toimii kuin kaivonkatsojien varpu. Kun sormet alkavat nykiä ja taipua kohti kohdetta, tiedän että olen sen oikean makeislähteen äärellä. Tämä on tietysti vaatinut paljon harjoitusta ja monen monta makeishyllyn ääressä hoiperreltua tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Käteni toimii kuin kaivonkatsojien varpu. Kun sormet alkavat nykiä ja taipua kohti kohdetta, tiedän että olen sen oikean makeislähteen äärellä. Tämä on tietysti vaatinut paljon harjoitusta ja monen monta makeishyllyn ääressä hoiperreltua tuntia.
Kiitos vinkistä. Oletko syönyt jotain tiettyjä vitamiineja ominaisuutta vauhdittaaksesi vai riittääkö pelkkä tarpeeksi kova karkinpuutostila? Aion mennä kokeilemaan tätä Prismaan ensi lauantaina, kun on kokonainen päivä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Oletko syönyt jotain tiettyjä vitamiineja ominaisuutta vauhdittaaksesi vai riittääkö pelkkä tarpeeksi kova karkinpuutostila? Aion mennä kokeilemaan tätä Prismaan ensi lauantaina, kun on kokonainen päivä aikaa.
Tärkeintä on tyhjentää mieli ihan kokonaan ja kädet on oltava rentoina mutta ei löysinä, sormet kevyesti harallaan.
Tonnikeijut aiheuttavat karkkihyllyjen eteen kuoppia ruhinsa kanssa.
Moi ap, taas!
Ensin meinasin että pitääkö nyt hävetä, mutta sitten tajusin että siinä me molemmat av:laiset oltiin, toinen valitsee karkkeja ja toinen tuijottaa kun mä valitsen karkkeja.
Sitten mentiin kotiin ja molemmat näköjään päädyttiin ihan samaan paikkaan, tänne!
Me ollaan ap samiksii! :)
Yksi nainen? Meitähän seisoi siinä iso rivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on tyhjentää mieli ihan kokonaan ja kädet on oltava rentoina mutta ei löysinä, sormet kevyesti harallaan.
Käytätkö jotain mantraa? Tyyliin "ommmmmmmm...", ihan hiljaa siis varmaan, ettei muita asiakkaita häiritse, mutta että itse pääsisi oikeaan mielentilaan?
Taivutin juuri ajatuksen voimalla lakupötköä. On siinä lauantainamua ostavalla Nico-Petterillä ihmettelemistä, kun yksi laku onkin venkuralla. Meinasi mennä taivutus pieleen kun kuljit edestakaisin minun ja hyllyn välissä.
T: Urina Celler
ps: katso varmuuden vuoksi housuisi, on olemassa pieni mahdollisuus että se ei ollutkaan laku joka vääntyi.
Meinaa toisinaan tuottaa vaikeuksia ostaa "reissumiestä", tänään oli erityisen vaikeaa, kun valikoimissa olivat vain tee se itse mies ja prätkämies.
Ei karkkeja kannata kaupoista ostaa, tilaa kerralla isomman erän tukkukaupasta, makeistukku tai muu vastaava. Säästää rahaa, toki pitää olla sitten itsekuria ettei vedä jotain kiloo kerralla.
Se olin minä. Yritin siirtää karkkeja ajatuksen voimalla. Onnistuikin lopuksi, olit jo varmaan lähtenyt siinä vaiheessa?