Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 168cm/52 kg liian laiha?

Vierailija
08.10.2016 |

Siis liian luisevan näköinen?
Toki riippuu kropasta mutta noin suunilleen yleisesti ajatellen.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun rakenteella on. Tuossa painossa näytin jo vanupuikolta; iso pää, leveät hartiat, muu kapeaa. Rinnat ja lantio katosivat kokonaan. Selässä näkyi rangan helminauha ja rinnassa kylkiluut. Laihduin ja kuivuin sairauden seurauksena, eli hoikkuus ei ollut tervettä, mikä varmastikin vaikutti lopputulokseen. Itkin sovituskopissa, mutta siellä nyt yleensäkin itkettää, oli paino mikä hyvänsä ;)

(167 cm, aikuisena 45-105 kg, kompromissi 70.)

Mulla on aina näkynyt tuo selkärangan ns. helminauha, luulin sen näkyvän kaikilla normaalipainoisillakin? Kaikkea täältä oppiikin sattumalta.

Mulla näkyy hoikassa kunnossa vain rintarangan (?) uloimmat nikamat, ehkä 5 kpl. Rangan vierellä kulkevat lihakset saavat rangan kohdalle aikaan vaon (jessus miten tyhmältä tämä vaikuttaa kirjoitettuna) joten nikamat eivät näy koko matkalta paitsi alipainossa, kun niistä lihaksistakin on muisto vain. -ed.

Vitun analysoijat!! Luut näkyvöt KAIKILLA TERVEILLÄ IHMISILLÄ!!!!! Niiden näkymättömyys on EPÄNORMAALIA

Älä huuda. Minä en ole missään vaiheessa väittänyt olevani terve ihminen, etkä taida olla sinäkään. Sairauteni on kuitenkin somaattinen. -ed.

Vierailija
22/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuorena jonkin aikaa juuri noissa mitoissa fyysisesti ja henkisesti raskaan elämäntilanteen takia. Itse olin oloni kanssa melko ok, ja se keveyden tunne oli jopa (pelottavan) koukuttavaa, eli ymmärrän syömishäiriöisiä jossain määrin. Kaikki tuttuni kuitenkin olivat lähinnä kauhistuneita siitä, kuinka (esim. kummitätini sanoin) riutuneelta näytin. Eli ei se pidemmän päälle itselleni ollut hyvä paino.

Ja siis normaali painoni on n. 57kg, jolloin edelleenkin käytän lähinnä vaatekokoa 36.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulla, 47-104 kg ollut paino, 168 cm. Nyt 86, tarkoitus saada 15 kg pois. Se riittää, anorektikolta näytin ja olinkin alle 50- kiloisena. Huomattava alipaino. Ap menee nyky bmi taulukon mukaan normipainoon.

Vierailija
24/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

52kg ois aika hyvä. mut taitaa olla toiveajattelua.lihasmassan kasvattaminen siihen päälle.

Vierailija
25/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Itsellä 17,4 eikä kukaan ole liian laihaksi sanonut. Edes ylipainoiset.

Ehkä pelkäävät puuttua selvään syömishäiriöön? Minä ainakin pelkään.

:D

Ollaan kyllä keskusteltu painosta ja vertailtu toistemme vartaloita. Löysää löytyy, kun en mikään timmi ole. Laihaläski.

Toisaalta kyllä elintavat ovat huonot niin kuin opiskelijoilla monesti. Syön paljon roskaruokaa.

Vierailija
26/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 tän ketjun suunta oli melko ennustettavissa

Vierailija
27/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laiha ja lauta. Mitä jos edes urheilisit vähän.

Vierailija
28/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Celia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun rakenteella on. Tuossa painossa näytin jo vanupuikolta; iso pää, leveät hartiat, muu kapeaa. Rinnat ja lantio katosivat kokonaan. Selässä näkyi rangan helminauha ja rinnassa kylkiluut. Laihduin ja kuivuin sairauden seurauksena, eli hoikkuus ei ollut tervettä, mikä varmastikin vaikutti lopputulokseen. Itkin sovituskopissa, mutta siellä nyt yleensäkin itkettää, oli paino mikä hyvänsä ;)

Mulla on aina näkynyt tuo selkärangan ns. helminauha, luulin sen näkyvän kaikilla normaalipainoisillakin? Kaikkea täältä oppiikin sattumalta.

Mulla näkyy hoikassa kunnossa vain rintarangan (?) uloimmat nikamat, ehkä 5 kpl. Rangan vierellä kulkevat lihakset saavat rangan kohdalle aikaan vaon (jessus miten tyhmältä tämä vaikuttaa kirjoitettuna) joten nikamat eivät näy koko matkalta paitsi alipainossa, kun niistä lihaksistakin on muisto vain. -ed.

Vitun analysoijat!! Luut näkyvöt KAIKILLA TERVEILLÄ IHMISILLÄ!!!!! Niiden näkymättömyys on EPÄNORMAALIA

Älä huuda. Minä en ole missään vaiheessa väittänyt olevani terve ihminen, etkä taida olla sinäkään. Sairauteni on kuitenkin somaattinen. -ed.

Haista vittu paska. Somaattisen vaivasi lisöksi olet läskivammainen ihrakasa.

En sentään huonokäytöksinen teini, huonomminkin voisi olla. -ed.

Vierailija
29/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saanu vähän painoa pudotettua päältä, niin välittömästi alkaa joku läski vinkuun.

Vierailija
30/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihannepaino! :) 10kilon päässä :oo 56 kilosena olin kyl ihan kivannäkönen myös :) sitä kohti!

Vierailija
31/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole , oot upea 😘

Vierailija
32/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan sun rakenteesta. Jos sulla on pitkät jalat, kapeat hartiat, tosi vähän lihasta jne eli olet siro, niin varmasti ihan normaalilta näytät noissa mitoissa. Jos taas olet harteikkaampi, rintavampi ja lihaksikkaampi, niin todellakin on aivan liian vähän! Mä oon ton pituisena 65 kg ja erittäin tyytyväinen. Vatsalihakset näkyy, tiimalasivartalo ja rasvaprosentti 20 :) Kuulun siis tohon jälkimmäiseen ryhmään eli "rotevarakenteisiin".

Vierailija
33/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Celia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Celia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista vittu paska. Somaattisen vaivasi lisöksi olet läskivammainen ihrakasa.

En sentään huonokäytöksinen teini, huonomminkin voisi olla. -ed.

Niinkö? 20v ei ole teini, sillä se ikävaihe päättyy 19 vuoteen.

Niinhän sen pitäisi. Kohtuuhyvä arvaus perustui tyttäreni (yhtä) raivokkaaseen käyttäytymisen murrosiän pahimmista melskeissä.

Vierailija
34/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo liian laiha. Lyhyet yleensä painaa suhteessa vähempi. Ite oon aika pitkä (188) ja painoa nyt 82, mutta oon ollut 78 ja en ollu liian laiha.

Vierailija
35/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei voi koskaan olla liian laiha. Kateellisten läskien ja "normaalipainoisten" puheet kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
36/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei voi koskaan olla liian laiha. Kateellisten läskien ja "normaalipainoisten" puheet kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Jos syö terveellisesti ja riittävästi ja urheilee, niin olet oikeassa. Sen sijaan tietoisesti itsensä laihduttaminen ja/tai liikkumattomuus voi saada naisen liian laihaksi.

Vierailija
37/41 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan ruumiinrakenteesta. Olen itse leveäharteinen ja lihaksikas. Kun mitat oli 168/55, terkka otti YTHSllä seurantaan syömishäiriö takia. Rasvaprosentti oli noin 15. Kuukautiset alkoivat jo reistailla. Nyt mennään onneksi jo terveemmällä pohjalla :)

38/41 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt herttinen taas.. Missiton monesti pitempiä ja painaa tuon verran!! Nekään ei näytä liikalaihoille.

http://attractivebrides.com/attractive-bride-aliona-from-odessa-ukraine

liian laiha? Justiin hyvänhoikka. Ei ole pulloreisiä eikä isoa takapuolta.

Vierailija
39/41 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri normaalipainorajan alle. Ok, jos ei yhtään enää tipu, pari kiloa lisää lihaksina voisi olla hyvä.

40/41 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku läskitantta sanonu ap:ta liian laihaksi? ihan perusjuttuja.. Itse kun olin mitoissa 166cm 51kg koulututtava kommentoi" tikku oot saat syödä" "Pitää vähän lihottaa kun oot niin laiha voin tarjota"