yksipuolinen ihastuminen
oli pakko päästä jonnekkin avautumaan.
olen siis tavannut pari viikkoa sitten erään miehen, tavattiin baarissa ja päädyttiin sänkyyn. Otin häneen itse yhteyttä facebookin kautta ja juteltiin niitä näitä ja kysyin suoraan että kiinnostaisiko häntä joskus ottaa uusiksi ja hän sanoi että mikäs siinä. Minä olen tähän asti se joka on aloittanut keskustelun ja ehdotukset. Nyt näimme toisen kerran ja harrastimme aivan järjettömän hyvää seksiä koko yön ja aamulla. ja tutustuttiin vähän enemmän toisiimme ja huomasin että tulemme tosi hyvin juttuun ja meillä oli mukavaa yhdessä. Ongelma tässä tilanteessa on se että olen korviani myöten ihastunut tähän mieheen ja en saa vastakaikua! Ja tiedän että hän haluaa vain seksiä eikä mitään muuta, emmekä varmaan tule enää näkemään. Tunnen itseni ihan hulluksi että olen näin ihastunut ihmiseen ketä en tunne ja jonka olen tavannut kaksi kertaa. Olen masentunut ja ahdistunut tästä asiasta ja olen jopa itkenytkin. hullua! Mitä voin tehdä että unohdan sen miehen ja pääsen tästä tunteesta eroon.
Kommentit (8)
Rakkaus vaatii työtä , jaksa yrittää mies oikeasti rakastaa sitä että nainen on se aktiivinen .
Mulla oli samankaltanen tilanne. Tapahtuneesta nyt 1,5 vuotta ja olen edelleen ihastunut vaikka en tule näkemään miestä enää koskaan. Kai se tässä joskus ajan kanssa... I hope.
kiitos kaikille vastauksista.
kai tämä tästä ajan kanssa, en enää kehtaa laittaa hänelle viestiä koska vaikutan jo sitten todella epätoivoiselta :D ja tuntuu typerältä että minun pitäisi itse olla aktiivinen ja ottaa yhteyttä, ja hän ei ota ikinä yhteyttä. Pitää vaan hyväksyä nyt se fakta että häntä ei kiinnosta.
ap
Samassa veneessä ollaan. Mies jarruttelee, mutta aina kun tavataan "ystävinä", on hän maailman huomaavaisin ja hellin ihminen kaikin tavoin. Teot vs. sanat. Olen tästä kirjoittanut ja postauksia aiheeseen on jonossa. En jaksa uskoa, että mitään mahdollisuuksia ei kertakaikkiaan olisi kehittää tätä juttua. Kuitenkin jokainen tapaaminen on ihana. Tulemme niin hyvin toimeen. Kommentit joita itse saan asiaan liittyen ovat lannistavia.
Siispä ajatukset siirrän muualle koittamalla tapailla muita ihmisiä mahdollisimman paljon.
jaha täällä itketään jännämiesten perään. Uskokaa jo ei niistä saa aviomiestä.
kiitos vastuksesta.
samankaltainen tilanne meillä. Vaikka olemme tavanneet vain kahdesti, niin ne tapaamiset on ollut todella ihania, hän koko ajan kehuu minua ja koskettaa, ottaa kainaloon nukkumaan.
tsemppiä sinulle ja toivotaan että saisit miehen hurmattua itsellesi tai että pystyisit unohtamaan miehen ja tapaisit jonkun uuden mukavan tyypin :)
Vierailija kirjoitti:
jaha täällä itketään jännämiesten perään. Uskokaa jo ei niistä saa aviomiestä.
Minun "jännämies" ei edes tapaile ketään muita kuin minua. Vaikka sitäkään ei saa tapailuksi kutsua. Eikö edes se jo ole jotain.
No hurmaa se mies itsellesi. Käytä sosiaalisia taitojasi jos sinulla niitä on.