Miksi nykynaiset elää äitinsä talutusnuorassa?
Ei osata elää edes parisuhteessa, sitäkin pitää anopin päästä muokkaamaan.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Jopas oli taas väite.
Jopas oli taas kommentti.
En tiedä. En ole nähnyt äitiäni sen jälkeen kun täytin 18.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En ole nähnyt äitiäni sen jälkeen kun täytin 18.
Onko sulla sit joku suvun toinen nainen ottanu äitisi roolin?
Vierailija kirjoitti:
En ole törmännyt ilmiöön.
En minäkään tiedä, et onko se nykyajan ilmiö vai onko ollut jo aiemmin vastaavaa, mut minä olen kyllä törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas oli taas väite.
Jopas oli taas kommentti.
Kommentti oli ok, mutta väite ei.
Minä en tunnista tällaista ilmiötä. Tosin oikeastaan koko tuttavapiirini koostuu ihmisistä, jotka eivät ole kotoisin tältä paikkakunnalta, jolla asumme, emme itsekään ole. Niin ollen sukulaiset asuvat kaukana useimmilla, eikä aikuisten ihmisten vanhemmilla ole kovin aktiivista, päivittäistä roolia lastensa elämässä. Ei olla äidin tai anopin talutusnuorassa.
Jaa, onko noin? Olen nähnyt vain miehiä joilla ei napanuoraa ole koskaan katkaistu. Asuvatkin ihan äitinsä kanssa tai 50 metrin päässä korkeintaan, jos äiti on vielä hengissä.
Anopiot kertoo onko sulla hyvä vai huono elää parisuhteessa ja sen mukaan toimitaan.
En tiedä. Itse en juurikaan ole enää äitini janssa tekemisissä. Ei soitella tai viestitellä ja olen varmaan nähnyt viimeksi kaksi vuotta sitten
Vierailija kirjoitti:
Jaa, onko noin? Olen nähnyt vain miehiä joilla ei napanuoraa ole koskaan katkaistu. Asuvatkin ihan äitinsä kanssa tai 50 metrin päässä korkeintaan, jos äiti on vielä hengissä.
Voihan niitä sitten olla molemmissa sukupuolissa, itse vaan en tiedä tollasia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Itse en juurikaan ole enää äitini janssa tekemisissä. Ei soitella tai viestitellä ja olen varmaan nähnyt viimeksi kaksi vuotta sitten
Tämä on sitten se toinen ääripää. Kyllä se yhteydenpito ois tärkeetä. Onko teillä sit menny välit poikki jostain syystä?
Jopas oli taas väite.