Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdin eilen yksin baariin etsimään seksiä ja onnistuin

Vierailija
08.10.2016 |

Uuh olipa ilta.
Laitoin tahallani päälleni ns. tyrkyhköt vaatteet ja lähdin klubille.
Valehtelin nimeni, ikäni ja opiskelupaikkani.
Mies ei nyt siis koskaan tule saamaan tietää kuka olen, lähdin aamulla hänen nukkuessaan.

Tekevätkö muut näin ikinä?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alfamies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistuu joka vko:n loppu kirjoitti:

Pehmee aloitus nainen saa aina seksiä niin halutessaan, kysyy vaan haluaako kukaan naida mua tänään niin muutama sekunti ja on jo pitkä jono äijiä odottamassa

Siitä sitten vaan valitsee sen oman mieleisensä kaljabaaricowboyn ja hupsuttelemaan.

Ihania nämä nykynaiset international luonteineen 👍

Nooo kyllä sitä helppo sinänsä on saada, mutta kannattaa muistaa että nykyään ne ns. baarin komeimmat ja upeimmat miehet ovat usein jopa nirsoja :D 

Eilinen mies oli taas ihan mielettömän kuuma, niin jotenkin olin iloinen että sellaisen saaliin sain ;)

Ap

Jos on hiljainen ilta baarissa Tai yökerhossa niin jopa sen komean alfauroksen / jännämiehen on pakko tilapäisesti laskea rimaa jos meinaa päästä pyllyttelemään , valot pois , silmät kiinni ja se 6-7 nainenkin menee. Mutta pienenä tilastovirheenä .

Onneksi näin ei käy usein

Ei se mikään alfauros ole jos on pakottava tarve päästä jotain panemaan. Jos ei riittävän tasokasta seuraa löydy, niin lähdetään yksin kotiin. Nuo ketä tahansa kotiin raahavat ovat ihan eri miehiä, vaikka ehkä netin keskustelupalstoilla kovilta panomiehiltä vaikuttavatkin lukujen perusteella.

Joo uskottele vaa itelles niin.

Totta kai lähtee jos vaan joku helppo horo löytyy. Ei niitä tytöissä niin paljon ole jotka heti antaa.

Vierailija
42/55 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

alfamies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pehmee aloitus nainen saa aina seksiä niin halutessaan, kysyy vaan haluaako kukaan naida mua tänään niin muutama sekunti ja on jo pitkä jono äijiä odottamassa

Siitä sitten vaan valitsee sen oman mieleisensä kaljabaaricowboyn ja hupsuttelemaan.

Nooo kyllä sitä helppo sinänsä on saada, mutta kannattaa muistaa että nykyään ne ns. baarin komeimmat ja upeimmat miehet ovat usein jopa nirsoja :D 

Eilinen mies oli taas ihan mielettömän kuuma, niin jotenkin olin iloinen että sellaisen saaliin sain ;)

Ap

Jos on hiljainen ilta baarissa Tai yökerhossa niin jopa sen komean alfauroksen / jännämiehen on pakko tilapäisesti laskea rimaa jos meinaa päästä pyllyttelemään , valot pois , silmät kiinni ja se 6-7 nainenkin menee. Mutta pienenä tilastovirheenä .

Onneksi näin ei käy usein

Ei se mikään alfauros ole jos on pakottava tarve päästä jotain panemaan. Jos ei riittävän tasokasta seuraa löydy, niin lähdetään yksin kotiin. Nuo ketä tahansa kotiin raahavat ovat ihan eri miehiä, vaikka ehkä netin keskustelupalstoilla kovilta panomiehiltä vaikuttavatkin lukujen perusteella.

Joo uskottele vaa itelles niin.

Totta kai lähtee jos vaan joku helppo horo löytyy. Ei niitä tytöissä niin paljon ole jotka heti antaa.

Niin no voihan alfauroksellakin olla huono naismaku ja matala rima. Itse ainakin saan lähestymisiä lähes aina kun menen baariin, mutta tulen yleensä yksin kotiin, koska harvemmin naiset ovat kiinnostavia. Itse en juurikaan tee aloitteita, koska olen ujo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kertoo kyllä vähän sun yksinkertaisuudesta kun teet palstalle alotuksen siitä että kerrankin sait seksiä. Wau mikä saavutus. Mä saan joka päivä ihan superkuumalta hottiskundilta.

Nii omasta mielestäs :DDD

On kyllä muidenkin mielestä. Vituttaako ;)

Vierailija
44/55 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on näköjään herättänyt kateutta palstalla, hienoa kun sait onnistuneen seksikohtauksen!

Vierailija
45/55 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsen kanssasi hyvästä seksistä!

Kateelliset kirjoittelee mitä sattuu.

t,N52

Vierailija
46/55 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kertoo kyllä vähän sun yksinkertaisuudesta kun teet palstalle alotuksen siitä että kerrankin sait seksiä. Wau mikä saavutus. Mä saan joka päivä ihan superkuumalta hottiskundilta.

Miten niin muiden mielestä. Ette meidän.

Olen itse hyvännäköinen muidenkin mielestä ja niin on miehenikin. Vituttaako ;)

Vierailija
47/55 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomia käytettiin vaatimuksestani ;) 

Ap

Esimerkiksi kondylooma tarttuu vaikka olisi kumi käytössä ;)

Mulla on tuohon tautiin itseasiassa HPV-rokote ;)

Plus kierukkaa käytän.

Omasta kokemuksestani muuten aika erikoista, että toooodella harvat miehet ottavat itse kondomiaiheen puheeksi. Monet eivät kysy edes sitä, onko minulle mitään ehkäisyä käytössä, haluaisivat vaan suoraan tunkeutua sisään. :/ Hmph

Ap

Eli siis teet tätä lorttoilua useinkin?  Käytkö nussittavana kerta kuussa vai useammin?

Vierailija
48/55 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapaus oli sellainen erittäin paha poika ;) Semmoisten kanssa melkeinpä pakkokin käyttää kortsua, koska olettaisin että erittäin seksuaalisilla tapauksilla on enemmän seksielämääkin, riski kasvaa.

Itse asun Helsingin ytimessä, jatkot olivat taas Helsingin pahamaineisimmilla alueilla.

Huh, oli kyllä jännittävää saada täysin uudenlainen, vähän gangstatyyppinen kokemus. 

Ap

Amkoolainen joka on joku jougangsta ja asuu Kontulassa tai Malmilla. JUU ELIKKÄS EI. Ne ei ammattikorkeakoulua käy.

JPorvoolainen AMK, siellä kaikki on mahdollista.  

Vierailija
49/55 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Löysä taikinaama sinä olet. Etkä osaa muuta kuin matkia, äo taitaa huidellla aika matalalla?

Vierailija
50/55 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Löysä taikinaama sinä olet. Etkä osaa muuta kuin matkia, äo taitaa huidellla aika matalalla?

Lorttopersekö siellä huutelee, helppo ja löysä :DD

Opiskelen DI:ksi mutta itse taidat olla lähäri xD

Vierailija
51/55 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, eilen Club Swaggassa ja sen jälkeen kämpille. Pari Jamalia täytti kaikki aukot ja lopuksi jokainen laski lastinsa minun anaaliin. Tänään on ollut vaikea istua, mutta kyllä kannatti.

Vierailija
52/55 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, eilen Club Swaggassa ja sen jälkeen kämpille. Pari Jamalia täytti kaikki aukot ja lopuksi jokainen laski lastinsa minun anaaliin. Tänään on ollut vaikea istua, mutta kyllä kannatti.

Tavallinen helsinkiläisen naisen viikonloppu. Sitten Tinderissä kerrotaan, että jos lapset ei kiinnosta, niin painakaa ruskia. Ja mehän painetaan.

Vierailija
53/55 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait seksiä. no onpa hurjaa. naurattaa toi "onnistuin" sanan käyttö xD mä pitäisin tätä yhtä erikoisena, kuin lähin eilen mäkkärii ja sain hampurilaisen no big deal. 

Vierailija
54/55 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jumalauta ku tääl on katkeria miehiä! Ei oo meiän vika että ootte niin rumia ettette saa edes niitä "alle 7" tyttöjä.

AP, keep going! Iteki harrastin tota ennen kun vakiinnuin yhden miehen kanssa. Kyl silti välillä muistelee ihan mielellään.....

T. Ilmeisesti toinen lortto

Vierailija
55/55 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva jos itekin kehtais/uskaltais tehdä noin. Mutta ei vaan pysty. Enkä mä kännisestä randomista kiihottuisi. N23 neitsyenä porskutetaan kunnes oikea on kohdalla.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä