Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ota mua kauppaan mukaan ja pelaa päivät pitkät

Vierailija
08.10.2016 |

Odotin koko aamun sitä, että lähtisimme vihdoin markettiin yhdessä ajelulle (asumme siis lähiössä ja päästäkseen ostoksille pitäisi muuten men bussilla tai junalla keskustaan). Noh, pitkän odottelun päätteeksi pelattuaan aamuvarhaisesta lähtien, mies sanoi lähtevänsä, mutta minä en pääsisikään mukaan. Hän otti vain kuopuksen ja itse jäin esikoisen kanssa kotiin.

Olin itse jättänyt viikonlopun tarkoituksella vapaaksi, jotta pääsisimme pitkästä aikaa yhdessä ostoksille ja nyt mies jättikin mut jälleen kotiin. Hän on tehnyt samanlaista aiemminkin, kunnes aloin järkätä itselleni omaa ohjelmaa viikonloppuisin. Ja nyt taas kun pitkästä aikaa olisimme tehneet jotain yhdessä, niin mies tekee oharit. :(

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää oot tehnyt tästä aloituksen aiemminkin? Mies jättää kotiin? Kuinka hitossa se onnistuu?

Vierailija
2/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pelaa mutta menee kuitenkin kauppaan. Nyt tuli ambivalenssi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea arkeen

Vierailija
4/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä se hullu, joka aina valittaa keksitystä miehestään? Täällä on tosi outoja hiippareita.

Vierailija
5/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivaimo?

Vierailija
6/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hän pelaa kaiken kotonaoloaikansa ja mä pyydän, että lähdetään ulos tai ostoksille, niin siinä vaiheessa hän jättääkin mut vain kotiin. Mäkin haluaisin ulos, mutta siis täällä lähiössä ei ole juuri mitään tekemistä, niin pitää aina mennä jonnekin autolla. Itse olin alustavasti suunnitellut kaikenlaista mukavaa, mutta päötin perua omat suunnitelmani ja odotella, että mies veisi meidät jonnekin. Nyt sitten kävi näin. :( Odotan avioeroamme kuin kuuta nousevaa. Nimittäin sitten pääsen viimein muuttamaan pois täältä. Ilman miestä olisin onnellisempi.

Vierailija
7/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä. Laittoiko se ukko tällä kertaa apinan turvaistuimeen?

Vierailija
8/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä se hullu, joka aina valittaa keksitystä miehestään? Täällä on tosi outoja hiippareita.

Mulla nyt on ihan oikea mies, vaikka mitään miehen ja naisen välistä meillä ei olekaan ollut vuosiin. Mieluummin olisin sinkku kuin ilkeän miehen kanssa yhdessä.

Vierailija
9/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä oikeasti ihan pimee? Miksi aina näitä " ilkeä mies " - aloituksia??

Laittoiko se sut patteriin kiinni?

Vierailija
10/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki se ihan todellinen Arki , tylsä ja harmaa

Nopeasti ero ja jännämiesten matkaan ja tulee väriä ja värinää + jännitystä elämään !

Mitä vielä odotat.

Vierailija
11/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen yksi ongelma on se, että häneen ei voi luottaa. Hän lupaa asioita vain tehdäkseen mut tyytyväiseksi tilapäisesti, mutta siis ei yleensä pidä lupauksiaan. Muuten hän on joko a) täysin mykkä ja vain pelaa tuntikaudet tai b) komentelee ja saa (pahimmillaan väkivaltaisia) raivareita. Lisäksi häneltä puuttuu käytöstavat ja hän on epäempaattinen ja ilkeä.

Ns. peruskomea hän on ja testiälykäs, mutta kohtelee minua kuin roskaa. Kuulemma otti minut vain saadakseen lapsia. Seksikään ei kiinnosta häntä, eikä oikein naiset muutenkaan. Hän vain viihtyy xboxin ja tietokoneen äärellä vapaa-aikansa sekä makaa sängyssään pelaten. Yleensä hän makaa alushoususillaan suurimman osan ajasta kotona muutenkin...ällöttävää. Joskus välillä hän syö, komentelee, määräilee ja huutaa sekä haukkuu. Muuten hän on aivan konsolizombie. Itse olin ikisinkku hänet kohdatessani, mutta kokemattomuuttani haukkasin kakkaa hänet valitessani. :(

T. Ap

Vierailija
12/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kaupungin lähiö? Osaatko itse ajaa? Bussi?

Vierailija
13/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvettiläinen. Tää nyt ei liity mitenkään jännä miehiin eikä arkeen!!!

Jos mies "ei ota kauppaan mukaan " niin on jotain muuta vialla...

Siis oisko sen pitänyt kantaa sut vai mitä...?

Vierailija
14/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaaaa!!!!

Eli nää/ tää on sen jännä- kilttimiehen tekemiä aloituksia!!!

No nyt rupean ymmärtämään!!!!

Sää oot hullu!!!!

Vierailija
15/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taidat olla se mykkä vai. Oletko rampakin, kun et mukaan saanut lähdetyksi?

Vierailija
16/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin koko aamun sitä, että lähtisimme vihdoin markettiin yhdessä ajelulle (asumme siis lähiössä ja päästäkseen ostoksille pitäisi muuten men bussilla tai junalla keskustaan). Noh, pitkän odottelun päätteeksi pelattuaan aamuvarhaisesta lähtien, mies sanoi lähtevänsä, mutta minä en pääsisikään mukaan. Hän otti vain kuopuksen ja itse jäin esikoisen kanssa kotiin.

Olin itse jättänyt viikonlopun tarkoituksella vapaaksi, jotta pääsisimme pitkästä aikaa yhdessä ostoksille ja nyt mies jättikin mut jälleen kotiin. Hän on tehnyt samanlaista aiemminkin, kunnes aloin järkätä itselleni omaa ohjelmaa viikonloppuisin. Ja nyt taas kun pitkästä aikaa olisimme tehneet jotain yhdessä, niin mies tekee oharit. :(

Etkö  sä ole vieläkään älynnyt lähteä sieltä??????????

Älä tule tänne raportoimaan ennen kuin ero on selvä ja osoitteesi  on muuttunut, masokisti.

Vierailija
17/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina-arvo pyöreä äippä 2 lasta alennuslaput punainen tai valkoinen, ei jatkoon

Vierailija
18/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kaupungin lähiö? Osaatko itse ajaa? Bussi?

Ei se voi ajaa, kun mies määrää ja mies määrännyt akan pysymään kotona.

Vierailija
19/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hän pelaa kaiken kotonaoloaikansa ja mä pyydän, että lähdetään ulos tai ostoksille, niin siinä vaiheessa hän jättääkin mut vain kotiin. Mäkin haluaisin ulos, mutta siis täällä lähiössä ei ole juuri mitään tekemistä, niin pitää aina mennä jonnekin autolla. Itse olin alustavasti suunnitellut kaikenlaista mukavaa, mutta päötin perua omat suunnitelmani ja odotella, että mies veisi meidät jonnekin. Nyt sitten kävi näin. :( Odotan avioeroamme kuin kuuta nousevaa. Nimittäin sitten pääsen viimein muuttamaan pois täältä. Ilman miestä olisin onnellisempi.

Kuule idiootti, sä voit lähteä sieltä jo ennen avioeroa. Ihan turhaa selittelyä ja venaamista. Et vaan uskalla lähteä  joten keksit tekosyitä.

Vierailija
20/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen yksi ongelma on se, että häneen ei voi luottaa. Hän lupaa asioita vain tehdäkseen mut tyytyväiseksi tilapäisesti, mutta siis ei yleensä pidä lupauksiaan. Muuten hän on joko a) täysin mykkä ja vain pelaa tuntikaudet tai b) komentelee ja saa (pahimmillaan väkivaltaisia) raivareita. Lisäksi häneltä puuttuu käytöstavat ja hän on epäempaattinen ja ilkeä.

Ns. peruskomea hän on ja testiälykäs, mutta kohtelee minua kuin roskaa. Kuulemma otti minut vain saadakseen lapsia. Seksikään ei kiinnosta häntä, eikä oikein naiset muutenkaan. Hän vain viihtyy xboxin ja tietokoneen äärellä vapaa-aikansa sekä makaa sängyssään pelaten. Yleensä hän makaa alushoususillaan suurimman osan ajasta kotona muutenkin...ällöttävää. Joskus välillä hän syö, komentelee, määräilee ja huutaa sekä haukkuu. Muuten hän on aivan konsolizombie. Itse olin ikisinkku hänet kohdatessani, mutta kokemattomuuttani haukkasin kakkaa hänet valitessani. :(

T. Ap

Ja sinä olet tyhmä ja sinisilmäinen ja menet halpaan kerta toisensa jälkeen. Sitten tulet tänne valittamaan ja keksimään syitä miksi muka et voi lähteä. Tätä on nyt jatkunut jo aika pitkään, mä  muistan sun aloituksia parin vuoden takaa ja edelleen junnaat siellä, valitat tänne vaan et itse tee mitään konkreettista jotta tilanne muuttuisi.Seliseli, valivali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä