Mies ei ota mua kauppaan mukaan ja pelaa päivät pitkät
Odotin koko aamun sitä, että lähtisimme vihdoin markettiin yhdessä ajelulle (asumme siis lähiössä ja päästäkseen ostoksille pitäisi muuten men bussilla tai junalla keskustaan). Noh, pitkän odottelun päätteeksi pelattuaan aamuvarhaisesta lähtien, mies sanoi lähtevänsä, mutta minä en pääsisikään mukaan. Hän otti vain kuopuksen ja itse jäin esikoisen kanssa kotiin.
Olin itse jättänyt viikonlopun tarkoituksella vapaaksi, jotta pääsisimme pitkästä aikaa yhdessä ostoksille ja nyt mies jättikin mut jälleen kotiin. Hän on tehnyt samanlaista aiemminkin, kunnes aloin järkätä itselleni omaa ohjelmaa viikonloppuisin. Ja nyt taas kun pitkästä aikaa olisimme tehneet jotain yhdessä, niin mies tekee oharit. :(
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on se sama, joka antoi miehelleen 10 000 euroa ikivanhan toyotan(!) ostoon, ja joka ei itse saa sillä ajaa.
Kerro nyt viimein, mitä sinä näistä provoista saat!
What?!? :D Mistä tiedät tällaisia? Ootko joku tuttuni? Se auto ei ole tuonmerkkinen ja se oli upouusi. Mutta kyllä, annoin rahaa taannoin hänelle. Se oli palkkiona siitä, kun mies suostui hankkimaan kanssani lapsia, mutta tuo juttu on tosi vanha (tää kuulostaa ihan kreisiltä, tiedän). Siihen aikaan mies oli mukavampi mua kohtaan ja hän ei olisi halunnut lapsia, mutta itselläni tikitti biologinen kello (=osasyy siihen, miksi jämähdin suhteeseen mieheni kanssa).
T. Ap
Tämä 'kymppitonni toyotaan' oli täällä vasta, olikohan vain pari viikkoa sitten. Jos se et ollut sinä, niin sitten kohtalotoverisi.
Kun mies seuraavan kerran ajaa sinut pois, älä edes pyri takaisin vaan mene joko oikeaan turvakotiin tai jonkun avuliaan lähimmäisen luo.
Ok, se on ollut sitten kohtalotoverini. Mutta mulla on ollut samantapainen juttu monta vuotta sitten (siis suostuin itse typeryyttäni maksumieheksi tai oikeastaan -naiseksi). T. Ap
Niin siis mies asuu sun omistusasunnossa ja maksaa sähkön ja veden,jallitti sua ostaan auton..Haukkuu sua ja et saa munaa.Voi sua raukkaa!
Vierailija kirjoitti:
Bussilla mennään ja 10 000 maksaneella toyotalla..tarkkuutta taas.
Siis se oli ollut joku kohtalotoverin tapaus ja meillä on toisenmerkkinen auto ja se 10 000 ei edes ollut koko auton hinta. Kuulosti vain tosi tutulta, kun joku mainitsi moisesta. Mutta siis olin itse vain maksajana, sillä ei ole mulla itselläni ajokorttia. Siispä itse kuljen bussilla ja junalla, jos mies ei ole myötämielisellä tuulella (kuten tänään). T. Ap
Bussilla mennään ja 10 000 maksaneella toyotalla..tarkkuutta taas.