Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ota mua kauppaan mukaan ja pelaa päivät pitkät

Vierailija
08.10.2016 |

Odotin koko aamun sitä, että lähtisimme vihdoin markettiin yhdessä ajelulle (asumme siis lähiössä ja päästäkseen ostoksille pitäisi muuten men bussilla tai junalla keskustaan). Noh, pitkän odottelun päätteeksi pelattuaan aamuvarhaisesta lähtien, mies sanoi lähtevänsä, mutta minä en pääsisikään mukaan. Hän otti vain kuopuksen ja itse jäin esikoisen kanssa kotiin.

Olin itse jättänyt viikonlopun tarkoituksella vapaaksi, jotta pääsisimme pitkästä aikaa yhdessä ostoksille ja nyt mies jättikin mut jälleen kotiin. Hän on tehnyt samanlaista aiemminkin, kunnes aloin järkätä itselleni omaa ohjelmaa viikonloppuisin. Ja nyt taas kun pitkästä aikaa olisimme tehneet jotain yhdessä, niin mies tekee oharit. :(

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko töissä?Minkä ikäiset lapset?Asutteko vuokralla?Onko sulla koulutusta?Kauanko olette olleet yhdessä?Mitä sun vanhemmat sanoo tähän?Mitä sanot kun se sanoo sua lehmäksi?Onko sulla tuloja?Onko eropaperit vetämässä?Oletko kuinka monta viikkoa sitten kertonut että haet eroa?

Vierailija
42/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskusteletteko asioista ja toiveista.

Jos mies tiesi, että haluat mukaan kauppaan, tuo oli inhottava temppu, ohitti sinut totaalisesti.

Voitteko keskustella miehen kaupasta kotiuduttua?

Jos mies ei kuuntele sinua yhtään, olisi varmaan parempi katsella elämää muualla, kuin miehen kanssa kimpassa, jos käytökseen ei tule muutosta.

Eihän tuollaista elämää jaksa.

Ei voida puhua kun se menee naapurin naiselle kylään. Tahtoo yleensä ensin pistää mua pyllyyn.Se on vaan työttömänä ja ryyppää ja pyörittää naapurin naisia. Mut hakkaa ja haukkuu joka ilta. Mut onneksi se on jännittävä ja komea ja fiksu. Toisin kuin kiltti- miehet. Ap

Tämä ei ole oikeasti ap:n tekstiä. Siis mun mies ei ole työtön, eikä myöskään koskaan halua seksiäkään, eikä häntä kiinnosta muut naiset - vain tietokone ja konsoli sekä työt. Oisin mä voinut siis lähteä itse ostoksille keskustaan, mutta pointtina oli se, että mies eilen ja aiemmin viikolla lupaili, että mennään isoon automarkettiin ja ikeaan, niin jätin tarkoituksella lauantain vapaaksi ja odottelin koko aamupäivän, että milloin lähdetään. Mies vain jatkoi pelaamista ja hoki, että "kohta, kohta". Sitten kun tuli lähdön aika, niin hän sanoi, että ei jaksa ottaa mua mukaan, kun olen niin tylsää ja kallista seuraa (oltais ehkä menty ikeaan tai mäkkärille aterialle & kahville) ja "isoperseinen kusipäälehmä" (oikeasti olen hoikka/normaalikokoinen). Katkeruutta pukkaa. En äsken vastaillut, kun mies oli poissa kotoa pari tuntia, niin laitoin ruokaa ja menin pihalle leikkimään esikoisen kanssa ja tein muita kotihommia ja aoitin vanhemmille, kun kerrankin saatoin puhua rauhassa -> en ollut palstalla. Kun mies tuli kotiin, haukkuminen jatkui ja hän passitti mut pois silmistä -> tulin tsekkaamaan palstaa.

T. Ap

Höpö höpö.

Ei, vaan totisinta totta. Kaikki täällä eivät elä "naistenlehtielämää" tasa-arvoisten ja fiksujen miestensä kanssa. Jotkut meistä ovat ottaneet ristikseen ne k*sipäämiehetkin. :/ Lisäksi vielä totuus on tarua ihmeellisempää. Nykyään selviän inhottavasta yhteiselämästä lähinnä huumorin avulla sekä yrittämällä elää päivän tai korkeintaan viikon kerrallaan.

T. Ap

Me kyllä tiedämme k'sipäämiehistä niin paljon, että ei mene läpi tämä.

Jos kunnonkusipään haluat nähdä, vilkaise peiliin ja mieti ihan tosissasi hetki, miksi sinä tuollaista elämää elät - olipa se sitten virtuaalista tai todellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on se sama, joka antoi miehelleen 10 000 euroa ikivanhan toyotan(!) ostoon, ja joka ei itse saa sillä ajaa.

Kerro nyt viimein, mitä sinä näistä provoista saat!

What?!? :D Mistä tiedät tällaisia? Ootko joku tuttuni? Se auto ei ole tuonmerkkinen ja se oli upouusi. Mutta kyllä, annoin rahaa taannoin hänelle. Se oli palkkiona siitä, kun mies suostui hankkimaan kanssani lapsia, mutta tuo juttu on tosi vanha (tää kuulostaa ihan kreisiltä, tiedän). Siihen aikaan mies oli mukavampi mua kohtaan ja hän ei olisi halunnut lapsia, mutta itselläni tikitti biologinen kello (=osasyy siihen, miksi jämähdin suhteeseen mieheni kanssa).

T. Ap

Vierailija
44/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mun on pakko avautua jossain ja jollekin edes. Muuten en jaksaisi elää tällaista elämää varmaan päivääkään. Joskus miehen ollessa poissa soitan vanhemmilleni, mikä on myös tärkeä henkireikä. Mutta esim. äitini on tosi kiireinen omien juttujensa kanssa, joten ei hänellä ole energiaa tai resursseja miettiä mun ongelmia. Hän lähinnä sanoo, että mun pitäisi muuttaa välittömästi muualle. Pakkohan mun on jossain saada jutella muiden ihmisten kanssa. Mun miehen kanssa ei pysty keskustelemaan oikeastaan muuten paitsi arkena puhelimitse, kun hän on työpaikallaan. Muuten hän nimittäin rupeaa ilkeäksi ja alatyyliseksi tai ruoeaa raivoamaan tai ajaa mut pois. Hänellä on nimittäin erittäin huonot hermot. Olen ahdistavassa suhteessa ja kenellekään ei saisi puhua...vai?

T. Ap

Se kulkee kalsareissa ja teillä ei oo seksiä ja on komea ja pelaa pelikoneita ja meette automarkettiin bussilla ja mies on perusfiksu ja ....höpö höpö höpö...

Vierailija
45/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on se sama, joka antoi miehelleen 10 000 euroa ikivanhan toyotan(!) ostoon, ja joka ei itse saa sillä ajaa.

What?!? :D Mistä tiedät tällaisia? Ootko joku tuttuni? Se auto ei ole tuonmerkkinen ja se oli upouusi. Mutta kyllä, annoin rahaa taannoin hänelle. Se oli palkkiona siitä, kun mies suostui hankkimaan kanssani lapsia, mutta tuo juttu on tosi vanha (tää kuulostaa ihan kreisiltä, tiedän). Siihen aikaan mies oli mukavampi mua kohtaan ja hän ei olisi halunnut lapsia, mutta itselläni tikitti biologinen kello (=osasyy siihen, miksi jämähdin suhteeseen mieheni kanssa).

T. Ap

Ahhahahahaa!!!Jumalauti, tää mies on luonut itselleen elämän vauva -palstalle.

Me kaikki vielä tiedetään että olet mies.. Sama ukko joka tekee noita ihme jännä- mies aloituksia.

Vierailija
46/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mun on pakko avautua jossain ja jollekin edes. Muuten en jaksaisi elää tällaista elämää varmaan päivääkään. Joskus miehen ollessa poissa soitan vanhemmilleni, mikä on myös tärkeä henkireikä. Mutta esim. äitini on tosi kiireinen omien juttujensa kanssa, joten ei hänellä ole energiaa tai resursseja miettiä mun ongelmia. Hän lähinnä sanoo, että mun pitäisi muuttaa välittömästi muualle. Pakkohan mun on jossain saada jutella muiden ihmisten kanssa. Mun miehen kanssa ei pysty keskustelemaan oikeastaan muuten paitsi arkena puhelimitse, kun hän on työpaikallaan. Muuten hän nimittäin rupeaa ilkeäksi ja alatyyliseksi tai ruoeaa raivoamaan tai ajaa mut pois. Hänellä on nimittäin erittäin huonot hermot. Olen ahdistavassa suhteessa ja kenellekään ei saisi puhua...vai?

T. Ap

Miksi sinä sitten elät sellaista elämää?

Se on ihan sinun oma valintasi, jos et kävele siitä asunnosta ulos, mene seuraavana arkipäivänä sosiaalitoimiston päivystykseen ( jos et mitään muuta keksi) ja pyydä apua. 

Tai muuta vaikka jonkun avuliaan av-mamman luo pahimmaksi ajaksi.

Ai niin, ethän sinä voi kun se mies on muuten niin ihana. Ja sinun marttyyrikruunusikin himmenisi ihan olemattomiin.

Sinä olet nyt päättänyt elää siinä ahdistavassa suhteessa ja sillä selvä. Minkäpä me sille voimme. Sympatiaa ei enää tule kun tämä menee jo niin päättömäksi tarinaksi, että provanakin alkaa olla luokaton.

Vierailija
47/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

....etkös sää just sanonu että se on sun kanssa vain koska halusi lapsia sun kanssa...??

Tarkkuutta nyt siihen paskanpuhumiseen!!!

Vierailija
48/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen yksi ongelma on se, että häneen ei voi luottaa. Hän lupaa asioita vain tehdäkseen mut tyytyväiseksi tilapäisesti, mutta siis ei yleensä pidä lupauksiaan. Muuten hän on joko a) täysin mykkä ja vain pelaa tuntikaudet tai b) komentelee ja saa (pahimmillaan väkivaltaisia) raivareita. Lisäksi häneltä puuttuu käytöstavat ja hän on epäempaattinen ja ilkeä.

Ns. peruskomea hän on ja testiälykäs, mutta kohtelee minua kuin roskaa. Kuulemma otti minut vain saadakseen lapsia. Seksikään ei kiinnosta häntä, eikä oikein naiset muutenkaan. Hän vain viihtyy xboxin ja tietokoneen äärellä vapaa-aikansa sekä makaa sängyssään pelaten. Yleensä hän makaa alushoususillaan suurimman osan ajasta kotona muutenkin...ällöttävää. Joskus välillä hän syö, komentelee, määräilee ja huutaa sekä haukkuu. Muuten hän on aivan konsolizombie. Itse olin ikisinkku hänet kohdatessani, mutta kokemattomuuttani haukkasin kakkaa hänet valitessani. :(

T. Ap

Otti minut saadakseen lapsia.

Vierailija
49/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Tämä 'kymppitonni toyotaan' oli täällä vasta, olikohan vain pari viikkoa sitten. Jos se et ollut sinä, niin sitten kohtalotoverisi.

Kun mies seuraavan kerran ajaa sinut pois, älä edes pyri takaisin vaan mene joko oikeaan turvakotiin tai jonkun avuliaan lähimmäisen luo.

Vierailija
50/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Suostui hankkimaan lapsia

Vierailija
51/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa itse olemasta tuollainen lapanen. Mies ei sua estä vaan ihan sinä itse. Minun olisi ihan mahdoton ajautua tuollaiseen tilanteeseen koska en kertaakaan sietäisi tuollaista shittiä.

Vierailija
52/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se oli toi mies ei anna ajaa autoamme..

17.9 on ollut aloitus..

Kuis joko saat ajaa?

Vierailija
53/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies tiesi, että haluat mukaan kauppaan, tuo oli inhottava temppu, ohitti sinut totaalisesti.

Jos mies ei kuuntele sinua yhtään, olisi varmaan parempi katsella elämää muualla, kuin miehen kanssa kimpassa, jos käytökseen ei tule muutosta.

Ei voida puhua kun se menee naapurin naiselle kylään. Tahtoo yleensä ensin pistää mua pyllyyn.Se on vaan työttömänä ja ryyppää ja pyörittää naapurin naisia. Mut hakkaa ja haukkuu joka ilta. Mut onneksi se on jännittävä ja komea ja fiksu. Toisin kuin kiltti- miehet. Ap

Tämä ei ole oikeasti ap:n tekstiä. Siis mun mies ei ole työtön, eikä myöskään koskaan halua seksiäkään, eikä häntä kiinnosta muut naiset - vain tietokone ja konsoli sekä työt. Oisin mä voinut siis lähteä itse ostoksille keskustaan, mutta pointtina oli se, että mies eilen ja aiemmin viikolla lupaili, että mennään isoon automarkettiin ja ikeaan, niin jätin tarkoituksella lauantain vapaaksi ja odottelin koko aamupäivän, että milloin lähdetään. Mies vain jatkoi pelaamista ja hoki, että "kohta, kohta". Sitten kun tuli lähdön aika, niin hän sanoi, että ei jaksa ottaa mua mukaan, kun olen niin tylsää ja kallista seuraa (oltais ehkä menty ikeaan tai mäkkärille aterialle & kahville) ja "isoperseinen kusipäälehmä" (oikeasti olen hoikka/normaalikokoinen). Katkeruutta pukkaa. En äsken vastaillut, kun mies oli poissa kotoa pari tuntia, niin laitoin ruokaa ja menin pihalle leikkimään esikoisen kanssa ja tein muita kotihommia ja aoitin vanhemmille, kun kerrankin saatoin puhua rauhassa -> en ollut palstalla. Kun mies tuli kotiin, haukkuminen jatkui ja hän passitti mut pois silmistä -> tulin tsekkaamaan palstaa.

T. Ap

Minun mielestäni kuulostat mielenkiintoiselta ja kivalta ihmiseltä ap. Toivon että saisit ratkaisun tilanteeseesi, kuulostaa rankalta.

Vierailija
54/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Se kulkee kalsareissa ja teillä ei oo seksiä ja on komea ja pelaa pelikoneita ja meette automarkettiin bussilla ja mies on perusfiksu ja ....höpö höpö höpö...

Oltaisiin menty sinne henkilöautolla, mutta mies lahtikin ajelemaan, mutta jätti mut kotiin. Nyt siis ois pitänyt lähteä julkisilla kulkuvälineillä, kun mies ei suostunut ottamaan mua kyytiin. Itselläni siis ei ole ajokorttia (en ole koskaan hommannut, kun olen aina aiemmin asunut kantakaupungissa, niin en ole itse autoa tarvinnut).

Komeudesta en ole objektiivisen varma, mutta mies itse väittää olevansa komea ja naisten mieleen. Alussa hän oli komea, mutta mielestäni ei enää ja se sisäinen julmuus estää minua nökemästö hänet komeana.

Hän on ollut opiskeluissaan ja töissään menestyksekäs, mutta muuten on on täysin metsäläisjuntti käytökseltään (ja hänen lapsuudenkotinsa pienellä paikkakunnalla on samaa sarjaa). Kotona hän on Uuno Turhapuron ilkeämpi 2010-luvun pelikonsoleita pelaava versio.

T. Ap

Vierailija
55/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuulemma otti minut vain saadakseen lapsia."

"Se oli palkkiona siitä, kun mies suostui hankkimaan kanssani lapsia, mutta tuo juttu on tosi vanha (tää kuulostaa ihan kreisiltä, tiedän). Siihen aikaan mies oli mukavampi mua kohtaan ja hän ei olisi halunnut lapsia, mutta itselläni tikitti biologinen kello (=osasyy siihen, miksi jämähdin suhteeseen mieheni kanssa)."

Niin miten oli? Otti sinut vain saadakseen lapsia, mutta ei kuitenkaan halunnut lapsia?

Koittaisit pitää provosi kasassa :D

Vierailija
56/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Minun mielestäni kuulostat mielenkiintoiselta ja kivalta ihmiseltä ap. Toivon että saisit ratkaisun tilanteeseesi, kuulostaa rankalta.

Paljon kiitoksia. :) t. Ap

Vierailija
57/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
58/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se oli toi mies ei anna ajaa autoamme..

17.9 on ollut aloitus..

Kuis joko saat ajaa?

Jonkun muun aloitus ollut kyseessä varmastikin. En oo koskaan edes yrittänyt ajaa, kun ei ole korttia. Tänne varmastikin kirjoittaa aika monikin. Itsekin kirjoittelen keskimäärin maksimissaan kerran-pari kertaa viikossa aloituksia. T. Ap

Vierailija
59/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuulemma otti minut vain saadakseen lapsia."

"Se oli palkkiona siitä, kun mies suostui hankkimaan kanssani lapsia, mutta tuo juttu on tosi vanha (tää kuulostaa ihan kreisiltä, tiedän). Siihen aikaan mies oli mukavampi mua kohtaan ja hän ei olisi halunnut lapsia, mutta itselläni tikitti biologinen kello (=osasyy siihen, miksi jämähdin suhteeseen mieheni kanssa)."

Niin miten oli? Otti sinut vain saadakseen lapsia, mutta ei kuitenkaan halunnut lapsia?

Koittaisit pitää provosi kasassa :D

Mies itse ilmaisee itseään sekavasti (ja varmaan minäkin tässä tekstissä). Ilmeisesti hän salaa olisikin halunnut perheen, muttei aluksi mulle kertonut siitä. En tiedä itsekään hänestä oikein. Miehen "totuus" vaihtelee välillä hänen fiiliksensä mukaan. :/ t. Ap

Vierailija
60/64 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mahis on, että hän vain vedätti mua sen autoasian kanssa. Sitä epäilin tuolloin itsekin. T. Ap