Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ENTP

Vierailija
08.10.2016 |

Muita? Millä alalla työskentelet? Koetko olevasi oikealla alalla? Minkälaisten ihmisten kanssa tulet parhaiten toimeen? Kerro itsestäsi, sana on vapaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/25 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENTP ja kaksi vuotta sitten tuli ESTP. olen erityisluokanopettaja, erityisopettaja ja luokanopettaja ja vieraiden kielten opettaja ammatiltani. 

ehkäpä se johtaminen, haasteet, toisten ihmisten ongelmiin paneutuminen ja niihin ratkasujen keksiminen on sitä ominta. keskustelussa ilmennyt auktoriteettiongelma, on ehkäpä minullakin. minä haluan olla se joka määrää. 

tosin oon myös sisarusporukkani vanhin eli ekana syntynyt. sekin vaikuttaa siihen et tulee johtaja. siitä myöhemmin syntyneet on niitä jotka kävelee perässä

Vierailija
25/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulen parhaiten toimeen sellaisten ihmisten kanssa joilla on laaja yleissivistys ja tiedonhalu ja jotka ajattelevat analyyttisesti ja pitävät keskustelemisesta. Eli itseni kaltaisten ihmisten, luulisin.  Olen itse joskus  ylianalyyttisyyteen taipuvainen. Pidän myös näkökulmilla leikkimisestä ja saatan keskustelussa vaihtaa näkökulmaa ihan huvikseni. En ole dogmaattinen, voin vaihtaa mielipidettäni kun saan lisää tietoa. 

Itse asiassa haluan täydentää tätä: olen itse asiassa haluton kiinnittämään mielipidettäni, näen liiankin hyvin asioiden suhteellisuuden ja ymmärrän sen, että asioilla on erilaisia puolia. Inhoan ehdottomutta ja 'hyväksyttyjä totuuksia'.

Ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Itse olen monissa epäselvissä tilanteissa ennemmin hiljaa ja mietin. Tämä saa jotkut miettimään, että mitähän toi nyt miettii. Saatan vetäytyä nopeasti omiin oloihini tutkimaan ja selvittämään asiaa. Se voi olla abstrakti tai joku ihan toisen tyyppinen asia. En tarkoita nippelitietoa vaan merkityksiä, yhteyksiä ym. Olen todella utelias. Sanon asioita usein vasta, kun olen saanut itse miettiä niitä riittävän kauan. En puhu puutaheinää juuri koskaan. Ärsyynnyn pinnallisista jutuista. Masennun tyhjänpäiväisyyksistä.

Minä olen myös tuollainen. Olen INFJ. 

Ilmeisesti sekä ENTP että INFJ haluavat tutkailla asioita monelta kantilta, vaikkakin motiivit tähän saattavat poiketa toisistaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi