Olenko hullu..? Miesystävä skitsoaa
Eilen illalla miesystäväni oli ulkona kavereidensa kanssa. Asumme eri paikkakunnilla. Menin häntä ennen nukkumaan ja keskellä yötä (neljän aikaan) heräsin. Hän aina laittaa viestin "pääsin kotiin turvallisesti, hyvää yötä" koska tietää varsin hyvin, että olen erittäin huolehtivainen ihminen. Nyt tätä viestiä ei ollut tullut.
Ensin meinasin huolestua, mutta tarkistin facebookin ja hän oli ollut online tilassa vain muutamia tunteja aiemmin. Yritin soittaa hänelle, koska halusin tietää oliko kotona vai oliko sattunut jotain kun normaalia viestiä ei ollut tullut. Ei vastannut. Nyt aloin jo epäillä jotain,koska nukkuu aina "puhelin kainalossa". Tekstasin pari äkäistä viestiä whatsappissa ja soitin vielä kaksi kertaa. Kolmannella kerralla tärppäsi ja olin jo tosi äkäinen. Noh, minä sainkin kuulla kunniani, olen kontrollifriikki, hullu, kamala ihminen... tätä tykitystä jatkui 30 minuuttia puhelun loputtua, siis hän vain tekstasi kaikkia kamalia asioita mm haista vittua tuli ja olin ihan järkyttynyt.. olenko hirveä ja hullu kun pelkään, että vaikka auto on suistunut ojaan tai muuta kamalaa?? Kauhea huuto kyllä tulee jos minä en tekstaa kotiin mennessä mutta herra saa tehdä mitä lystää :/
Kommentit (20)
Hoito nukkui kainalossa, ja ärsyyntyi. Näillä kun on tapana muuttua ykskaks. Samalla naisensa muuttuu vainoharhaiseksi hulluksi. Jännä yhteensattuma.
Ei teillä kummallakaan taida olla kaikki muumit laaksossa
Vierailija kirjoitti:
Hoito nukkui kainalossa, ja ärsyyntyi. Näillä kun on tapana muuttua ykskaks. Samalla naisensa muuttuu vainoharhaiseksi hulluksi. Jännä yhteensattuma.
Epäilen samaa
Yksi viesti tai soitto on ok, mutta mitä järkeä laittaa useita tekstiviestejä ja useita puheluita? Oletus kuitenkin on, että ottaa yhteyttä kun saa viestin / näkee puhelun.
Varmaan leppyy pian. Ja sinä vähän ylireagoit.
Finderella kirjoitti:
Yksi viesti tai soitto on ok, mutta mitä järkeä laittaa useita tekstiviestejä ja useita puheluita? Oletus kuitenkin on, että ottaa yhteyttä kun saa viestin / näkee puhelun.
Varmaan leppyy pian. Ja sinä vähän ylireagoit.
Olet oikeassa. Ylireagoin kyllä, mutta keskellä yötä painajaiseen heränneenä kaikki kauhuskenaariot alkavat pyöriä helposti päässä :D
ap
Ok huolehtia, mutta kun näit että oli ollut paikalla somessa pitäisi huolehtimisen loppua siihen. Itse kokisin muun ahdistavana. Tiedä sitten kokiko myös mies tenttaamisesi ahdistavana vai raivosiko sinulle koska oli pettänyt sinua (jos hänellä on tapana laittaa kaikki ok-viesti, ihmettelen ettei sitä nyt tullut).
Olet liian kontrolloiva mutta miehesi ei näköjään ole pitkää pinnaa myöskään. Ette välttämättä sovi yhteen.
Oli juuri laskenut satsit nuoren geelitukkapoitsun tiukkaan peräaukkoon ja olivat hempeilymoodissa kun sinä raivohullu tykitit viesteillä, vähemmästkin sitä mies vittuuntuu. Homoneitsyys menee kuitenkin vain kerran ja tunnelma on uniikki.
Soitat monta kertaa ja kehut kirjoittaaneesi äkaisiä viestejä. Jos ollaan huolissaan niin ei silloin kirjoiteta äkaisiä viestejä eikä pommiteta kiusaksi asti. Jo yksi whatsup viesti riittää ja sitten näkee kun toinen sen on lukenut ja todennäköisesti vastaakin. Ei tervettä tuo.
Vierailija kirjoitti:
Soitat monta kertaa ja kehut kirjoittaaneesi äkaisiä viestejä. Jos ollaan huolissaan niin ei silloin kirjoiteta äkaisiä viestejä eikä pommiteta kiusaksi asti. Jo yksi whatsup viesti riittää ja sitten näkee kun toinen sen on lukenut ja todennäköisesti vastaakin. Ei tervettä tuo.
Joo aluksi olinkin huolissani, mutta kuten kirjoitin niin aloin epäillä jotain, mikä sai minut ärsyyntymään. Puhelin on hänellä nimittäin AINA vieressä ja vastaa siihen aina kun se soi, vaikka keskellä yötäkin. Monesti kun ollaan nukuttu yhdessä, heti ensimmäiseen soittoon on vastannut jos jollakulla on ollut yöllä asiaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo aluksi olinkin huolissani, mutta kuten kirjoitin niin aloin epäillä jotain, mikä sai minut ärsyyntymään. Puhelin on hänellä nimittäin AINA vieressä ja vastaa siihen aina kun se soi, vaikka keskellä yötäkin. Monesti kun ollaan nukuttu yhdessä, heti ensimmäiseen soittoon on vastannut jos jollakulla on ollut yöllä asiaa.
Ap
Niin ja vielä sekin, on itse sanonut että pitää puhelimessa äänet päällä yöllä mua varten jos tulee joku hätä. Koska ollaan etäsuhteessa oltu jo pitkään, en voi vain mennä koputtaman kotiovelle tai sanoa kasvotusten jos on jotain. Huolestuin vain, koska suhteen aikana aina kun on ollut ulkona, niin AINA hän on laittanut sen kaikki ok viestin.
Ap
Minä en kuuntelisi tuollaista räyhäämistä mieheltä. En pätkääkään. Itsekin olen joskus seurusteluaikoina ollut huolissani, kun miehestä ei aamuun mennessä ollut kuulunut (kavereiden kanssa mökkeilemässä). Laitoin muutamat viestit ja puhelut siihen suuntaan, ja kun tavoitin miehen, sain vain anteeksipyyntöjä ja kiitoksia huolenpidosta, en huutoja.
Pitäisköhän sun ap tajuta että jos kerran asutte eri paikkakunnalla niin teidän niin kutsuttu suhteenne ei tule koskaan onnistumaan.
Minä ainakin kävisin kairaamassa naista jos jossain toisella paikkakunnalla on sitten tuota toissijaista vittuaukkoa tarjolla aina vain silloin tällöin. Tästä saa nyt sitten triggeröityä tosi paljon, koska se tyydyttää sadistista mieltäni.
Ja linkkaan vielä jos persevitulla on hyvin todennäköisesti termi hukassa:
No voi kettu. Se oli pesällä.Kyllä sinä sen itsekin tiedät. Anna miehen olla ja katso mitä tapahtuu. Ei sen tarvi olla aina sun käytettävissä, ei todellakaan.
No en minäkään vastais yöllä puhelimeen, vaikka pitäis lähteä pelastamaan maailmaa meteorilta.
Olet sinä kyllä hullu, kun kerran kysyt.
Et ole hullu, olen itse tehnyt samoin. Vuosia sitten silloisen poikaystävän kanssa asuttiin eri paikkakunnilla ja hänellä oli aina tapana joko soittaa tai laittaa viesti, kun oli kotona. Tuli sitten ilta kun mitään ei kuulunutkaan, ja muistaakseni en saanut häntä kiinni. Ja joo, ensin laitoin viestin, sitten toisen ja lopulta varmaan soitin useamman kerran. Sain siihen jonkun selityksen aamulla poikaystävältä, ja sitten tuota tapahtuikin uudestaan ja uudestaan. Ja kerran yhden puhelun myötä kuulin ettei hän ole siellä missä sanoi olevansa, aika kauan nielin selityksiä, kunnes sitten tuli ero ja hän myönsi että oli ollut milloin missäkin, muita naisiakin oli ollut. Tuosta jäi trauma, joka nostaa päätään kun nykyinen mieheni on baarissa ilman minua. Osana on toki huoli toisesta, ettei juo liikaa, joudu tappeluun tai ryöstetyksi, kun on humalassa aika helppo saalis. Mutta nykyinen mieheni aina muulloin puhelimella heti tavoitettavissa niin suoraan sanoen ärsyttää jos ei baari-illan aikana informoi itsestään. Minulta se tulee luonnostaan ja vaikka olisin humalassa niin kerron aina jos vaihdetaan baaria tai esim. ihan vaan laitan kuittauksen että on kivaa tms. Pettämisestä ei välttämättä ole kyse, mutta ehkä jonkinlaisesta erosta naisten ja miesten välillä. En tiedä, paha sanoa.
Jos on aina ennen vastannut myös humalassa yöllä puhelimeen ja nyt ei niin tehnyt sekä suuttui kun yritit tavoittaa, on vain yksi päätelmä: hän petti sinua.
Itseänikin vituttaisi jos joku rimputtaisi ja raivoaisi keskellä yötä. Anna ihmisten olla rauhassa.