Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lehtikustantajan antama "lahjatilaus"

Vierailija
08.10.2016 |

Eilen soitti taas kerran lehtimyyjä. Joka iloisena kertoi kustantajan antavan nyt minulle lahjaksi 3kk haluamani lehden. No, alkoi sitten kertoa tästä "lahjasta". Tilaus olis siis 5kk mittainen, josta siis ekat 3kk olis tämä mun saama lahja. Tilaukseen saisin vielä jonkun kassin ja pussukan, oikein vartavasten lehdelle suunnitellulla kuosilla. Ja hintaa koko tilaukselle olis vaan 42 euroa. Normaalihinta tälle 5kk tilaukselle on 84€, joten saisin sen nyt puoleeen hintaan. Kieltäydyin, kuten teen aina kun mulle lupaillaan jotain ilmaista, joka sitten yllätys yllätys, maksaakin. Laskeskelin että olipas tuo muuten edullinen "tarjous". Jos lasketaan että normaalihinnalla tuo lehti siis maksaa 5kk 84€ eli 16,8€/kk. Mun tilaus taas, ekat 3kk ilmaiseksi, joten lopuista 2kk maksaisin 42€ eli 21€/kk. Eli missä on se mun saama hyvän asiakkaan lahja ja etu? Ekana saan kyllä lehden ilmaiseksi ja sitten maksan lopusta (pakkotilauksesta) enemmän kun normaalihinnan?

Toki tuo mun tilaus, jos laskee hinnan koko tilaukselle on vaan 8,4€/kk. Mutta eipä tuossa silloin ole mitään 3kk ilmaisjaksoa, sitä jolla tämä myyntipuhe heti alkuunsa aloitettiin. Ja josta kohkattiin koko puhelun ajan.

Ei toi nyt kovin hyvä kuvaa anna, ei tästä lehtimyyjän firmasta eikä kyseisestä lehdestä. Ei tee mieli tilata, ei nyt eikä tulevaisuudessa. Eikö vois vaan myydä ihan rehdisti sitä 5kk pakettia ilman mitään olemattomia ilmaisjaksoja? Sellaisen vois jopa tilata.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututin yhden myyjän nauramalla palkinnolle, jonka olen voittanut (osallistumatta mihinkään arvontaan). Palkinto luonnollisesti edellytti maksullista tilaamista 😂 en tilaa mitään puhelinmyynnin kautta.

Vierailija
2/6 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia tarjouksiahan ne on kaikki. Lehtiä ei kannata tilata. Ostan irtonumeroina kaiken mikä kiinnostaa, koska tarvittaessa voin olla ostamattakin: jos juuri se numero ei kiinnosta tai ei ole riittävästi rahaa. tai laatu menee sellaiseksi roskaksi kuin Kodin Kuvalehti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne puhelinmyyjät muuten keksi niitä tarjouksia. Ovat onnettomia opiskelijoita, lähes eläkeikäisiä tai muuten työttömiä parkoja, jotka yrittävät ansaita noin raivostuttavalla työllä. Heille voi vain sanoa kiitos, en tilaa mitään ja hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
4/6 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerran tilannut puhelinmyyjältä ja sekin oli sellainen tuote, jonka olin aikeissa hankkia ja puhelu sattui tulemaan sopivaan aikaan ja säästin yhteydenoton vaivan. Puhelinmyynti pitäisi kieltää lailla.

Vierailija
5/6 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne puhelinmyyjät muuten keksi niitä tarjouksia. Ovat onnettomia opiskelijoita, lähes eläkeikäisiä tai muuten työttömiä parkoja, jotka yrittävät ansaita noin raivostuttavalla työllä. Heille voi vain sanoa kiitos, en tilaa mitään ja hyvää päivänjatkoa.

Minähän lopussa totesin, ettei kyseinen myyntitapa anna hyvää kuvaa lehtimyyjän FIRMASTA eikä LEHDESTÄ. Ymmärrän kyllä sen, että se soittaja ei sitä "tarjousta" ole itse keksinyt. ap

Vierailija
6/6 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän lopussa totesin, ettei kyseinen myyntitapa anna hyvää kuvaa lehtimyyjän FIRMASTA eikä LEHDESTÄ. Ymmärrän kyllä sen, että se soittaja ei sitä "tarjousta" ole itse keksinyt. ap

En osoittanut sanojani varsinaisesti sinulle vaan ihan yleisesti, kun ihmiset yleensä kohdistavat ivansa ja ärtymyksensä niille puhelinmyyjille. Säälittää, kun mielessään näkee sellaisia lukioikäisiä nuoria, jotka yrittävät saada edes jostakin palkkaa. Omani eivät ole joutuneet tuota tekemään, mutta ystävättären lapsi kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi