Brittimedioiden palstoilla haukutaan Saara Aaltoa ihan hirveesti.
Mm. kisan ärsyttävimmäksi, epäaidoksi ja että laulaa liian teknisesti ilman oikeaa tunnetta. Juuri siis samoja havaintoja mitä suomalaisetkin ollaan tehty. Saaran pitäisi nyt vaan antaa palaa tunteella eikä keskittyä teknisyyteen. Saarasta puuttuu se jokin, vaikea pukea sanoiksi.
Toivon menestystä hänelle, mutta jos hän ei relaa, niin ei sitä menestystä tule.
Kommentit (239)
Se nyt vaan on fakta, että karismaa ei voi harjoitella - sitä joko on tai sitten ei ja Saaralla sitä ei löydy yhtään. Se laulaa hyvin, mutta se ei riitä. Sen esiintymistä katsoessa tulee vaikea olo, koska jotenki tuntuu ettei se itse tiedosta näitä puutteita ja yrittää kompensoida sitä noilla noloilla snow fairy-jutuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Höh. Luin kolmen sivun ketjun enkä edelleenkään saanut vastausta siihen, että missäs kaikilla palstoilla "haukutaan ihan hirveesti". Yhtä ainutta ei ole nimetty.
Tyypillistä.
Kateus vie kalatkin vedestä.
Se, että te puratte kateutenne haukkumalla muita, ei tarkoita sitä, että muutkin niin tekevät. Kateuskortti on huonoin argumentti ikinä ja osoittaa ainakin mun silmissä sen, että teillä ei ole oikeasti mitään järkevää sanottavaa, vähän kuin ad hominem. Tuskin kukaan näistä ah-niin-julmasti Saaraa haukkuvista häntä oikeasti kadehtii. Minä en ainakaan.
Jos etsii keskusteluja noiden kilpailijoiden nimillä niin ihan jokaisesta löytyy varmasti myös haukkuja. AV:lla ja suomalaisella medialla on pikkusen perspektiivi kateissa nyt tän asian kanssa kun kuvitellaan että vain Saaraa haukutaan, vain Saaran esityksiä kommentoidaan ikävästi, vain Saara anelee että saisi jatkaa kilpailussa, vain Saara sitä ja tätä. Ohjelmaa katsoessa Saara ei oikeasti erotu joukosta millään lailla, ei ole mieleenjäävin esiintyjä, ei ole paras mutta ei millään lailla myöskään noloin. Jokaisella kilpailijalla on ohjelmassa tietty "rooli" jota tuodaan esiin joka kerta kun pääsevät kameroille puhumaan.
Vaikka AP ei osaa linkata, ette te osaa googlata. Jos omistaa FB:n, niin tässä esim https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10153933538408302&id=792944…
Vierailija kirjoitti:
Jos etsii keskusteluja noiden kilpailijoiden nimillä niin ihan jokaisesta löytyy varmasti myös haukkuja. AV:lla ja suomalaisella medialla on pikkusen perspektiivi kateissa nyt tän asian kanssa kun kuvitellaan että vain Saaraa haukutaan, vain Saaran esityksiä kommentoidaan ikävästi, vain Saara anelee että saisi jatkaa kilpailussa, vain Saara sitä ja tätä. Ohjelmaa katsoessa Saara ei oikeasti erotu joukosta millään lailla, ei ole mieleenjäävin esiintyjä, ei ole paras mutta ei millään lailla myöskään noloin. Jokaisella kilpailijalla on ohjelmassa tietty "rooli" jota tuodaan esiin joka kerta kun pääsevät kameroille puhumaan.
Koko ohjelma on nykyään freak show.
Mä muistan vuosia sitten kampaajalla miten homo-kampaaja kehui X-factor aikaan Saaraa Disney prinsessaksi. Sama kampaaja nauroi selän takana pullukan kampaajatytön kanssa kun joku juntti kehtasi varata ajan. Se teennäisyys! Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Saara on Suomen kansainvälisesti menestynein naisartisti. Piste.
Oletko koskaan kuullut esim. Karita Mattilasta?
Mä toivon Saaralle kaikkea hyvää ja pieniä pilkahduksia tunteista ja yleisökontakstista onkin jo esittänyt. Mutta se suuri ongelma on juurikin se teknisyys ja täydellisyydentavoittelu mikä loistaa niin monessa esityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara on Suomen kansainvälisesti menestynein naisartisti. Piste.
Oletko koskaan kuullut esim. Karita Mattilasta?
Tai Anita Välkistä, Aino Acktesta, Ella Erosesta... ehtaa karismaa.
Onkohan kukaan kehdannut sanoa Saaralle suoraan noista sen menestymisen esteistä? Tai onhan hän jo menestynyt, mutta se menestys mitä hän hakee.
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan vuosia sitten kampaajalla miten homo-kampaaja kehui X-factor aikaan Saaraa Disney prinsessaksi. Sama kampaaja nauroi selän takana pullukan kampaajatytön kanssa kun joku juntti kehtasi varata ajan. Se teennäisyys! Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
No jos rehellisiä ollaan, niin en ymmärrä mitä yrität sanoa.
28vuotias, jonka teksteistä puolet on sydämiä ja hymiöitä sun muita täytekakunkuvia, ei voi kulkea ihan täysillä valoilla.
Jostain syystä tietämäni 30-40v lesbot ovat kaikki ikäkauttaan paljon infantiilimman oloisia.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kukaan kehdannut sanoa Saaralle suoraan noista sen menestymisen esteistä? Tai onhan hän jo menestynyt, mutta se menestys mitä hän hakee.
On. Mutta se ei kuuntele. Koska kateus jne.
Vierailija kirjoitti:
28vuotias, jonka teksteistä puolet on sydämiä ja hymiöitä sun muita täytekakunkuvia, ei voi kulkea ihan täysillä valoilla.
Jostain syystä tietämäni 30-40v lesbot ovat kaikki ikäkauttaan paljon infantiilimman oloisia.
Saara onkin rimpsessa.
Itseäni huvittaa ne esiintymispuvut, kun nekin on suoraan sellaisia, joita pikkutytöt tuunailee. Pitkä laahus ja kimalteita jne.
Eli "brittimediat" oli X-Factorin facebooksivut.
Josta 100% varmasti löytyy samaa tuubaa kaikista kilpailijoista. Puolesta ja vastaan.
Ei, en ole Saara Aalto fani enkä ole seurannut ohjelmaa enempää kuin mitä lehtien sivuilla on lukenut. Hädintuskin tiedän kuka tämä nainen on, en saunut Suomessa kun hän kilpaili jossain viisuohjelmassa.
Rasittaa vaan tää suomalainen asennemaailma: ei kannata ees yrittää kun pieleen menee kuitenkin ja paskaa ja huonoa ja noloa ja mitä ne nyt meistä ajattelee.
Pari päivää sitten täällä dissattiin ihmistä, joka kaipasi Suomessa (Helsingissä) ravintolassa palvelua suomeksi. "Mee sinne perähikiän Essolle, siellä puhutaan Suomea jos et kerran enkkua osaa." Eipä toimis Ranskassa ei. Viime lauantaina Jaajo heitti vitsillä espanjaa haluatko miljonääriksi ohjelmassa. Iltasanomien kommenteissa haukuttiin alimpaan maanrakoon ja mietittiin mitä kaikkia kielioppivirheitä hän noissa kahdessa lauseessa tekikään. "Ei kannattais puhua jos ei osaa", "noloa", "puhuis vaan suomea kun ei kerran osaa". Ihanan suomalaista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä puhutaan eri kieltä? Mä olin vaan vaivaantuneena kampaajan tuolissa enkä edes uskaltanut väittää vastaan. En puutu nyt kampaaja (miehen ja naisen) ulkonäköön, mutta Saaralla on selkeästi oma kannattajakuntansa. Karisma puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka AP ei osaa linkata, ette te osaa googlata. Jos omistaa FB:n, niin tässä esim https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10153933538408302&id=792944…
Tuossakin oli kehuja pääasiassa vain suomalaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä puhutaan eri kieltä? Mä olin vaan vaivaantuneena kampaajan tuolissa enkä edes uskaltanut väittää vastaan. En puutu nyt kampaaja (miehen ja naisen) ulkonäköön, mutta Saaralla on selkeästi oma kannattajakuntansa. Karisma puuttuu.
Aaa, tämä selkeytti. 👍🏻 Ensimmäisestä viestistä tuli se kuva, että saara olisi ollut kampaajalla.
Vierailija kirjoitti:
Eli "brittimediat" oli X-Factorin facebooksivut.
Josta 100% varmasti löytyy samaa tuubaa kaikista kilpailijoista. Puolesta ja vastaan.
Ei, en ole Saara Aalto fani enkä ole seurannut ohjelmaa enempää kuin mitä lehtien sivuilla on lukenut. Hädintuskin tiedän kuka tämä nainen on, en saunut Suomessa kun hän kilpaili jossain viisuohjelmassa.
Rasittaa vaan tää suomalainen asennemaailma: ei kannata ees yrittää kun pieleen menee kuitenkin ja paskaa ja huonoa ja noloa ja mitä ne nyt meistä ajattelee.
Pari päivää sitten täällä dissattiin ihmistä, joka kaipasi Suomessa (Helsingissä) ravintolassa palvelua suomeksi. "Mee sinne perähikiän Essolle, siellä puhutaan Suomea jos et kerran enkkua osaa." Eipä toimis Ranskassa ei. Viime lauantaina Jaajo heitti vitsillä espanjaa haluatko miljonääriksi ohjelmassa. Iltasanomien kommenteissa haukuttiin alimpaan maanrakoon ja mietittiin mitä kaikkia kielioppivirheitä hän noissa kahdessa lauseessa tekikään. "Ei kannattais puhua jos ei osaa", "noloa", "puhuis vaan suomea kun ei kerran osaa". Ihanan suomalaista!
Eiköhän noi facebook-sivut olleet vain yksi esimerkki...
Tämä.
Eli kai te osaatte tonne itsekin mennä.
Miksi aina olisi kyse kateudesta. Kyllä mä haluan, suomalaiset menestyy ja että Saara menestyy. Ei se tarkoita, että musta Saara olisi aito, kun se ei ole. Karisma puuttuu. SILTI todella toivon, että hän menestyisi ja Suomikin saisi mainetta ja kuuluisuutta.
Ap