Brittimedioiden palstoilla haukutaan Saara Aaltoa ihan hirveesti.
Mm. kisan ärsyttävimmäksi, epäaidoksi ja että laulaa liian teknisesti ilman oikeaa tunnetta. Juuri siis samoja havaintoja mitä suomalaisetkin ollaan tehty. Saaran pitäisi nyt vaan antaa palaa tunteella eikä keskittyä teknisyyteen. Saarasta puuttuu se jokin, vaikea pukea sanoiksi.
Toivon menestystä hänelle, mutta jos hän ei relaa, niin ei sitä menestystä tule.
Kommentit (239)
Nuo Saaran biisivalinnat ovat kanssa käsittämättömät, Disneytä, Abbaa. Eikö häntä kukaan avusta valinnoissa, siis ammattilainen, en tarkoita tytteliä?
Onhan Saara aika teennäinen ja jättää kylmän kuvan, vaikka pyrkiikin juuri päinvastaiseen. Nytkin tuli olo, että oli tämä uusi imago "lumiprinsessa" oli liian ennaltasuunniteltu.
Vierailija kirjoitti:
Toki aina kaikki saa haukkuja, mutta usein ne on vaan sellaisia, että se ja se on ihan paska. Saaran kohdalla arvostelijat ovat aina huomioineet samat seikat.
Eli epäaitous, liika teknisyys ja sen jonkin puute.
Huvittavinta oli kun silloin eskarsinnan jälkeen, kun tuon tekninen suorittaja, ei karismaa - mantran hokeminen ilman mitään oikeaa ajatusta oli jo jonkin aikaa jatkunut, naputtelin tänne eri järjestyksessä mantraa "Mielestäni Saara on tekninen suorittaja eikä sillä ole karismaa" kommentteja ihan randomina puutaheinänä hyvää päivää kirvesvartta -mentaliteetilla, niin kukaan ei kyseenalaistanut, vaan yläpeukutti. Uskomattoman aivotonta. Saaran dissaaminen siis. Ihan pelkkää ulkomantran tostamista loukkaamistarkoituksissa.
Niin, paljon parempi ettei Saara edes yrittaisi mitaan niin ei tarvitsisi haveta epaonnistumista. Niinhan Suomessa on tapana toimia.
Tsemppia Saaralle, haters are gonna hate.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ap sulla niitä lukuisia medioita nimetä? Etsitään sitten porukalla noi jutut.
Ei sillä ole. Se on vain ilkeämileinen kiusaaja. Jos se antaisi linkit, siellä olisi kommenttia vastaan, mutta myös puolesta niinkuin kaikista.
Ne on ilmestynyt mun faceseinälle, koska yksi kaverini on innokas Saara-fani. Mun seinälle tulee näkyviin sen tykkäyksiä. Olen avannut niitä linkkejä ja lukenut viestiketjuja. Toki siellä on kehuttukin.
T. Kehitysvammainen ap, joka ei osaa linkata.
Jaaha aloittaja itse ei osaa edes klinkata linkkiin mutta haukkuu Lontoossa menestyvää Saaraa hohhoo just!:)!
Voihellanlettasta kirjoitti:
Jaaha aloittaja itse ei osaa edes klinkata linkkiin mutta haukkuu Lontoossa menestyvää Saaraa hohhoo just!:)!
Klinkata??
Minä lueskelin ihan x factoria facessa. Annoying, fake, screetchy...
Vierailija kirjoitti:
Ne on ilmestynyt mun faceseinälle, koska yksi kaverini on innokas Saara-fani. Mun seinälle tulee näkyviin sen tykkäyksiä. Olen avannut niitä linkkejä ja lukenut viestiketjuja. Toki siellä on kehuttukin.
Seli seli elä valehtele! Purit vaan omaa katellisuuttasi menestyjään. Kehitysvammasi on moraalipuolella.
Hei haukutaan niitä muitakin esiintyjiä. Kuuluu osittain formaattiin. Silmiin pisti otsikko Digital Spy-sivustolta:
"Honey G lähettää terveiset kaikille haukkujilleen"
Tuollaisesta ei tarvitse enää välittää, kun on päässyt satojen joukosta 12 parhaan joukkoon yhdessä halutuimmasta tv-ohjelmasta.
Ymmärrättekö lukemaanne? Aloituksessa lukee, että toivon hänelle menestystä. Aika suoraan ilmaistu.
Aloittaja lukee englanniksi haukkuja muttei osaa liittää linkkiä tänne - todella uskottavaa?
Olen itsekin lukenut kaikenlaisia brittien keskusteluja ja tosiasiassa Saaraan suhtaudutaan myönteisesti. Moni muu kilpailija saa paljon enemmän kritiikkiä. Formaatissa on kuitenkin tärkeää tulla huomatuksi ja Saara on saanut mediassa paljon palstatilaa.
Miten ihmeessä Saara Aalto -viha voi olla jollakulla pakkomielteenä?
Vierailija kirjoitti:
Minä lueskelin ihan x factoria facessa. Annoying, fake, screetchy...
Jep. Varmaan 80% kannattajista suomalaisia, briteistä suurin osa ei tunnu pitävän. :D
Höh. Luin kolmen sivun ketjun enkä edelleenkään saanut vastausta siihen, että missäs kaikilla palstoilla "haukutaan ihan hirveesti". Yhtä ainutta ei ole nimetty.
Tyypillistä.
Kateus vie kalatkin vedestä.
Yritys tämäkin kirjoitti:
Aloittaja lukee englanniksi haukkuja muttei osaa liittää linkkiä tänne - todella uskottavaa?
Miten nämä kumoavat toisensa? Kuten sanoin, niin Facen seinälleni ilmestyy kaverini tykkäysten vuoksi näitä juttuja. Oletko tosiaan sitä mieltä, että jos osaa englantia, niin on pakko osata linkata. Ja niinku tuolla joku kommentoi, niin x factorin sivuilta löytyy noita kommentteja.
Ap:lle miten kopioida linkki mobiilissa:
1. Paina pitkään osoitepalkkia, jolloin se muuttuu siniseksi ja molemmilla puolilla on sellaiset siniset pienen lipun näköiset jutut (:D)
2. Paina kuvaketta, joka näyttää siltä kuin siinä olisi kaksi A4-paperia päällekkäin
3. Liitä haluamaasi tekstikenttään painamalla ensin kerran, jotta saat kirjoitustyökalun ja sen jälkeen paina pitkään ennen kuin alat kirjoittamaan muuta viestiä. Vaihtoehdoksi pitäisi tulla "liitä"
Näin toimii ainakin mun androidissa, saisko niitä linkkejä nyt?
Vierailija kirjoitti:
No niin ap, opetellaan yhdessä internetin ihmeellisen maailman alkeita.
Jos katsot tuonne osoitekenttää (se on se, mihin kirjoitat halaumasi sivun osoitteen, alkuun laitat www ja piste. Sitten kirjoitat esim. vauva ja taas piste. Ja sitten lopuksi laitat fi Näin pääset vauva-lehden sivuille.
Jos tulet tänne vaikka googlen tai sen sun kaverin facebooklinkin kautta, niin voit kätevästi tarkistaa tuosta samasta osoitekentästä, että kappas, olen vauva.fi sivustolla.
Brittimedioissa on ihan sama juttu. Jos klikkaat sen kaverisi linkkiä, niin päädyt jonnekin sivustolle. Jälleen vilkaisemalla osoitekenttään näet, minkä julkaisun sivulla olet.
Otetaanpa esimerkki:
on linkki. Mutta samalla siitä kätevästi näkee sen julkaisun nimen. Eli kyseessä on The Sun niminen lehti, kuten nettiosoitekin kertoo! Ja todellakin, siellä etusivulla on juttua X-Factorista, ei tosin Saara Aallosta.
Oliko ap sulla niitä lukuisia medioita nimetä? Etsitään sitten porukalla noi jutut.