Brittimedioiden palstoilla haukutaan Saara Aaltoa ihan hirveesti.
Mm. kisan ärsyttävimmäksi,  epäaidoksi ja että laulaa liian teknisesti ilman oikeaa tunnetta. Juuri siis samoja havaintoja mitä suomalaisetkin ollaan tehty. Saaran pitäisi nyt vaan antaa palaa tunteella eikä keskittyä teknisyyteen. Saarasta puuttuu se jokin, vaikea pukea sanoiksi.
Toivon menestystä hänelle, mutta jos hän ei relaa, niin ei sitä menestystä tule.
Kommentit (239)
Mikä on linkkisi ? Uskallatkos antaa sen:)?
Ohis.. Hei kertokaas jotain keskustelupalstoja brittiläisiä, ihan kielen opiskelun vuoksi olisi kiva lueskella, ei tarvitse siis Saara Aalto -keskusteluja olla.
Saara on Suomen kansainvälisesti menestynein naisartisti. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Joo sillähän on tosi kova levymyynti ja keikkaa pukkaa.
En osaa linkata. En ole niin tekninen kuin Saara.
Oikeesti en osaa. Oon aivan paska tietotekniikan suhteen. Koneella olen joskus osannut, mutta tän kännyyn kanssa en todellakaan.
Saarasta jää jotenkin teennäinen vakutelma. Mielestäni hän esittää sielukasta taiteilijaa, mutta ei ole sellainen.
Höpö höpö! Kaikkia artisteja ja julkisuuden henkilöitä haukutaan aina. Se on kateutta. Nyt mölyt mahaan ja nautitaan siitä, kun Suomi saa mahtavaa julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
En osaa linkata. En ole niin tekninen kuin Saara.
Oikeesti en osaa. Oon aivan paska tietotekniikan suhteen. Koneella olen joskus osannut, mutta tän kännyyn kanssa en todellakaan.
No mutta varmaan osaat nimeltä mainita noi lukuisat brittimediat jos keran niitä pystyt lukemaan?
Laita pari vinkkiä niin etsitään sulle ne linkit.
Ja tuo joulupukki- ja satulumiprinsessahöpötys on jo niin vanhanaikaista ja typerää, ettei jaksa enää. Kas kun ei vielä kuskannut poroja mukanaan Simonille ihmeteltäväksi.
Hirveetä briljeerausta. Katsoisi miten muut toimii. Yleensä onnistujat ovat olleet juuri ne aidosti nöyrimmät ja vaatimattomimmat. Saara vaan esittää sellaista, mikä saa aikaan puistattavan ja valheelliselle teeskentelylle perustuvan kontrastin. Jotenkin pelottava ja luonnoton. Esiintyy nöyränä, mutta ei pysty peittämään diivan luonnettaan.
Ei ole mahdollista, koska totuus on se että vaan suomalaiset kommentoi inhottavasti nettipalstoilla ja muualla kannustetaan. Tämä on av:lla todettu moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö! Kaikkia artisteja ja julkisuuden henkilöitä haukutaan aina. Se on kateutta. Nyt mölyt mahaan ja nautitaan siitä, kun Suomi saa mahtavaa julkisuutta.
Vetäkää käteen ton kateuskortin kanssa. Ei sitä muijaa kukaan näistä "haukkujista" kadehdi. Mahtavasta julkisuudesta voidaan olla myös montaa eri mieltä.
suomalaiset löytäneet siis tiensä brittimedian keskustelupalstoillekin.
Jännä, ettet osaa linkata, mutta osaat kuitenkin luoda asiasta keskustelun av:lle.
Alun alkaen lähtenyt rakentamaan julkisuuskuvaansa todella kummallisella tavalla. Jotenkin kolmekymppisen naisen suusta nuo "haluan olla Disney-prinsessa" ja "I'm a snow fairy from Finland" -jutut ovat lähinnä karmivia. En ihmettele yhtään että vieraannuttaa yleisöä.
Joo, hakusanat pöytään nyt. Osaat kai ap lukea mistä ne kommenttisi luet?
Englantilaisten rasismi itäeurooppalaisia kohtaan lisääntyi brexitin jälkeen.
Olen samaa mieltä. Kun vertaa Saaraa vaikka Almaan, niin molemmat ovat loistavia laulajia, mutta Almaa kuuntelee mielellään ja tulee tunne, että laulaja tarkoittaa mitä laulaa ja itse laulusuoritus kuullostaa vaivattomalta ja soljuvalta, kun taas Saaraa kuunnellessa tunne puuttuu ja on kuin laulaja keskittyisi vain mahdollisimman taitavaan tekniseen suorittamiseen. Tästä syystä en halua kuunnella Saaraa, kun tunne ei välity kuuntelijalle.
Saaran fanaattisten vihaajien jälleen uusi aloitus. Uskomatonta että jaksatte.
Toki aina kaikki saa haukkuja, mutta usein ne on vaan sellaisia, että se ja se on ihan paska. Saaran kohdalla arvostelijat ovat aina huomioineet samat seikat.
Eli epäaitous, liika teknisyys ja sen jonkin puute. 
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sillähän on tosi kova levymyynti ja keikkaa pukkaa.
Saamme olla ylpeitä! :D Celine muuten toimii lämmittelijänä Saaran seuraavalla maailmankiertueella! Jlo oli edellisellä kerralla!
Neki on varmaan vaan katkeria ja kateellisia :///