Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs sitten Xenia, kun kaikki jutut häistä on kaluttu loppuun?

Vierailija
08.10.2016 |

Vielä sentään riittää häämeikistä juttua.
Olisko se sitten seuraavaksi uusi talo? Ukko vaihtoon? Lisää lapsia vai hääyöstä reportaasi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen opiskelut kestää näin kauan, eikö se ole jotain 27 v jo? Vai onko se aloittanut vasta myöhemmällä iällä?

Vierailija
22/27 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitollinen, siunattu, onnellinen.

Mitä näin vanhemmaksi tullessa olen huomannut, on se että materia ei enää jaksa kiinnostaa ja onni löytyy nykyisin pienistä arjen iloista, näin sanon kun lojun upouuden talomme aurinkohuoneessa, viime kuussa ostetun sohvakalustomme jösseksen kalliilla nojatuolilla. Päätimme muuten vaihtaa aurinkohuoneen kalustuksen uuteen ja päädyimme mieheni kanssa hempeään vaaleanroosaan sävyyn, joka oli meidän molempien suosikki.  

On taas ihanaa ottaa valokuvia itselaukaisimella, filosofisen vakavana kaukaisuuteen tuijotellen, sormus käsi huomaamattomasti aina esillä (vaikka paikalle, kameran eteen juokseminenhengästyttääkin) sillä ihana Noora teki jälleen tukkataitoja. Hiukset ovat ne asia, jotka lähtevät päästä ja ovat vähän kuin ohuita lankoja, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. 

Nyt pieni ihme nukkuu yläkerrassa ja minä keitän kupposen teetä Gantin mukiin ja syvennyn hetkeksi koulutehtäviini. Soon to be lawyer! Sitten onkin jo aika alkaa raastamaan porkkanaa ja palastelemaan salaattia pian töistä tulevalle miehelle ja miettiä lähtisimmekö ensi kuussa lomalle Dubaihin vai avaruuteen, joista jälkimmäinen kiinnostaa meitä mieheni kanssa todella paljon. Pieni neiti viihtyisi varmasti hyvin mummon luona sen hieman yli vuoden, mitä avaruusmatkamme kestäisi.

Tässä muuten kuva pienestä ihmeestämme, jonka kasvot olen peittänyt photoshopissa tähdellä, vaikka ne ovatkin jo vilahtaneet monessa kuvassa sen verran paljon, että teiltä on enää noin 3 m x 3 cm alue niistä näkemättä. Hänen päällään on kuvassa Englannin mummin tytölle antama Forzen yöpaita (näin sanon, etttette ajattelisi, että olen itse ostanut jotakin noin mautonta ja tyylitöntä)

Tiedättekö muuten, kuulostan varmaan aivan todella oudolta ja hassulta, mutta näin joulukuun alussa tekisi mieleni viritellä jo jouluvaloja. Puhuin tästä miehellenikin viime yönä ja hän vain pyöritteli minulle silmiään. Tähän loppuun annan teille muutaman huikean alennuskoodin Ellokseen, joka on aivan minun ja mieheni suosikkipaikkoja koko maailmassa.

Tähän loppuun toivotan teille oikein hyvää viikon alkua ja länttäisen kuvan jonka otin itsestäni hymyilemässä aivan luonnollisella suppusuullani, silmät suurina, autoen etupenkillä turvallisesti turvavöissä, kun olimme mieheni kanssa lähdössä ostamaan minulle uutta Chanilin boggie baudie muchbie -laukkua liilassa sävyssä, joka on aivan mieheni ja minun suosikkejani.

Kiitos! Tämä oli parasta pitkään aikaan!

Olette ihania. Nyt lenkille pikku Maximuksen kanssa, se piereskelee koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesparka oli hyvinvoivan näköinen joskus.

http://farm6.staticflickr.com/5530/11006744916_c82e233e75_b.jpg

Mitä hänestä on jäljellä nyt?

Vierailija
24/27 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kamala miten joidenkin on pakko vaan purkaa katkeruuttaan ja silti seurata blogia, joka "ei kiinnosta"... Se suomalainen perisynti, kateus...

Kannattaisko vaikka liittyä johonkin järjestöön, sillä tuollainen määrä negatiivista energiaa saisi paljon positiivista aikaan? Tai siivotkaa vaikka motarin varsia. Ihan sama, mutta tämä parjaus on jo säälittävää. Tai on se jo varmaan yli tuonkin jo.

Miten voi olla hyväksyttävämpää lojua kotisohvalla työttömänä pelkkiä etuuksia nostaen, lapset kokopäivähoidossa saamassa virikkeitä kun äidistä ei ole mihinkään, kuin että elättäisi itse itsensä ja varsin hyvällä toimeentulon tasolla blogista päätellen?

Suomi - sossupummien luvattu maa. Vauva-palsta - nähtävästi katkeroituneiden, itsensä laiminlyöneiden työttömien kotiäitien tärkein foorumi.

Kuulepas sinä hönö!Kateus-kortin heittää vain ne, jotka eivät muuta ymmärrä kommentoida. Mitään syytä ei ole Xeniaa kadehtia, koska jokainen on "oman onnensa seppä". Ihan jokaisella on mahdollisuus kouluttautua tässä maassa, jos rahkeet riittää ja niin olen itsekin tehnyt.

Mielipiteitä saa - ja pitääkin - olla. Yhtälailla voisin sanoa sinulle, että älä seuraa keskustelua, joka ei sinua miellytä!

Hönö olet kyllä itse. :D Tämäkin on tuttu kortti näissä ketjuissa: "Mitään syytä ei ole kadehtia", ja silti ärsyttää kaikki matkat ja talot ja laukut ja se että elämä on liian helppoa kun saa mitä haluaa... Mitä muuta tuo on kuin kateutta? Luetkohan sinä jokaista aikakauslehteäkin kritisoiden jokaista sisustuskuvaa, artikkelia ja asukuvia, tyyliin "liian vähän sisältöä/tylsää/milloin mitäkin pielessä", ihan vaan uteliaisuuttani kyselen? 

Toki jokainen saa koulunsa loppuun tavalla tai toisella, mutta siitähän se haaste vasta alkaakin. Iso osa jää kortistoon, osa löytää jotain hanttihommaa ja ne muutamat helmet elävät kybällä sitä unelmaansa, sellaisena kuin siitä ovat haaveilleet. Tietäen, että kaikki on mahdollista. Ne vähemmän onnekkaat käyvät sitten tällä palstalla tehtailemassa näitä aloituksia, kun kyrsii niin maan perusteellisesti. Kateutta? Satavarmasti.

En tiedä näistä muista ketjuissa mussuttavista, mutta minusta on IHANA seurata, kun nuori nainen pitää itsestään huolta, ei turpoa kolmen itsensä kokoiseksi, koska raskaus, menee elämässään määrätietoisesti eteenpäin eikä jää tuleen makaamaan ja surkuttelemaan, vaikka esimerkiksi tämän palstan siiderivalaslauma kritisoi kaikkea ja ennustaa ihan-jo-kohta-tapahtuvaa eroa tyypistä, jonka ei palstalaisten mielestä pitänyt pysyä mukana kuvioissa kuukauttakaan... Xenia on yksinkertaisesti ihan ylivoimainen, muut bloggarit eivät ole tainneet päästä tässä maassa edes lähelle.

Vierailija
25/27 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xenia ei ole kaunis. Ihmettelen, miten sitä niin hehkutetaan. Väkäleuka korostuu vanhetessa ja silmäpussit myös. Harva ihminen vanhenee kauniisti. Paitsi sielultaan ja hän ei kuulu niihin.

Postaisitko sinä kuvasi, oi sielultasi Kristuksen kaltainen, hyveellinen ihminen? Jotta tietäisimme, miltä kaunis näyttää, jos Xenia ei ole sitä. 

Vierailija
26/27 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Xentusta lopulta oikeasti tulee juristi niin en halauaisi hänen ajavan asioitani. Toivottavasti en ajaudu tilanteeseen, jossa pitäisi palkata asianajaja. Höpöhöpö-blogia kirjoitteleva tytsy ei ainakaan ole kovin uskottava.

OT, mutta mitä sinusta tällä perusteella pitäisi päätellä? Selkän takana anonyymisti toista, itselleen täysin tuntematonta ihmistä haukkuva ihminen ei herätä kunnioitusta eikä varsinkaan luottamusta. Erittäin todennäköisesti tulet tarvitsemaan ainakin avioerojuristin palveluita, jos tämä on oikea minäsi. Tai sitten puolisollesi on ihan sama millaisen kapakalan kanssa on naimisissa. :)

Selkän = selän

Mistä päättelit, että minulla on puoliso?

Mistä päättelit, että olen naimisissa?

Sun kaltaisesi vatipäät tosiaan tarvitsevat juristeja.

Hyvä, osaat sentään lukea. :D Tämä olikin tulevaisuuden ennustus, sillä näissä Xenian ketjuissahan on tapana arvata mitä tapahtuu seuraavaksi. Kai sen saa ulottaa kaikkiin ketjussa keskusteltaviin henkilöihin - itsehän toit itsesi esiin? Tarkennetaan sen verran, että JOS pääset naimisiin, ja tekstisi kuvaa sinua ihan aidoimmillaan, ei se kauaa kestä. Ja toisaalta, tällä tapaa jatkaen sun on aika todennäköistä törmätä haasteeseen kunnian loukkaamisesta, sillä oletan että parjaat ihan kaikkia, missä tahansa ja mistä tahansa syystä. 

Sinulle (vatipäälle?) ja muillekin ihan ystävällisenä neuvona: ihan mitä tahansa ei voi anonyyminäkään kirjoittaa, vaikka kirjoittelun kohde olisi julkisuuden henkilö. Siinäpä muuten olisikin herkullinen tilanne: jos tuo (sanojasi lainatakseni) "Höpöhöpö-blogia kirjoittava tytsy" haastaisikin sinut oikeuteen jostakin postaamastasi aivopierusta, joka tulkittaisiin tässä maassa oikeuslaitoksen toimesta kunnianloukkaukseksi. Tuon tytsynhän ei tarvise palkata asianajajaa, vaan voi hoitaa keissinsä itse. Kustannukset tasan 0e. Mutta sitten ne sun kulut... kuinka hyvään lakimieheen sulla on varaa? :D 

Oi hitto, mä haen nyt kyllä poppareita! 

Vierailija
27/27 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesparka oli hyvinvoivan näköinen joskus.

http://farm6.staticflickr.com/5530/11006744916_c82e233e75_b.jpg

Mitä hänestä on jäljellä nyt?

Suunnittelevatko av-mammat miehen pelastamisoperaatiota? :-D