Mies sai tädiltään 2000 euroa
Saa aika usein tädiltään rahaa, kun tädillä ei omia lapsia ja varallisuutta paljon.
Luulin, että tekisimme miehen kanssa yhdessä jotain kivaa rahoilla. Ehdotin risteilyä yms., mutta ukko katseleekin itselleen harrasteautoa.
Mä oon niin hilkulla, etten pakkaa tavaroitani ja lähde. Raivostuttaa helkutisti!
Kommentit (28)
Ei kaikille miehille ole tärkeää käyttöauton kalleus ja merkki. Tämä mies selvästi tykkää toisenlaisista autoista ja nauttii niiden ympärillä puuhaamisesta. Sä oot jo saanu hotelliviikonlopun, sullahan on huippu mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se törkeää, että mies suunnittelee tekevänsä saamallaan rahalla itselle mieluisia asioita, ei sitä, mitä sinä haluat. Oletteko edes naimisissa?
Emme ole naimisissa, emmekä kihloissa.
Risteilyehdotukseeni mies vain totesi, että "vastahan pari viikkoa sitten tarjosin hotelliviikonlopun".
Jotenkin niin lapsellista, että melkein kolmekymppinen mies etsii itselleen vanhaa autoa harrasteeksi, etenkin kun sen käyttöautokaan ei ole mitenkään uusi.
ApKuinka vanha itse olet? 😂
Olen itse 24v ja opiskelen, joten mulla ei ole rahaa juuri mihinkään.
Millainen rahankäyttö teillä yleensä on? Miten jaatte menot, entä millaiset tulot.
Ja siis kumpi teistä on se itsekäs?
Olisin ymmärtänyt harmistumisesi, jos mies ei koskaan huomioisi sinua, ette kävisi missään ym.
Meillä oli niin päin, että minun olisi pitänyt törsätä kaikki rahani mieheen. Mies sai mennä vaihtoon :)
Lompakkoloismiehen "naiset on kiinnostuneet vain rahasta" -fantasiaa taas tuutintäydeltä.
Pakko olla provo, ei kenenkään tädit huvikseen tuhansia euroja jakele.
No onpa vähän itsekästä, mutta jokainen toki tavallaan...