Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoijat ovat tekopyhiä!

Vierailija
08.10.2016 |

Moni parvekkeella polttava sanoo, että ei se savu ketään haittaa. No miksi sitten polttaa parvekkeella eikä siellä kämpässään sisällä, jos savu ei kerran haittaa!? Sama koskee niitä, jotka polttavat autossa ikkunat auki. Miksi niitä ikkunoita täytyy pitää auki, jos savu ei kerran haittaa!?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot tosi välkky!

Vierailija
2/26 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä polttamisesta aiheutuu enemmän haittoja naapureille, kun koko talo alkaa haista. Autossa ikkunat kiinni polttamisesta syntyy niin sankka savu, että näkeminen on vaikeaa ja voin ajaa vaikka sinun päällesi vahingossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen bussipysäkillä venäläisen naisen pienen lapsensa kanssa ja poltti tupakkaa siinä katoksessa kieltomerkistä huolimatta ylpeän näköisenä. Muut ihmiset sitten seisoivat katoksen ulkopuolella. Olisin vetänyt turpaan, ellen olisi ollut itse bussissa.

Vierailija
4/26 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisällä polttamisesta aiheutuu enemmän haittoja naapureille, kun koko talo alkaa haista. Autossa ikkunat kiinni polttamisesta syntyy niin sankka savu, että näkeminen on vaikeaa ja voin ajaa vaikka sinun päällesi vahingossa.

Niin, mutta eihän sen savun pitänyt haitata ketään?

Vierailija
5/26 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten havaitsit tän venäläisyyden bussista asti?

Vierailija
6/26 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kaveri on lopettanut polttamisen, melkein kaikki jotka joskus polttivat. Tupakointia harrastaa enää se alin tatuoitu työtön pohjasakka nenärenkaineen.

Vierailija
7/26 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin eilen bussipysäkillä venäläisen naisen pienen lapsensa kanssa ja poltti tupakkaa siinä katoksessa kieltomerkistä huolimatta ylpeän näköisenä. Muut ihmiset sitten seisoivat katoksen ulkopuolella. Olisin vetänyt turpaan, ellen olisi ollut itse bussissa.

Vierailija
8/26 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö, että et tunnista venäläistä naista? He ovat kauniita, hoikkia, meikattua ja paljon koruja. Erottaa suomalaisesta heti. Lisäksi täällä päin asuu paljon venäläisiä perheitä.

Vierailija
9/26 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta eihän sen savun pitänyt haitata ketään?

Mä en koskaan sano noin, koska kyllä varmasti haittaa. En koskaan polta esim. bussipysäkeillä tai muissa paikoissa, joissa on paljon ihmisiä enkä pääse kauas heistä. Tiedän, että on olemassa niitäkin tupakoitsijoita, joita ei kiinnosta vaikka puhaltaisivat savut lapsen naamalle, mutta itse pyrin minimoimaan toisten kärsimyksen.

10/26 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poltan, mutta kaukana esim. Meijän taloyhtiön pihasta,vien tumpit AINA roskiin, olin missä tahansa. Jos lapsia tulee vastaan , tupakki piiloon, enkä koskaan puhalla heidän päälleen(tietenkään),bussikatoksessa en polta koskaan. En pidä itseäni millään lailla tekopyhänä(?) tai jotenkin huonompana kuin muut. Ajattelen ympärillä olevia ihmisiä ja olen hyvä tyyppi.

Mä oon kokenu sellasta, että oon maininnu että poltan, nii monet ihmiset alkanu suhtautumaan muhun sen jälkeen negatiivisesti...

Vierailija
11/26 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tuossa jonkin aikaa sitten kaupan parkkihallissa, kun nainen laittoi pienet lapsensa Fiat Punton takapenkille turvaistuimiin, hyppäsi itse ratin taakse, käynnisti auton, sytytti savukkeen ja sitten lähti ajamaan. Ainakin lähtiessä näytti ikkunatkin olevan kiinni.

Vierailija
12/26 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjäinen kirjoitti:

Mä oon kokenu sellasta, että oon maininnu että poltan, nii monet ihmiset alkanu suhtautumaan muhun sen jälkeen negatiivisesti...

Onko se jokin ihme? Tupakointihan kertoo ylivertaisesta tyhmyydestä ja todennäköisesti sinä haiset pahalle.

Vierailija
13/26 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tuossa jonkin aikaa sitten kaupan parkkihallissa, kun nainen laittoi pienet lapsensa Fiat Punton takapenkille turvaistuimiin, hyppäsi itse ratin taakse, käynnisti auton, sytytti savukkeen ja sitten lähti ajamaan. Ainakin lähtiessä näytti ikkunatkin olevan kiinni.

Ilmeisesti siinä siedätettiin lapsia.

Vierailija
14/26 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astmaatikko työkaverini tupakoi ja syyttää astman pahenemisesta ainoastaan työpaikan homeita. En ole viitsinyt kysyä miksi hän astmaatikkona myös tupakoi? Miten sokea voi olla omalle toiminnalleen?

Lisäksi aikuisella lapsellaan vaikea atopia, joka on vaivannut lapsuudesta asti.

Vierailija
15/26 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö, että et tunnista venäläistä naista? He ovat kauniita, hoikkia, meikattua ja paljon koruja. Erottaa suomalaisesta heti. Lisäksi täällä päin asuu paljon venäläisiä perheitä.

No täytyy myöntää että en kyllä erota ihmisestä onko hän kansallisuudeltaan venäläinen, ukrainalainen, latvialainen vai vaikka ihan suomalainen. Kansallisuus ei näy naamasta, vain geenit eikä ne liity mitenkään siihen missä henkilö on syntynyt tai asuu.

Vierailija
16/26 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joskus 90-luvulla koulussa kiusattiin niitä, joiden vanhemmat polttivat. Ja kyllä joistain näki, että raskausaikana on äiti polttanut. Olivat jotenkin "hitaita" tai muuten outoja.

17/26 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jokin ihme? Tupakointihan kertoo ylivertaisesta tyhmyydestä ja todennäköisesti sinä haiset pahalle.[/quote]

Oot jutellu jonkun ihmisen kanssa koko illan, pidät sitä fiksuna ja tuoksuukin hyväktä. Hän käy röökillä ja on sen jälkeen alimpaan kastiin kuuluva öykkäri rikollinen? "Olit todella hyvä tyyppi ja tullaan kaikin tavoin toimeen,mutta sä poltat" mun mielestä ihan naurettavaa

Vierailija
18/26 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni kaveri on lopettanut polttamisen, melkein kaikki jotka joskus polttivat. Tupakointia harrastaa enää se alin tatuoitu työtön pohjasakka nenärenkaineen.

En ole työtön enkä tatuoitu. Normaalit korvisreijät on ainoat lävistykset. Tupakoija kuitenkin olen.

Vierailija
19/26 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täytyy myöntää että en kyllä erota ihmisestä onko hän kansallisuudeltaan venäläinen, ukrainalainen, latvialainen vai vaikka ihan suomalainen. Kansallisuus ei näy naamasta, vain geenit eikä ne liity mitenkään siihen missä henkilö on syntynyt tai asuu.

Täh? Kyllähän ulkomaillakin heti tunnistaa toiset suomalaiset. Ja väitätkö, että esim. japanilaiset ja suomalaiset näyttävät samoilta? Huhhuh tuota äärisuvaitsevaisuutta taas :D

Vierailija
20/26 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnistan kyllä ulkomailla jo kaukaa toiset suomalaiset, että kyllä niissä piirteissä jotain on. Ihmisethän parittelevat pääosin maansa rajojen sisäpuolella, jolloin tyypillisiä piirteitä kehittyy. Katsopa vaikka kuvia venäläisistä miehistä, niin erittäin moni on sellainen ihmeellinen Putinin näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän