Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, pitääkö naisen olla tiukka?

Vierailija
08.10.2016 |

Tarvitseeko penis puristusta paljonkin vai onko yhdyntä jo itsessään niin kiihottava, ettei ole väliä kitkalla?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkaa just lähestyä uuden miehen kanssa petipuuhat ja oon kauhuna kun oon niin tiukka ja pelkään mitä se ajattelee. Mun kanssa joutuu just tekemään töitä että pääsee sisään, ujuttautumaan sentti sentiltä, onko se miehistä täysi turn off? Kostun kyllä paljon ja orgasmien kanssa ei ongelmia, saan tosi nopsaan, mutta pelkään miehen nauravan tai pettyvän. Jännittää ja siirrän koronan varjolla näkemistä, mutta oikeesti syy on tämä pieni koko. Aiemmin ollut sama kumppani monta vuotta ja kommentoi vaan alkuun että tosi tiukka on, ei hyvällä eikä pahalla, niin siitäkin tiedän. Voiko olla että mies hermostuu liian tiukkaan?

Oletko varma ettei pillusi & lantionpohjanlihaksesi ole jotenkin krampissa jos niiden kanssa pitää tehdä paljon extramäärä töitä? Onko sinulla muuten vaikeuksia rentoutua?

Kuulostaa siltä että olet rentouttavan hieronnan tarpeessa..

Vierailija
62/65 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

”Tiukka” pillu on muutenkin ohutmunaisten puhetta. Heille on olemassa löysää ja tiukkaa, muille taas sopivaa ja liian ahdasta, jolloin kunnon panemisesta ei tule mitään.

Seksihommat ja sitä myöten suhdehommat ovat kyllä lässähtäneet kasaan, kun naisen vaginassa on ollut tilavuutta liian vähän, mutta päinvastaista ongelmaa ei ole tähän päivään mennessä ollut.

Oikea nainen on sellainen, joka pystyy vastaanottamaan kunnon panot oikealta mieheltä, jolla on miehen kokoinen varustus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan miehen kokoinen varustus niin ei valita löysästä eikä vonkaa kakkosta. Semmonen on oikea mies!

Vierailija
64/65 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän on yhteensopivuudesta. Ei ole liian pieniä munia eikä liian väljiä römpisä. Silloin on vaan epäsopiva pari.

Vierailija
65/65 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen toosa on tehnyt asiansa. Niin tiukat kuin vähän väljemmätkin. Aina tuntuu ja näyttää hyvältä. Uskoisin että täysjärkinen nainen ajattelee meistä miehistä samoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä