Mies, pitääkö naisen olla tiukka?
Tarvitseeko penis puristusta paljonkin vai onko yhdyntä jo itsessään niin kiihottava, ettei ole väliä kitkalla?
Kommentit (65)
Ihan parasta on kun puristaa kovaa, varsinkin juuri ratkaisevalla hetkellä. Jos puristat koko ajan mies tulee vielä nopeammin. Sehän tarkoittaa yleensä, että tuntuu hyvältä. Kiva hänelle, huono sinulle. :) Itse saan todella helposti ja monta kertaa. Ei siis ongelma meillä. Seksi kestää vain pari minuuttia, mutta sitä on usein. Jopa pari kertaa päivässä. Itse suosittelen lihasten treenausta. Lisäsi minullakin tuntumaa todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olin ennen synnytyksiä tosi tiukka, mutta siinä oli se huono puoli, että mies tuli tosi äkkiä. Nyt mies kestää kauemman.
Ja nauttii vähemmän.
no se eräänlainen plus-ominaisuus eli tiukka
on paras mutta löysälläki pärjää.
asennot, synnytykset ja ikä noissa
vaikuttaa kanssa. kyykyssä ja
pillu-lihakset supistettuna.
avot että lentää ajatuksesta
Huuhaa paskaa koko homma että nainen vaa löystyisi suunnattomasti. Vaikkakin iän myötä ehkä hieman mutta sitä nyt ei kukaan mies huomaa jos mietitää että keskiverto kullinvarsi on 12-14cm. Ja se että synnytyksen jälkeen seksiä ei edes suositella on siitä syystä että paikat ovat täysin loppu ja jopa revenneet mutta puol vuoden/vuoden jälkeen pillu on taas tiukka kuin kongolainen anaalissa
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on että nainen on hyvin kiihottunut. Silloin pillu oikein imee munan sisäänsä ja litisee panettavasti.
Sehän on just päinvastoin? Mitä kiihottuneempi, sitä vähemmän kitkaa, eli sitä "löysempi" tunne. Elastisuuttakin on enemmän, eli taas "löysempi".
Treenatuilla lihaksilla voi vaikuttaa, mutta sitä voi tehdä tiukalla tai löysällä.
uu kirjoitti:
M57 kirjoitti:
Mitä tiukempi sitä paremmalta se tuntuu. Molemmista. Sama kun runkkaat miestä tai otat suihin, niin tiukkuus nopeuttaa lopputulosta. Kuten myös liikkeen nopeus.
Jos itseäsi löysyys huolestuttaa niin sekin on tuttu aihe. Kolmen lapsen jälkeen vaimo oli edelleen aika "sopiva", mutta Hän halusi lisää tunnetta ja rupesi treenaamaan alalihaksia. Wau. Nyt osaa puristaa niin, että ei paremmasta väliä.
Minuakin vähän huolestuttaa että olenko tarpeeksi tiukka kun olen synnyttänyt ja ikääkin alkaa olla.
Mies tulee kyllä aika nopeastikin ja suihin otossa ei saa kuin vähän kielellä lipsutella. Hyvin hellävaraisesti pitää homma hoitaa.
Ei ole valittanut mutta eihän hän hienotunteisena kovin helposti mitään negatiivista sano.
Mistä voisin itse asian päätellä?
Miksi tehdä asiasta ongelmaa, jos varsinaista ongelmaa ei ole? Jos mies tulee aika nopeastikin, niin missä ongelma? Kuulostaa, että murehdit turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tiukka ja saanut siitä neg palautetta. Ongelmana on myös märkyys. Ei-kiihottuneena olisin ok-tiukka (ei saa kuin 1-2 sormea sisälle ), mutta kiihottuneena kitka katoaa ja miehen tuntuma häviää vaikka puristan koko ajan lihaksilla. Suihinotto kuulemma on vaan paljon paljon paremman tuntuista mitä yhdyntä kanssani :( Eikä yhdyntä mullekaan tunnu oikein miltään löysyyden takia.
Ei sinne kyllä pitäisi kuivana yhtäkään sormea mennä. Mulla menee äärimmäisen kiihottuneena 1 hyvin, 2 tuntuu, kolmelle jo aika työntämistä. 3 olen synnyttänyt.
Onko olemassa jotain lähdettä sille, ettei kuivana pitäisi mennä yhtään sormea? Sä et sitten varmasti pysty olemaan yhdynnässä lainkaan.
Miten niin ei pysty olemaan yhdynnässä lainkaan? Eihän sitä yhdyntää kuivana harrastetakaan. En ole tuo jolle vastasit, mutta ei mullakaan kyllä kuivana yhtään sormea ainakaan mitenkään helposti sinne sujahda. Toki jos väkisin työntäisi mutta se sattuu jo aika lailla.
No jos äärimmäisen kiihottuneena kolmea sormea pitää jo survoa sisälle, niin aika hankalalta vaikuttaa. Ja miten voi käydä gynellä, jos ei mene yhtään sormea sisälle kiihottumatta?
Vaikuttaa hankalalta? Outo kommentti minun mielestäni. En ole ikinä ajatellut olevani tiukka, mutta ei kiihottuneena ei todellakaan mene yhtään sormea sisään. Kiihottuneena 1 tai 2 tuntuu hyvältä ja 3 sattuu. Exällä oli iso ja se sattui aina sisään työntyessä ja välillä tuli pieniä repeämiä joiden takia täytyi pitää taukoa. Mies oli ensimmäisenä joten luulin että se kuului asiaan. Gyne on muuten joskus vaihtunut pienempiin välineisiin koska hänen mukaansa paikat olivat niin pienet. Miehet eivät ikinä ole kommentoineet että olisin tiukka joten olen ajatellut että olen ns. normaalin kokoinen. Lihasten käytöstä olen kyllä kuullut ylistystä.
Niin mutta siitä huolimatta gynen kaksi sormea menee aivan helposti sisään.
eräs tytteli saadessan orkun alkoi supistelemaan ja vapisemaan voimkkaasti jolloin täysin kova kulli ikäänkuin joutui vetäytymään taaksepäin sentti sentiltä kun emätin meni kiinni, sormella kun kokeili niin kynnen verran meni sisään muutama minsa piti varttua ennenkuin sai taas kankea ujutettua ineen mutta sekin tutui kuin olisi neitsyttä kyntänyt eli ako piti avata itse sentti sentiltä ja tämä siis toistui joka ilta kun se oli ajossa mulla
Ei pillun nyt tarvitse olla mikään kivenmurskain mutta arvostan kyllä jos vagina on timmiksi treenattu
Vierailija kirjoitti:
eräs tytteli saadessan orkun alkoi supistelemaan ja vapisemaan voimkkaasti jolloin täysin kova kulli ikäänkuin joutui vetäytymään taaksepäin sentti sentiltä kun emätin meni kiinni, sormella kun kokeili niin kynnen verran meni sisään muutama minsa piti varttua ennenkuin sai taas kankea ujutettua ineen mutta sekin tutui kuin olisi neitsyttä kyntänyt eli ako piti avata itse sentti sentiltä ja tämä siis toistui joka ilta kun se oli ajossa mulla
Pisteet ja pilkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on että nainen on hyvin kiihottunut. Silloin pillu oikein imee munan sisäänsä ja litisee panettavasti.
Sehän on just päinvastoin? Mitä kiihottuneempi, sitä vähemmän kitkaa, eli sitä "löysempi" tunne. Elastisuuttakin on enemmän, eli taas "löysempi".
Treenatuilla lihaksilla voi vaikuttaa, mutta sitä voi tehdä tiukalla tai löysällä.
Kyllä mulla ainakin kunnolla kiihottuessa alapää turpoaa ja silloin tunnun tiukemmalta. Jos pelkästään kostun eikä ehdi turvota tuntuu väljemmältä.
Ei se fyysinen mitta naisella paljoaakaan vaihtele. Jokainen normaali nainen riittävästi kiihotimuttuaan saa lähes minkä hyvänsä kokoisen kalun sisään, jankun vedöt kslun ulos niin eihön sinne jää tyhjää tilaa, vai jääkö teidän huulet paljonkin erilleen?
"Tiukkuus" tarkoittaa vain lihaskuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se fyysinen mitta naisella paljoaakaan vaihtele. Jokainen normaali nainen riittävästi kiihotimuttuaan saa lähes minkä hyvänsä kokoisen kalun sisään, jankun vedöt kslun ulos niin eihön sinne jää tyhjää tilaa, vai jääkö teidän huulet paljonkin erilleen?
"Tiukkuus" tarkoittaa vain lihaskuntoa.
Mitä sinä höpiset. Emättimien pituus vaihtelee 6-12cm välillä. Sanotaan, että pillu saattaa laajentua kaksinkertaiseksi kiihoittuessaan. Silloinkin väli on 12-24cm. Joten 20cm kalu ei mahdu kokonaan pienimpiin. Emättimien leveyskin vaihtelee 2,5 ja 3,5cm välillä, joten leyksissäkin on paljon eroja. Siihen sitten vielä lihaskunnon merkitys ja varsinkin kuinka isot on pillun paisuvaiset. Ne voi olla yhtä isot kuin miehilläkin, mutta vain vartalon sisällä emättimen ja vaginan reunoilla.
Niin, ett on eroja.
Ei mielellään tiukka. Ei vaan ole koskaan kohdalle osunut riittävän väljääkään. Itselläni niin paksu, että olisi kiva, kun joskus saisi painaa ihan vapaasti ilman pelkoa kivuista.
sanon taas. ennen kun ihmisellä siis samaa lihaa ja verta olevalla hyypiöllä kuin tänä päivänäki oli muuta tekemustä ja vietti jatkaa sukua ilma että joka toisen vastaantulijan kans piti mielhyvää hakee. tai pohtii kokoja ja tiukkuksia palstoilla.aii saaa..a miten sairaita nykyään ollaankin.ei vain tunnusteta heikkouttaaan.
Itse pidän siitä, että vaimoni kostuu hyvin. Aluksi on väljempää (mitä se sitten tarkoittaakin) ja kliimaksin lähestyessä alkaa sykintä ja tiukkeneminen. Rakastelu tuntuu hyvältä kun ei itse laukea nautinnossa ihan parissa sekunnissa. Ei ole väliä siis.
Mulla alkaa just lähestyä uuden miehen kanssa petipuuhat ja oon kauhuna kun oon niin tiukka ja pelkään mitä se ajattelee. Mun kanssa joutuu just tekemään töitä että pääsee sisään, ujuttautumaan sentti sentiltä, onko se miehistä täysi turn off? Kostun kyllä paljon ja orgasmien kanssa ei ongelmia, saan tosi nopsaan, mutta pelkään miehen nauravan tai pettyvän. Jännittää ja siirrän koronan varjolla näkemistä, mutta oikeesti syy on tämä pieni koko. Aiemmin ollut sama kumppani monta vuotta ja kommentoi vaan alkuun että tosi tiukka on, ei hyvällä eikä pahalla, niin siitäkin tiedän. Voiko olla että mies hermostuu liian tiukkaan?
Ei huolta, hyvin se menee.
Seurustelin joskus hoikan tanssijaneitokaisen kanssa. Tytöllä oli tosi pieni ja tiukka, sellainen yhden sormen pimppi. Ensimmäisellä kerralla olin vähän huolissani, etten vaan satuta tai säikäytä tyttöä, ja kyselin että pitääkö ottaa varovasti, kun sinulla on noin ahtaat paikat? Tyttö sanoi että sisään vaan, kyllä sinne mahtuu kun pimppi on jo nuolemisesta ihan märkä. Työnnyin kerralla pohjaan asti, kummaltakin pääsi syvä huokaus, ja jatkoimme kohti onnellista loppua ;)
Minuakin vähän huolestuttaa että olenko tarpeeksi tiukka kun olen synnyttänyt ja ikääkin alkaa olla.
Mies tulee kyllä aika nopeastikin ja suihin otossa ei saa kuin vähän kielellä lipsutella. Hyvin hellävaraisesti pitää homma hoitaa.
Ei ole valittanut mutta eihän hän hienotunteisena kovin helposti mitään negatiivista sano.
Mistä voisin itse asian päätellä?