Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Mistä olet huomannut että nainen on ihastunut sinuun?

Vierailija
08.10.2016 |

Mistä merkeistä? Mitä sitten on tapahtunut?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut naiset mulkoilee ja tuijottaa ja kun mies lähestyy ja tämä on erittäin yleistä , väärinkäsityksiä ja virhe tulkintoja tulee paljon suuntaan jos toiseen .

Onko se niin vaikeaa tulla sanomaan että tykkään Tai pidān sinusta. ,? On ilmeisesti ja vielä vanhanaikaista .

Kaikki menisi ainakin suoraan eikä tulisi tulkinta virheitä, mutta miksi näin ei ole ?

Pelkääkö ihmiset torjutuksitulemista vai jotain muuta , mitä ?

Vierailija
42/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös ihastunut nainen nimenomaan välttele katsetta?eikä katso silmiin,ainakaan kauaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikös ihastunut nainen nimenomaan välttele katsetta?eikä katso silmiin,ainakaan kauaa?

En tiedä , mutta jos sinä tiedät niin kerro se meille kaikille, ja kiitos jo etukäteen.

Vierailija
44/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuudesta.

Vierailija
45/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaako oikeasti noita laajentuneita pupilleja? Olen ennenkin lukenut tästä ja nyt olen vain tuijotellut tapailemani miehen pupilleja tarkasti. Mitään laajentamusta en ole kyllä havainnut. Olikohan tämä nyt tässä? ;)

Sitä ei voi olla huomaamatta. Reaktio on naisilla niin voimakas. Kolme kertaa on minun kohdalleni sattunut. Ensimmäisellä kertaa en ymmärtänyt mistä oli kyse kun olin liian nuori ja kokematon. Seuraavan rakastuneen vein alttarille. Viimeisimmälle tapaukselle piti antaa rukkaset koska olen 20 vuoden jälkeen yhä  naimisissa tuon kakkosen kanssa.

m

Vierailija
46/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuudesta.

Selitätkö vähän tarkemmin, miten se olisi mustasukkainen muka minusta mies jonka tapaa ensimmäistä kertaa ?

Perustele järkevästi jos pystyt please.

Vierailija
47/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaa tanssia ja jatkoa ehkä

Vierailija
48/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihastunut työkaveriini, ja en todellakaan halua että hän huomaa sitä.. Hän on kyllä ihastuttava, ja vahingossa välillä katselen sitä kun oletan että ei huomaa. Nyt olen huomannut, että hänkin katselee minua jostain takavasemmalta. Mutta onkohan nyt käynyt kuitenkin, niin että on huomannut ihastukseni ja siksi mulkoilee?! Kuolen häpeästä... Viime viikolla yritin vältellä häntä, en edes moikannut joka päivä, koska jos hän jotain olettaa, niin saa olettamukseksi jäädä.. Vai onko se vielä typerämpää? Menen ihan paniikkiin aina kun näen hänet, enkä käyttäydy järkevästi.

Vierailija
49/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

48= nainen

Vierailija
50/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu ihan märkä.

Vierailija
51/63 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä ruuasta

Vierailija
52/63 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan tätä ei kannata kysyä miehiltä, koska iso osa miehistä luulee kaiken normaalin ystävällisyyden olevan merkki kiinnostuksesta. Olen itse nainen, joka on ystävällinen ja puhelias ja hymyileväinen, ja lähes kaikki esim. töissä ja harrastuksissa kohtaamani miehet ovat aluksi kuvitelleet minun olleen heistä kiinnostunut. Tämä on ollut tosi kiusallista, sillä itselläni ei todellakaan ole ollut näissä kohtaamisissa mitään taka-ajatuksia enkä ole näitä miehiä edes ottanut mitenkään "miehinä", ihan normaalisti jutellut ja kysellyt kuulumisia kuten hyviin käytöstapoihin kuuluu. 

Samoin eksäni luuli, että kaikki naiset vaikkapa kaupan kassaa myöten olivat häneen ihastuneita. Koska olivat hänelle niin ystävällisiä ja hymyilivät. Hän oli jopa sanonut muutamalle, että on varattu, mikä oli aiheuttanut noloja tilanteita (kun naiset olivat siis olleet ihan normaalin ystävällisiä vailla romanttisia ajatuksia....).

Tiedätte, kun asia otetaan esille tai vihjataan suoraan. 

Tämä. Ja lisäksi vielä se, johon OIKEASTI on ihastunut, ei tajua mitään, ei sitten millään, vaikka kuinka vihjailee...

Vierailija
53/63 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti huomaa sitä mistään, mutta koska olen ihan lapsen tasolla näissä jutuissa niin päässäni ajattelen, että nainen on aina kiinnostunut minusta jos hän sattuu olemaan minulle ystävällinen. Johtuu luultavasti siitä, että naiset ovat yleensä varsin ilkeitä minua kohtaan. Ylianalysoin jos joku nainen tulee juttelemaan minulle jne. Kertomalla ihastuksesta asia tulee selväksi minullekin, mutta jos kertoo siitä minulle niin kannattaa varautua siihen, että saatan sanoa tai käyttäytyä todella ääliömäisesti.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
54/63 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuudesta.

Tämä on varma merkki, en ikipäivänä ole muuten mustis!

Vierailija
55/63 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuudesta.

Tämä on varma merkki, en ikipäivänä ole muuten mustis!

Minä onneton olen paljastunut juurikin siksi etten osannut peittää mustasukkaisuuttani :D

Vierailija
56/63 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee seuraan uudelleen ja uudelleen vaikka ei tarvitsisi :)

Vierailija
57/63 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän ottaa spermani peräsuoleensa.

Vierailija
58/63 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilee paljon, hakeutuu jatkuvasti seuraan syyllä millä hyvänsä, nauraa jutuilleni, viipyilevät katseet.

Tuo "hymyilee paljon" ei ole merkki kiinnostuksesta. Minä hymyilen paljon, käytännössä aina kun joku katsoo minua. Tiedän, että jotkut kuvittelevat sitä flirtiksi, mutta ei todellakaan ole. Jutuillekin nauran jos ne ovat hyviä!

Viipyilevät katseet ja seuraan aina hakeutuminen on kyllä merkkejä kiinnostuksesta.

Vierailija
59/63 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottaa tanssia ja jatkoa ehkä

Pelkkä tanssi riittää.

Vierailija
60/63 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihastunut työkaveriini, ja en todellakaan halua että hän huomaa sitä.. Hän on kyllä ihastuttava, ja vahingossa välillä katselen sitä kun oletan että ei huomaa. Nyt olen huomannut, että hänkin katselee minua jostain takavasemmalta. Mutta onkohan nyt käynyt kuitenkin, niin että on huomannut ihastukseni ja siksi mulkoilee?! Kuolen häpeästä... Viime viikolla yritin vältellä häntä, en edes moikannut joka päivä, koska jos hän jotain olettaa, niin saa olettamukseksi jäädä.. Vai onko se vielä typerämpää? Menen ihan paniikkiin aina kun näen hänet, enkä käyttäydy järkevästi.

Oletko siis nainen? Koska logiikassasi ei ole järjen hiventäkään.