Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Mistä olet huomannut että nainen on ihastunut sinuun?

Vierailija
08.10.2016 |

Mistä merkeistä? Mitä sitten on tapahtunut?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ei ole vielä koskaan tapahtunut 46 vuoden aikana. :( 

Siis että olisit huomannut naisen ihastuneen ei tapahtunut, mutta mitä muuta sinnulla on jäänyt huomaamatta tuijotellessasi vain isoja tissejä ja fitnesspyllyjä.

Sieltä tultiin taas viitta päällä femspleinaamaan!

Vierailija
22/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilee paljon, hakeutuu jatkuvasti seuraan syyllä millä hyvänsä, nauraa jutuilleni, viipyilevät katseet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle:  erittäin vaikea huomata mistään ,ainostaan jos se on melkoisen rohkeaa lähestymistä jaihan selvää  esim lähelle tulemista,muuten mitkään tyypilliset uhastumisen  merkit ei tarkoita välttämättä mitään,ite sanoisin tuohon niin että nainnen käyttäytyy samalla tavalla kuin mies ihastuneena mutta naiset usein piilottaa ihastuneisuuden(tosin jotkut miehetkin) se riippuu niin monesta asioista esim jos joku ujo henkilö on ihastunut niin sen ujon henkilön ihastumisen näyttäminen  voi olla todella varovaista eikä kohde sitä varmaan ymmärrä että ujo on ihastunut häneen,itse en osaa sanoa/tulkita naisista koska joku on ollut ihastunut,vain silloin tiedän kun se on täysin läpinäkyvää ja pari kertaa olen tiennyt sen siitä kun kun nainen tulee tosi "lähelle" itseäni 

Vierailija
24/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmistä.

Miten huomaa silmistä?

T. Eräs joka ei halua paljastua

Pupillit laajenevat, kun ihminen katsoo jotain mistä pitää. Tätä ei voi tahdonvoimalla hallita, ei siis kannata katsoa ihastustaan silmiin jos haluaa säilyttää salaisuutensa.

ei pidä paikkaansa,pupillit ei laajene ihastuneella

Vierailija
25/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmistä.

Miten huomaa silmistä?

Pupillit laajenevat, kun ihminen katsoo jotain mistä pitää. Tätä ei voi tahdonvoimalla hallita, ei siis kannata katsoa ihastustaan silmiin jos haluaa säilyttää salaisuutensa.

Häiritsee, kun ihastukseni vaikuttaa vastaavan tunteisiin kaikin mahdollisin keinoin mutta normaalit pupillit ovat vaivanneet minua.

Minun (naisen) ihastuksen huomaa katseesta ja siitä että kohtelen ihastuksen kohdetta eri tavalla. Olen pidättyväisempi jos ihastus on salainen.

Vierailija
26/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmistä.

Miten huomaa silmistä?

Tai sit on hämärämpää tai toinen on aineissa.. Pupillit laajenee monestakin syystä

Vierailija
27/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen et niin miehen ku naisenkin ihastumisen huomaa parhaiten siinä, et onko se käytös jotenkin erilaista sen ihastuksen kohteen seurassa kuin muiden. Se, mikä joillekin on hyväntuulista, harmitonta läpän heittoa vailla mitään sen kummempaa, on joillekin jo suurempaakin flirttiä. ELI: onko käytös jotenkin poikkeavaa tämän "ihastuksen" seurassa, sen tarkastelu ratkaisee.

En oo mies, sori.

Vierailija
28/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaako oikeasti noita laajentuneita pupilleja? Olen ennenkin lukenut tästä ja nyt olen vain tuijotellut tapailemani miehen pupilleja tarkasti. Mitään laajentamusta en ole kyllä havainnut. Olikohan tämä nyt tässä? ;)

Vierailija
29/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen etsii katsekontaktia ihastuessaan.

Muistan nuoruudesta tytön, joka hakeutui lähistölle tekemään jotain kun olin työkeikalla hänen kotonaan.

Aina kun satuin katsomaan hänen suuntaansa hänen silmänsä olivat kohdistettu minuun.

Huomattuaan katseeni, hän käänsi päänsä pois, koska oli ujo !

Vierailija
30/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri mistään, jos nainen istuu syliin ja sanoo, että "voi kun sä olet niin ihana", niin silti ei meinaa lamppu syttyä...

Vierailija
31/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan tätä ei kannata kysyä miehiltä, koska iso osa miehistä luulee kaiken normaalin ystävällisyyden olevan merkki kiinnostuksesta. Olen itse nainen, joka on ystävällinen ja puhelias ja hymyileväinen, ja lähes kaikki esim. töissä ja harrastuksissa kohtaamani miehet ovat aluksi kuvitelleet minun olleen heistä kiinnostunut. Tämä on ollut tosi kiusallista, sillä itselläni ei todellakaan ole ollut näissä kohtaamisissa mitään taka-ajatuksia enkä ole näitä miehiä edes ottanut mitenkään "miehinä", ihan normaalisti jutellut ja kysellyt kuulumisia kuten hyviin käytöstapoihin kuuluu. 

Samoin eksäni luuli, että kaikki naiset vaikkapa kaupan kassaa myöten olivat häneen ihastuneita. Koska olivat hänelle niin ystävällisiä ja hymyilivät. Hän oli jopa sanonut muutamalle, että on varattu, mikä oli aiheuttanut noloja tilanteita (kun naiset olivat siis olleet ihan normaalin ystävällisiä vailla romanttisia ajatuksia....).

Tiedätte, kun asia otetaan esille tai vihjataan suoraan. 

Vierailija
32/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tapahtunut.

-akateeminen mies 39v

Vierailija
33/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyttelee lähellä, katsoo silmiin pitkään ja hymyilee, saattaa jonkin tekosyyn varjolla koskettaa... Siitä on kauan, mutta kyllä minä muistan. 

Vierailija
34/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan tätä ei kannata kysyä miehiltä, koska iso osa miehistä luulee kaiken normaalin ystävällisyyden olevan merkki kiinnostuksesta. Olen itse nainen, joka on ystävällinen ja puhelias ja hymyileväinen, ja lähes kaikki esim. töissä ja harrastuksissa kohtaamani miehet ovat aluksi kuvitelleet minun olleen heistä kiinnostunut. Tämä on ollut tosi kiusallista, sillä itselläni ei todellakaan ole ollut näissä kohtaamisissa mitään taka-ajatuksia enkä ole näitä miehiä edes ottanut mitenkään "miehinä", ihan normaalisti jutellut ja kysellyt kuulumisia kuten hyviin käytöstapoihin kuuluu. 

Samoin eksäni luuli, että kaikki naiset vaikkapa kaupan kassaa myöten olivat häneen ihastuneita. Koska olivat hänelle niin ystävällisiä ja hymyilivät. Hän oli jopa sanonut muutamalle, että on varattu, mikä oli aiheuttanut noloja tilanteita (kun naiset olivat siis olleet ihan normaalin ystävällisiä vailla romanttisia ajatuksia....).

Sama täällä. Ärsyttää kun joku heikkoitsetuntoinen mies yrittää lypsää minusta egoboostia kun luulee minun olevan ihastunut häneen.

Vierailija
35/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kaiken huippu oli, kun kaverini mies luuli minun olevan ihastunut häneen, koska olin hänelle normaalin ystävällinen ja hymyilevä. Tuli kerran kaupassa vastaan ja kysyin häneltä iloisena kuulumisia. Oli sitten mennyt kaverilleni sanomaan, että olen huono ystävä, koska flirttailen tälle miehelle ja selvästi yritän jotain. Hemmetti, että ärsytti! Minua ei voisi vähempää kiinnostaa se ukko. 

Vierailija
36/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% miehistä ei huomaa mitään että joku nainen olisi ihastunut tai kiinnostunut hänestä.

Jos nainen tulee juttelemaan ja katsoo pitkään silmiin se tapahtuu luultavasti siksi että nainen haluaa olla kohtelias ja ystävällinen tai aikoo pummata tai jotenkin muulla tavalla viedä miehen rahat tai yms.

Varovainen kannattaa olla eikä pidä kertoa heti kaikkea itsestään täysin vieraalle ihmiselle, joka luultavasti satuttaa ja pahoittaa sinun mielesi kuitenkin melko pian.

On oikeasti todella vaikeaa enää luottaa ihmisiin sekä naisiin että miehiin.

Toisille elämä on kuin peliä ja leikkiä missä voi tehdä ihan mitä tahansa ja koska tahansa ilman mitään tunnontuskia tai huonoa omaatuntoa, itse en ole sellainen ja juuri siksi tämä näkeminen ja kokeminen onkin niin masentavaa ja uuvuttavaa.

Se joku on varmasti siellä jossain. .tapaanko häntä koskaan, en ehkä tässä elämässä, mutta toivottavasti edes sitten seuraavassa.

Ei ole helppoa elää ns " kunnollisena miehenä " kelvottomien ja moraalittomien ihmisten maailmassa.

Harmi että vaimoni kuoli , onneksi sain pitää hänet kuitenkin 22vuotta ja saimme yhteisen tyttären.

Kaikella on kai tarkoitus vaikka sitä on vaikeaa ymmärtää.

Vierailija
37/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmistä.

Miten huomaa silmistä?

Ihastuessa erittyy dopamiinia joka suurentaa pupilleja. Ennen vanhaan jopa laitettiin nais-staroille jotain silmiin jotta elokuvien rakkauskohtaukset olisivat vaikuttaneet uskottavimmilta ja silmät intensiivisemmiltä.

Vierailija
38/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en yleensä huomaa ennen kuin joku sanoo suoraan. Baarissakin nainen on tullut jonkin ajan päästä suoraan sanomaan, enkö huomaa flirttiä. Katseemme on kohdannut ennen sitä, mutta se on kohdannut samana iltana niin monen muunkin naisen kanssa.

Työreissulla nainen oli kuvitellut viestittäneensä minulle ja tuli illalla koputtamaan ovelleni olettaen jotain... Keksi jonkun mitättömän aiheen ja poistui hyvin äkkiä, kun tajusi, etten ollutkaan ollut ajatuksessa mukana.

Jos on kiinnostusta, kyllä se sanallinen viestintä on helpoin ymmärtää. Jos ei ole mitään, jossa tulkita edes rivien välistä, on vaikea vastata, kun ei ole mitään johon vastata.

Vierailija
39/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomata mitään , ellei ihan suutelu etäisyylle tule " iholle " toisaalta se olisi kiva ehkä kokea jo sen tekijä olisi edes 7 asteikolla 4-10

Taitaa silti jäädä kokematta paitsi jos lomailee thaimaassa hymyjen maassa.

Vierailija
40/63 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaako oikeasti noita laajentuneita pupilleja? Olen ennenkin lukenut tästä ja nyt olen vain tuijotellut tapailemani miehen pupilleja tarkasti. Mitään laajentamusta en ole kyllä havainnut. Olikohan tämä nyt tässä? ;)

Kyllä, se oli siinä sitten.

En ole itsekään havainnut. Nykyinen mieheni ihmetteli tapailuvaiheessa olenko joissain aineissa kun pupillini olivat kuulemma valtavat :D Enpä tajunnut sitä silloin eikä varmaan hänkään, nyt vasta tuli mieleen että kai se ihastumisesta johtui sitten. Jännää.