Mies! Mistä olet huomannut että nainen on ihastunut sinuun?
Kommentit (63)
Nainen tuli juttelemaan ja kiherteli jutuilleni.
En tiedä. Ei ole vielä koskaan tapahtunut 46 vuoden aikana. :(
Hakeutuu juttelemaan, hakee katsekontaktia. Humalassa tekee suoraviivaisia seksuaalisia ehdotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Hakeutuu juttelemaan, hakee katsekontaktia. Humalassa tekee suoraviivaisia seksuaalisia ehdotuksia.
Ihastunut ei tee seksuaalisia ehdotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulle käy aivan hyvin, jos haluavat vain panna :d
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ihmeen Mona-Lisa siellä puhuu?
Vierailija kirjoitti:
Silmistä.
Miten huomaa silmistä?
T. Eräs joka ei halua paljastua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmistä.
Miten huomaa silmistä?
Pupillit laajenee. Laita blehat päähän niin et paljastu.
Ne on kyllä aina kertoneet ihan suoraan, joskus nuorempana saatoi itse olla se joka ihastui.
Kerran teinisuhteessa kuivittelin, että tytön mustasukkaisuus olisi ollut merkki ihastumisesta, mutta sepä ei ollut kuin merkki huonosta itsetunnosta ja häiriintyneisyydestä.
Kyllä joskus huomaan että nainen on kiinnostunut minusta ehkä ihastunutkin, mutta jos olen suhteessa en noita juttuja mitenkään noteeraa ja jos toinen kuitenkin tunnustaa ihastumisen, niin ihan puhumalla olen pärjännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmistä.
Miten huomaa silmistä?
Pupillit laajenevat, kun ihminen katsoo jotain mistä pitää. Tätä ei voi tahdonvoimalla hallita, ei siis kannata katsoa ihastustaan silmiin jos haluaa säilyttää salaisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Siis että olisit huomannut naisen ihastuneen ei tapahtunut, mutta mitä muuta sinnulla on jäänyt huomaamatta tuijotellessasi vain isoja tissejä ja fitnesspyllyjä.
Mieheni kertoi huomanneensa työkaverin ihastuneen häneen: hakeutui jatkuvasti seuraan, punasteli, tuijotti syvälle silmiin ja yritti järjestää miestäni kaikkiin työpaikan yhteisiin illanviettoihin tai muihin tapahtumiin.
Eli voiko tästä päätellä että miehet eivät huomaa mitään ellet ole tosi tökerö tai kerro asiaa suoraan? Toisaalta harmi koska olen hienovaraisen flirtin mestari.
Vierailija kirjoitti:
Sama homma. Sen sijaan huomaan aina, kun nainen ihastuu ystävääni. Jotenkin huomaan tämmöset enkä haluaisi ollenkaan. Sattuu vain enemmän
Vierailija kirjoitti:
Eli voiko tästä päätellä että miehet eivät huomaa mitään ellet ole tosi tökerö tai kerro asiaa suoraan? Toisaalta harmi koska olen hienovaraisen flirtin mestari.
Ei.
Tästä voi päätellä, että Vauva-palstalla lauantaiaamuna kirjoittelevat miehet eivät ole niitä joihin naiset ihastuvat.
Minäkin olen tästä ihastumisvapaana kolmikymppisenä oiva esimerkki.
Hän kertoo asian?