Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko muka ainoa joka ei halua elää vanhaksi?

Vierailija
07.10.2016 |

En näe elämässä paljoakaan järkeä... ? En ole masentunut muuten.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahallani aio itsemurhaa koskaan tehdä. Jonkinlaista välinpitämättömyyttä kuitenkin tullut. Syön rasvaista ja suolaista ruokaa ja liikunnankin lopetin. Tupakka ei harmi kyllä maistuu.

Vierailija
42/45 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin lopetin tupakoinnin ajat sitten. Nyt siitä saisi mukavasti lisävauhtia kohti loppua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläköhän ap tai muut alkupään vastaajat ovat hengissä ja onko mieli muuttunut? Aloitus on yhdeksän vuotta sitten tehty.

Vierailija
44/45 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mä ajattelin 20-50-vuotiaana. Nyt 67-vuotiaana elämä on kuitenkin hyvää ja haluan elää mielellään vanhaksi.

Vierailija
45/45 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta mä olen halunnut jo pitkään ku0ll4. Jotenkin tympii, että pitää vielä kituuttaa sen aikaa että saan velkoja pienemmäksi/kokonaan maksettua, kun ei vaan jaksaisi enää. Mulla ei ole mitään draamaa tämän olotilani kanssa, olen vain niin loputtoman väsynyt tähän. Mitä tahansa elämältä olen odottanutkaan, joudun pettymään ihan kaikessa. Opiskelut ei etene, kun en saa harjoittelupaikkaa, en saa kesätöitääkään ja millä selviän kesän yli ilman tuloja? Koiraa olen odottanut jo monta vuotta mutta ei ole onni myötä siinäkään. Yhtään kaveria ei ole jäljellä, ei ole ollut enää kuuteen vuoteen. Terapeuttikin sai musta tarpeekseen. 🤷

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi