Oletko kännissä?
Pehmeästi kännissä rentoutuneena vähäksi aikaa huolet murheet kaukana jossain. Perjantaina lallallalaaa!!!!!
Kommentit (21)
En vielä. Vasta kävin hakemassa oluet, ovat jäähtymässä.
Aika lailla. Vähän yli puoli pulloa viiniä mennyt.
En. Muutama siideri olisi kylmässä, mutta ei tehnyt mieli.
Valitetttavasti en. Tosi harvoin olen, nyt ois kiva olla pienissä häissä.
Oommää vähä. Pari tuoppia tuli otettua biliksen lomassa ja pitihän sitä hakee kaupasta lissöö :D nyt ihmettelen maailman menoa. Tiiättekö sen tunteen kun haluaa googlettaa kaikkee hassua ja selata näitä älyvapaita keskusteluja. Mullon semmone :) kohta kyllä haastan rakkaan kortin paluuseen.
En, toinen kalja menossa, vähän hittaasti menee alas tänään ku eilenki tuli juotua...
Huomenna tähän aikaan luultavasti on aloteltu juomaan. Ei vielä tänään. Huomenna pitää vaihtaa petivaatteet,siivota kunnolla ja koiraa lenkittää niin saa illalla sitten hyvin mielin rentoutua :)
Eilen olin ja tänään aikomus olla uudestaan. Sunnuntai ja maanantai menee sitten krapulassa. Mulla kankkunen kestää sen vähintään kaksi päivää sama juoko päivän tai neljä. Siksi käytän miedompia päihteitä aina kun se on mahdollista. Alkoholissa on pari vikaa ja pahin niistä on krapula. Oksentelu ja pääkipu ovat pikku juttuja. Ne helvetin pelkotilat ja unettomuus ovat niitä pahimpia.
Kovin pitkiä putkia en onneksi saata juoda. Yleensä viimestään kolmantena päivänä alkaa tökkiä eikä enää maistu. Joskus harvoin pystyy 4 päivää. Pelkkä vkl juominen aiheuttaa sen että vasta ke-to yönä saa kunnolla nukuttua. Tuo ainoa laillinen päihde on niin kovaa kamaa että sen käytöstä joutuu kärsimään paljon.
Toisinaan pummin tai ostan nappeja pahimman olon taittamiseen. Krapulaan ei saa lääkkeitä. Vain katkolla saa nappeja ja sellainen ei mua kiinnosta. Vaihtaisin kokonaan miedompaan jos se olisi laillista.
Vierailija kirjoitti:
Eilen olin ja tänään aikomus olla uudestaan. Sunnuntai ja maanantai menee sitten krapulassa. Mulla kankkunen kestää sen vähintään kaksi päivää sama juoko päivän tai neljä. Siksi käytän miedompia päihteitä aina kun se on mahdollista. Alkoholissa on pari vikaa ja pahin niistä on krapula. Oksentelu ja pääkipu ovat pikku juttuja. Ne helvetin pelkotilat ja unettomuus ovat niitä pahimpia.
Kovin pitkiä putkia en onneksi saata juoda. Yleensä viimestään kolmantena päivänä alkaa tökkiä eikä enää maistu. Joskus harvoin pystyy 4 päivää. Pelkkä vkl juominen aiheuttaa sen että vasta ke-to yönä saa kunnolla nukuttua. Tuo ainoa laillinen päihde on niin kovaa kamaa että sen käytöstä joutuu kärsimään paljon.
Toisinaan pummin tai ostan nappeja pahimman olon taittamiseen. Krapulaan ei saa lääkkeitä. Vain katkolla saa nappeja ja sellainen ei mua kiinnosta. Vaihtaisin kokonaan miedompaan jos se olisi laillista.
Hei tuota niin miten olisi sellainen vaihtoehto ettet käyttäisi päihteitä sitten ollenkaan, tai huomattavasti vähemmän?
Pienessä sievässä seitinohuessa, kolmas keppana menossa, eilen join yhdeksän tölkkiä karjalaa. En ole sosiaalinen alkon käyttäjä vaan tykkään tissutella yksin ja katsoa netflixiä. Tänään tissuttelen koko päivän pitkälle yöhön.
En, kun on niin jäätävä krapula. Iltapäivällä meinaan kyllä aloittaa tissuttelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei tuota niin miten olisi sellainen vaihtoehto ettet käyttäisi päihteitä sitten ollenkaan, tai huomattavasti vähemmän?
Se nyt ei käy mitenkään, kokeiltu ja siinä meni hermot ja järki. Oikein pitkään ilman päihteitä, yli vuosi alkoi tuntua siltä että viillän ranteet auki. Olen vähentänyt jo ajat sitten. Nykyään päihteilen vain viikonloppuisin. Silloin 20-30 vuotiaana olin aina enemmän tai vähemmän kännissä/aineissa.
Ihme etten saanut potkuja vaikka olin töissäkin usein humalassa. Toisaalta en ole ikinä ollut saikulla. Ehkä mulla on rautainen terveys? Aikuisena en ole koskaan saanut flunssaa pahempaa. Sekin on vain niistämistä kun kuumetta mulla ei ole noussut kuin lapsena.
Pahin oli aika vähän alle kolmikymppisenä. Sorruin pillereihin jatkuvien krapuloiden takia. Niistä kun rimpuilin irti niin samaan aikaan lopetin jatkuvan päihteilyn. pelkkä ajatus aina selvinpäin olemisesta kuulostaa niin tylsältä ettei moinen onnistu. Sen olen oppinut että päihtymys tuntuu paremmalta kun on välillä selvinpäin.
Alan olla =) Päiväkännit on ihania!
Olen hyvissä nousuissa. Vituttaa eli tänään vedetään perseet.
Joo