Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljonko sinulla on varaa laittaa omiin menoihisi kk:ssa? menoilla tarkoitan harrastuksia, vaatteita, kosmetiikkaa, kampaajaa, ym. palveluita? oletko tyytyvainen vai elatko mielest

Vierailija
07.03.2006 |

äsi säästöliekillä?

Minulla omaa rahaa jää 500¿ / kk ja elän tuloihimme nähden tosi kitsaasti. mies haluaa lyhentää asuntolainaa 2000¿/kk ja haaveilee jo seuraavaksi mökistä, kun talo on maksettu. itse haluaisin 30vuoden lainan ja elää enemmän tässä ja nyt!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole asuntolainaa, minä olen kotiäitinä.

Vierailija
2/9 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sanoinsin että mulla menee 3,3¿/kk omiin menoihin. Muuhun ei ole varaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en juuri käy missään (ainakaan kerran kuussa), vaatteet on vanhoja, en ehdi harrastaa ...hohhoh ...eikun käyn mä kirjastossa joskus.

Vierailija
4/9 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan kuukaudesta, mutta ehkä tuollainen 150 euroa voisi olla keskimääräinen. Ostan vaatteita vain alesta ja kosmetiikkaa vain tarpeeseen ja sitäkin aina edullista. Tuohon summaan siis sisältyy vaatteet, kampaaja (kerran kolmessa kuukaudessa 38 euroa), meikit, kasvovoiteet jne. Harrastukseni ei maksa. Enkä tykkää törsätä itseeni, ennemmin sijoitan esim. sisustukseen.

Vierailija
5/9 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita kylläkään niin paljon. Joskus ostan kuteita ja meikkejäkin harvakseltaan. Laitan säästöön seuraavaan matkaa ajatellen.

Vierailija
6/9 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan visalla (joskus omiakin vaatteita, jos löydän jotain kalliimpaa, joka on pakko saada) ja mieheni maksaa laskun. Mutta hän hankkiikin TODELLA hyvin.

Vierailija
7/9 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika harkitsevainen shoppailija, en osta hetken mielijohteesta ellei sitten tule jotain täydellistä vastaan. Salikorttiin kuluu tuosta summasta 55 ¿.

Vierailija
8/9 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa vaihtelee.Ä-lomalla olen,kolme alle kouluikäistä lasta.

Vierailija
9/9 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 100¿ keskimäärin.