Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi moni loukkaantuu kun en pane merkille mikä auto heillä on?!

Vierailija
07.10.2016 |

Näin on käynyt usein! Etenkin työkaverit olettavat että kiinnitän huomiota heidän autoihinsa. En oikeasti ole kiinnostunut tai edes tunnista autonmerkkejä hyvin. Eräskin suuttui kun en ymmärtänyt hehkuttaa hänen audiaan vaan kysyin oliko se keltainen opel hänen, josta oli toinen ajovalo palanut. Olisin vaan kertonut hyvää hyvyyttäni havaintoni.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä niiltä jotka siitä loukkaantuu.

Vierailija
2/17 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on monelle joku egon jatke. Jos joku Audin omistaja tulee luulluksi jonkun skodan ajajaksi, on loukkaus suorastaan törkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä on 60t maksava auto, on se törkeää jos ei tajuu että se on kallis ja hieno! Ap oot niin juntti.

Vierailija
4/17 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on käynyt usein! Etenkin työkaverit olettavat että kiinnitän huomiota heidän autoihinsa. En oikeasti ole kiinnostunut tai edes tunnista autonmerkkejä hyvin. Eräskin suuttui kun en ymmärtänyt hehkuttaa hänen audiaan vaan kysyin oliko se keltainen opel hänen, josta oli toinen ajovalo palanut. Olisin vaan kertonut hyvää hyvyyttäni havaintoni.

Hihi, mun kiinnostus autoihin on samaa tasoa.Kunhan kuljetin vie paikasta A paikkaan B.

Vierailija
5/17 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis meillä on 60t maksava auto, on se törkeää jos ei tajuu että se on kallis ja hieno! Ap oot niin juntti.

Juuri siksi en ole huomaavainen. :) Vähät välitän autoista enkä halua pönkittää kenenkään itsetuntoa sellaisella asialla.

Vierailija
6/17 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihi, mun kiinnostus autoihin on samaa tasoa.Kunhan kuljetin vie paikasta A paikkaan B.

Mä olin samaa mieltä... kunnes pääsin ajamaan hyvällä autolla.

7/17 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu välillä kiusalliselta miten _paljon_ jotkut kiinnittävätkin huomiota autoomme usein tosi kiusallisella tavalla johon en oikein osaa vastata mitenkään luontevasti 😂😂

Oon niin tyytyväinen kun se vaihtuu pian hajuttomaan ja supertylsään Nissaniin perheen kasvaessa yli noista viisipaikkaisista.

Vierailija
8/17 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sentään loukkaannu, mutta myönnetään että se peltilehmä on mulle aika tärkeä, hartaudella valittu ja huolella pidetty.

Vierailija
9/17 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman olen huomannut itsekin. Kun kaveri on hommannut uuden auton, niin koitan aina keksiä jotain järkevää sanottavaa siitä. En yleensä keksi mitään muuta kuin, että hienolta näyttää. Joskus saatan kehua penkkien verhoilua tai jotain muuta vastaavaa. Kavereissani on paljon autoharrastajia, mutta itse en ole ollut koskaan autoista kiinnostunut.

Vierailija
10/17 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa kysytään vuositulot, Saksassa koulutus (doctorit ja rupusakki) ja Suomessa automerkki.

Ilmankos meille ei niitä Nobeleita tule kirveelläkään....

Vierailija
11/17 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella kaipaa kommentteja autosta, mutta olen huomannut kuinka jotkut oikein korstuneesti eivät vahingossakaan sano yhtään mitään, piston oikein näkee. Se katse :D

Mutta tosi hyvä noin, ei vaivannuttavia kommentteja kiitos tai väkisin keksittyjä hieno sininen kommentteja. Ihme miten monia niin paljon kiinnostaa, yllättävän harva ei reagoi mitenkään eli taitaa se automerkki merkitä suurimmalle osalle vähän liikaakin. :D

Vierailija
12/17 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en loukkaannu. Huvittaa lähinnä. Olin siis kyyditsemässä ystävääni mieheni arvoautolla (harvinainen merkki Suomessa ja kiinnittää yleensä huomion vähintään fanien keskuudessa) ja kun tulimme kaupan pihaan, ystäväni alkoi valittaa kuinka tavallisia kaikki autot ovat. Kaupassa sovimme, että ostosten jälkeen tapaisimme autolla. Pian hän kuitenkin kysyi, että mikäs se auto olikaan ja totesimme että, että parempi jos tapaamme kaupan aulassa ja kävelemme yhdessä autolle. Se oli siis lähinnä söpöä.

Vierailija
13/17 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka miettivät autoja liikaa ovat vähän vajaita.  Ja ajan kyllä audilla, mutta syy on se, että sen voi itse huoltaa vag-com ohjelman avulla.  Saksalaisten autojen ostajille voi aina tokaista, että tekevät hyviä autoja nuo turkkilaiset, koska ne todellakin ovat niiden tekemiä.  Karvakädet tekevät niin autot kuin pitsat kuin lapsetkin tässä elämässä, niin se vain on.

Ihan oikeasti, jos autot kiinnostavat liikaa, niin pitää hankkia se "elämä" jostakin itselleen.

Vierailija
14/17 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on munanjatke. Harva nainen niihin syttyy mutta on olemassa miehiä jotka rakastelevat autoaan.

Vierailija
15/17 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto on munanjatke. Harva nainen niihin syttyy mutta on olemassa miehiä jotka rakastelevat autoaan.

http://m.iltalehti.fi/ulkomaat/200805237695123_ul.shtml

Vierailija
16/17 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin samaa mieltä... kunnes pääsin ajamaan hyvällä autolla.

Pääsisin tarvittaessa ajamaan  kalliimmalla autolla kuin omani, mutta oma autoni riittää minulle hyvin vaikka ajankin satoja kilometrejä päivässä työni vuoksi. Auto on kulutushyödyke jonka arvo laskee  käytössäni suuren kilometrimäärän takia nopeasti, joten en jatkossakaan laita rahaa kiinni enempää kuin mitä tarpeisiini sopiva auto maksaa mm. tämän typerän autoverotuksen takia.

Vierailija
17/17 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikassa kysytään vuositulot, Saksassa koulutus (doctorit ja rupusakki) ja Suomessa automerkki.

Ilmankos meille ei niitä Nobeleita tule kirveelläkään....

Ja UK:ssa on aina todellä tärkeää kysyä/uutisoida talon arvo/hinta.