Miksi joistakin ihmisistä käsitettä biseksuaalisuus ei ole edes olemassa?
En halua yleistää, mutta olen törmännyt moniin sellaisiin ihmisiin ja kuullut mielipiteitä siitä, miten ihminen voi olla pelkästään kiinnostunut samasta sukupuolesta tai eri sukupuolesta? Ei voi kuulemma olla kiinnostunut molemmista.
Kommentit (7)
Tai sanoppa olevasi panseksuaali.:D Ihmiset sanoo sen olevan vain "hienompi ja hifistellympi" nimi biseksuaalisuudelle. Tai sitten ihmiset aattelee sun olevan täys pervo joka haluaa naida kaikkea liikkuvaa.
Jostain syystä ei oo hirveesti tullu mainostettua kellekkään (paitsi ihan lähimmille) että ei ookkaan ihan heterot jauhot pussissa.
Ja joo, ei ole tosiaan mikään vaihe. Tai sitten tää vaihe on ihan helkutin pitkä.
N24
Vierailija kirjoitti:
Tai sanoppa olevasi panseksuaali.:D Ihmiset sanoo sen olevan vain "hienompi ja hifistellympi" nimi biseksuaalisuudelle. Tai sitten ihmiset aattelee sun olevan täys pervo joka haluaa naida kaikkea liikkuvaa.
Jostain syystä ei oo hirveesti tullu mainostettua kellekkään (paitsi ihan lähimmille) että ei ookkaan ihan heterot jauhot pussissa.
Ja joo, ei ole tosiaan mikään vaihe. Tai sitten tää vaihe on ihan helkutin pitkä.
N24
Kuulun ihmisiin, joka pitää panseksuaaleja biseksuaaleina. Voisitko kertoa minulle mikä on näiden ero?
T:Biseksuaali
Ei mitään seksuaalista suuntautumista ylipäätään ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
N24
Panseksuaalisuuden ja biseksuaalisuuden ero on aina ollut mulle vähän vaikea ymmärtää, osaisitko selventää? On vähän tyhmä olo kun kysyn tätä, mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
N24
Odotellaanpa vähän aikaa että nämä seksuaaliset poikkeavuudet menee pois muodista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Kuulun ihmisiin, joka pitää panseksuaaleja biseksuaaleina. Voisitko kertoa minulle mikä on näiden ero?
T:Biseksuaali
Ei sittenkään enää kyselytä. Kysyin mieheltä ja hän sanoi että muunsukupuoliset ei kuulu biseksuaalisuuteen koska bi on joko mies tai nainen. Taidan siis olla myös panseksuaali.
samaan olen itsekin joskus törmännyt, jopa niin että nuori, fiksun oloinen ihminen sanoo biseksuaalille suoraan, ettei usko biseksuaalisuuteen.
miksi joukko ihmisiä olisi keksinyt biseksuaalisuuden ja teeskentelisivät olevansa kiinnostuneita kummastakin sukupuolesta, jos eivät ole?
Lisäksi tätä kuulee jonkun verran lesbojen ja homojen suusta, varmaan osa heistä on käynyt sellaisen vaiheen että miettivät molempia sukupuolia ennen kuin löysivät seksuaalisen suuntautumisensa, mutta ei se tarkoita että kaikille muillekin ihmisille se olisi vain jokin epävarmuuden vaihe.