Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Skool! 3 viikon kuluttua olen työtön.

Vierailija
07.10.2016 |

Määräaikainen työsopimus päättyy, ja tilalleni otetaan harjoittelija. Melko reilua, vai mitä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa joukkoon! Mulla oli eilen ensimmäinen virallinen työttömyyspäivä.

No kiitos. Tänään selasin ahkerasti duunitori yms ja yhden hakemuksenkin jo laitoin. V*ttumaiset 3 viikkoa vaan edessä kun pitäisi teeskennellä että ei tunnu missään vaikka sydän revitty rikki.

Ap

Tiedätkö mitä? Sinulla on oikeus tunteisiisi ja saat näyttää ne. Itke, nyyhki, kerro suoraan nieleskellen, miten on paha olla ja kuinka on vaikeaa ja kuinka jäät työttömäksi. Kerro se kaikille, jotka kysyvät.

Ja jos et muuten haluaisi niin ajattele näinpäin: tee niiden olo yhtä vaikeaksi kuin mitä he tekivät sinulle.

En ole ap, mutta melko samassa tilanteessa. On itkukin meinannut töissä tulla, mutta ihan itse yksin olen punaisia silmiä pyyhkinyt. Ei vakkarit meillä sympatioita jaa. Tuntuu, että kaikki miettivät vain omaa työtään, että pääasia, että se säilyy. Joten itse aioin coolina olla tämän lopun, enkä suostu tuntemaan oloa surkimukseksi, vaikka helppoa se ei ole.

Vierailija
22/23 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. Työpaikka on vaan työpaikka. Ja jos se on määräaikainen, se on määräaikainen. Vain helvetin hyvällä tuurilla tehdään toinen soppari, ja hyvin harvat pääsee vakkariksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tässä olen nyt ollut viikon työttömänä. Minulle jo tarjottiin puolen vuoden määräaikaisuuden jatkoksi kahta kuukautta lisää. Ilmoitin, että toki otan vastaan. No, päivä ennen sijaisuuden päättymistä tuleekin tieto, ettei mitään sijaisen tarvetta yhtäkkiä olekaan. Että tässä sitä nyt sitten ollaan.