Siis eikö 7v lapsi tunnista kuollutta ihmistä nähdessään sellaisen?
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001924463.html
Siis tuo tyttö on lähtenyt kouluun, vaikka hän ei saa vanhempia hereille, jättää ainakin yhden nuoremman sisaruksen (sen 9kk vanhan vauvan) kotiin kuolleiden vanhempien kanssa ja kertoo vasta iltapäivällä linja-auton kuskille, että vanhemmat eivät herää? Eikö tuon ikäisen pitäisi tajuta, että jos joku vain makaa eikä häntä saa hereille, niin hän on kuollut tai ainakin hänelle pitäisi minun mielestäni tulla mieleen soittaa paikalle ambulanssi, koska kyllä minusta tuon ikäisen pitäisi tajuta, että kaikki ei ole kunnossa, jos vanhemmat vain "nukkuvat". Ellei sitten ne vanhemmat ole ennenkin nukkuneet vuorokausikaupalla huumeita otettuaan...
Kommentit (5)
No mitäs luulet onko eka kerta?
Olen minäkin kyllä nähnyt yli kaksikymppisen takovan kuollutta vanhempaansa että herää nyt, poliisien jo ollessa paikalla. Ei varmaan tajunnut sitten, tyhmä tyyppi.
Joko ei ole ollut ensimmäinen kerta, kun vanhemmilta on taju pihalla niin, etteivät herää. Tai sitten on ollut shokissa eikä ole kyennyt tajuamaan tilannetta tietoisesti. On vain suorittanut normaalia elämää ajatellen (alitajuisesti), että sillä asia korjaantuu.
Mun lapsen kuoltua en millään olisi suostunut uskomaan, että hän on oikeasti kuollut! Sydän huusi vaan, että lääkäri on tehnyt virheen ja kohta lapseni herää. Että sydänanturit ovat huonosti ja kyllä se sydän oikeasti vielä lyö. Ja, että vaikka sydän lopetti lyömisen niin kyllä se kohta jatkaa uudestaan. Irti päästäminen oli todella vaikeaa. Ymmärrän hyvin miltä 7-vuotiaasta on mahtanut tuntua 💔
Ihmettelen vain. kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001924463.html
Siis tuo tyttö on lähtenyt kouluun, vaikka hän ei saa vanhempia hereille, jättää ainakin yhden nuoremman sisaruksen (sen 9kk vanhan vauvan) kotiin kuolleiden vanhempien kanssa ja kertoo vasta iltapäivällä linja-auton kuskille, että vanhemmat eivät herää? Eikö tuon ikäisen pitäisi tajuta, että jos joku vain makaa eikä häntä saa hereille, niin hän on kuollut tai ainakin hänelle pitäisi minun mielestäni tulla mieleen soittaa paikalle ambulanssi, koska kyllä minusta tuon ikäisen pitäisi tajuta, että kaikki ei ole kunnossa, jos vanhemmat vain "nukkuvat". Ellei sitten ne vanhemmat ole ennenkin nukkuneet vuorokausikaupalla huumeita otettuaan...
Kerro minulle mistä huumeesta nukut vuorokausikaupalla?
Narkkareiden lapset ei välttämättä ole ihan normaaleja.