Melkein laukesin pöksyihini tänään kun
Noin 10 nuorta naista juoksi ohi pienissä lenkkareissaan ja aloin miettimänmän kun saisin ottaa kaikkien kengät pois ja haistella jalkoja.Ootte naiset ihania
T. M30
Kommentit (14)
Hyi sinua oksettavaa runkkaripaskaa.
Pienissä lenkkareissa?
Jos satunnaisesti otetaan kymmenen nuorta naista riviin, niin löytyy neljänkympin jalkoja useampikin pari. Vai oliko kyseessä pienijalkaisten kokoontumisajot?
Haistella sukkahikeä?
Miten eroottista...
Vain seksuaalisesti kieroutunut mies puhuu housuistaan pöksyinä.
Pikkupöksyt voivat olla naisella alusasuna.
Satulanhaistelija on aloittanut syyskauden?
Nuoremmilla naisilla on koko ajan suurempia jalkoja, kun pitudet muutenkin kasvaa. Itse tunnen paljon naisia, joilla kengännumero on vähintään 40. Lapsiako katselit?
Vierailija kirjoitti:
Pienissä lenkkareissa?
Jos satunnaisesti otetaan kymmenen nuorta naista riviin, niin löytyy neljänkympin jalkoja useampikin pari. Vai oliko kyseessä pienijalkaisten kokoontumisajot?
40 on pieni jalka.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmilla naisilla on koko ajan suurempia jalkoja, kun pitudet muutenkin kasvaa. Itse tunnen paljon naisia, joilla kengännumero on vähintään 40. Lapsiako katselit?
40 ei ole iso jalka enkä myöskään katsele lapsia.Oletko jotenkin vajaamielinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen :)
Ap
En ole.
Oikea ap
Tuu meidän työpaikalle haistelemaan turvakenkiä. Naulakon alla lojuu n 100 sekalaista paria, joita vuokratyöläiset käyttävät, kun Posti ei kustanna niille omia.
Voi sitä rakkauden tuoksua vuoron päätyttyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 ei ole iso jalka enkä myöskään katsele lapsia.Oletko jotenkin vajaamielinen?
No ei se kyllä millään mittarilla ole pienikään ja sinähän puhuit nimenomaan pienistä lenkkareista. Silloin koot normaaleilla naisilla pyörivät alle 35:n numeroissa.
Ihanaa.