Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet (ja miksei naisetkin), vastatkaa tähän!

No bra
07.10.2016 |

Olen 26-vuotias nainen, seurustellut mieheni kanssa kolmisen vuotta, joista osa oltu jo kihloissa.
Minua on koko yhdessäolon ajan vaivannut seuraava seikka:
Harrastaessamme seksiä mies haluaa, että minulla on jotain päällä. Olen huomannut, että yleensä se on paita/rintaliivit. Muut vaatteet saavat mennä.
Minusta on kurjaa (ja tuleehan siinä kuuma) olla vaatteet päällä aktin aikana, kun olisi ihana tuntea toisen iho omaa ihoa vasten.
Olen ollut koko aikuisikäni epävarma pienistä rinnoistani ja tottakai ajattelen heti, että mies haluaa pitää rintani peitettynä, koska ei pidä niistä. Olen suoraan häneltä asiasta kysynyt, mutta hän on vain tuumannut pitävänsä rinnoistani. Hän vain kuulemma tykkää että jotain on sängyssä päällä. Täysi alastomuus ei ilmeisesti kiihota? Vai eikö MINUN alastomuuteni kiihota?
Miehet, mitä luulette, että miekkosellani liikkuu päässä? Naiset saavat myös vastata.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on jo vastannut kysymykseesi, mikset hyväksy sitä? Hän nyt vain tykkää siitä että sinulla on jotain päälläsi. Älä yritä tehdä asiasta mitään loukkausta väen väkisin.

Vierailija
2/2 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja täällä,

Mutta minä taas tykkäisin olla silloin tällöin nakuna. TÄYSIN. Miksei minun halujani oteta huomioon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän