Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonloppuna treffit ja nyt exä tuli mieleen

Vierailija
07.10.2016 |

Viikonloppuna olisi treffit mutta en taida ollakaan valmis. Luulin että asiat rullaisi jo pikkuhiljaa paremmiksi kunnes näin exän äsken. Ei olla nähty puoleen vuoteen, kerran näin hänet kauempaa mutta ei olla oltu tekemisissä. Nyt pitäisi mennä treffeille ja juuri nyt piti exä nähdä. Ei kyllä juteltu mutta näin aika läheltä ja sydän rupesi hakkaamaan vimmatusti. Treffit on vaan rennot eikä mitään tietoa tuleeko edes toisia mutta silti...onko reilua mennä? Itseä ja treffikumppania ajatellen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene! Ei kannata jäädä yksin nököttämään siksi, että tunteet voivat vaihdella.

Itse olen jättänyt treffit väliin ja hauskan illan ystävien kanssa siksi, koska olen halunnut mennyt henkilön luokse, joka ei edes halua kanssani suhdetta. Tuntuu aamulla ihan typerältä! Eli mene ja nauti, pääset ajatuksistasikin nopeammin eroon todennköisesti.

Suutarin lapset jne.. koska nyt taas tällä hetkellä suunnittelen miten pääsisin tuolle ihanalle miehelle ja skippaan treffit..

Vierailija
2/3 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään Mieleen, EHEHEHEHE.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla alkaa sydän jyskyttää kun ajattelen yhtä ihastustani, joka minulla oli 10-vuotiaana. Oli niin ihkua olla ihastunut, rakastunut... poika ei siitä koskaan tiettävästi tiennyt.

sen jälkeen on ollut monia. Heistäkin on jäänyt tunnejäljet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä